U sviluppu intellettualeCristianèsimu

Preghiera di Salute, Parents, Cristianèsimu, Orthodoxy, Diu,

a vita umana, comu sapemu, hè fickle. Calchì volta mi pare chì u ziteddu cloudless, quandu a mamma hè intesa è hè sempri ddà, e mia era vivu, è pronti à dì à calcosa novu è bellu chì hè bè di cunnosce è capisce a mai finiri, tantu - u bè è dritta, è sempre sarà. È esse sicuru di esse una persona favourite, è di sicuru tutti intornu à voi sarà amuri e rispettu, senza pruvucannu briunatu à attacca lu cori e 'uspitali. È i capretti hannu piacè è mitrailleur, è què in u so anni sissanta vi sentu sempre vinti ... Oh, comu vi d'piace, o ancu stata à traversu sta nanzu ... ma un mumentu, - è tuttu collapses. Malatu - e di sangu! - hè colpa di una seconda, è di ghjorni, settimane, 'anni, o interattiva te vicinu a l' ripresa chjamà ... e volte ùn fà si ...

In una chi, tempi tali tirribili, quandu parechji ailments comincia dispiratu a superari, è u core si ferma à u spaventu di risultatu imminenti, e ciurisci in a nostra prima fideltà spiranza, è dopu, forse, a fede in lu Patri San Francesco, accatta nautru, pi carità, è solu appena à pardunà è purtatu. Quì, è ci hè una prima prublemu - cumu a parrari a iddu? Dopu tuttu, è ùn hè micca un omu, ch'ellu - un Iddu - Diu .. E dopu à unu o dui provi à parlà di ellu stessu in u visu cù una mpruvisa lingua-attaccati, chi Nasci in parti da a paura, mancanza di a fede, è parte da u fattu chì avemu cusì pocu pràticu cun! criaturi, pocu vede chì u megliu cure di u Patre San hè una prighera, cumpostu da un omu santu. Dopu à tuttu, ancu migghiara di anni fà, i nostri antenati anu avutu à affruntà u listessu prublemi è maddalena, cu la diffirenza chi li izlivshie so k in u Inna esistenti, si sapia u so Signore, è chì à ellu, affinchì Iddu accunsentu a richiesta e li tutu.

Issu, unu di i preghiera più vere è capiscitoghju hè una prighera di a salute di i forza chì hè cambiatu limitless. Ùn ci hè micca dubbitu chì ghjente sò sapè assai riliggiusa è religiosi chì parlava cun Diu, hè necessaria à purtà à u so core è ùn hà significatu particulari s'ellu l 'na preghiera a vostra dumanda, s'ì u preghiera di salute genitori' vi appellu à i Supreme.

Quandu avemu dumandà à Diu per qualcosa, righìannu i so ochji à ellu incù un plea per aiutu, ma si faci, u più impurtante di seriu, ùn sacrificà, è ghjustu rializzari furmalmenti lu rituali, allura, atlɑs m, un tali dumanda ùn hè micca tene un centesimu bronzu. Seduta cù e mani calata è dì e parolle di pitizioni per guarì i malati, è ellu stessu ùn si puderà à ogni vittima, sia esterni e nella stessa, ci hè sempre chì un sèmplice bona Pronuncia di e parolle cutidianu. Hè impurtante a ricanusciri chi ogni evenimentu negativu hè distinatu à piglià a nostra primura à u salvamentu di l'anima, perchè u scopu principale di Providence di Diu per noi - u so ritornu à ch'è persu, i zitelli tistarda in casa, in u regnu di a vita, è priurità in u furmulariu di Decisive è ùn scinni a lu liveddu di l 'animali. Quandu u core umanu Funny veru amore, ci hè u sacrifiziu, a brama à aiutà unu l'altru, o à sè stessu, u Cristu, à sente chì prighera di u salute di i cori corsu di prighera, rializzari a so dumanda, è di sicuru, ci hà da prufittà. Cecceccu e sta in la menti è se populu vi dumandu à pricà per a salute di a pacienza. Esse sicuru di sapiri li à fà cum'è si ricitatu prieri miraculosa, o almenu pruvatu à guariri di idda, ancu s'ellu ùn hè assai visìbbili, cunfusione shortcomings.

U tempii urtudossa cristiani stessi priparà e di fa fanga in uspitali. Si vantanu a partake di u Sacru misteri di u Cristu, pigliatu da a benedizzione d'un prete di u travagliu perdona, li chersini di priari pi iddi. Micca appena e parolle, ma tutti sti 'azzioni - u listessu preghiera di salute, una specia di pitizioni, ma micca incù e parolle, ma boni. Dinù assai diffusion sò i Preghiere ordine di u salute è rammintatu u lettura, di i Salmi di 1-2 mesi, chì hè avà pussibili in lu spiazzu munasteru. Parenti è amichi di i malati è i prighera di u afflitta deve esse si rammintò: a catedrale, u chiesa, hà una preghiera po hè valevule quandu accumpagnatu da una dumanda di u populu chì hà urdinatu u serviziu. Cumemurazioni à l 'Liturgy, in particulare di Oblation è u Inna iunceru, assai fede umanu è speru chì Diu vi aiuta a pacienza.

Diu, vulemu sempre à circundà à noi com'è mente naturale e putìri suprannaturali. No unu hè statu sempre nigatu accessu à sti funti è lu cchiù mpurtanti di ghjè a fede unshakable. Eternu, quandu aghju vulutu accussì sanari li pirsuna, si mette a fede in la vucca e lu cori pricava, elli, mener, induve deign dà à i malati.

U nostru Babbu San sente sempre la prichera, chì in un mumentu di la disperazioni leggi pricava cun aching circa cosa 'anima. U Populu ùn hè micca necessariu di quarchi cosa spiciali è pruvà à crede certi in un particulare piglia a prighera curativi, ghjustu leghje più è più dinò nzinu a vi sentu solita drentu. Quandu nimu fannu suspirà da u core, dopu tutta a prichera hè crackled, è sta prighera di i malati è i malati ùn sarà.

It succèri servizii chiesa stessi. Avà parechji ùn avè tempu, è s'è accussì, a to fede hè mutu, è ancu pagari dinari esse pricatu di altri, nunda hà da cambià, parchì tandu si gira fora micca una ft d 'amuri di lu palu di curativi u malatu, ma solu una prova di shrug li spaddi preoccupa. Diu, - u tuttu-guida. A ballata di prighera, clap nant'à nanzu à Ghjesù u vostru core è anima di quelli chì si rammintò in serviziu, chiesa, ancu s'ellu ùn tutte e di naboletsya. Preiu in u serviziu, chiesa, o Mass, duranti un serviziu, perchè li parrini, cunsacratu à u Spiritu Santu à pricà, ogni vota li chiacchiari attente à Diu, è ùn ci hè micca assai diffirenza in u significatu di serviziu vi prupone u vostru prichendu. A cosa principale hè chì durante u Inna generale incù a fiera di a Chiesa di u Cristu u vostru richiesti cullatu subitu à u tronu di Diu! Truverete a so forza. It succèri servizii, chiesa, arrivare malatu incù tutti i mio anima di i malati, è vi sarà sempre piglia u putere di a fede e 'aiutu di Diu!

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.