U sviluppu intellettualeMisticisimu

Alexander Agapit - unu di i più misteriosu membru di a "battaglia di Maghi"

"Campagna ektrasensov" - unu di i mostra più pupulare in u la televisioni nazziunali. Grazie à u so travagliu di u mondu hà amparatu assai di talentu esutèrichi. All spectators veghjanu incù interesse u sviluppu di i participanti prugettu. "A battaglia di Maghi" (Season 4) dinù attrattu da un gran numaru di asèmpiu. Unu di i participanti - Bondarenko Albert Alekseevich. Digià in u parcu qualifying, iddu fu chiamatu lu mostra u rè e prividiri vittoria. Ma tandu pigliò u pseudonym Alexander Agapit.

Biography è u principiu di u viaghju

A cosa più assignalati in Alexandria - na cumminazzioni di tri paisi. Cusì, u so babbu era natu è crisciutu in Kazakhstan, la minnanna - chuvashka, e me matri - Russian. Digià unu tali cumminazzioni detti alti la spranza. A ligna feminile marcatu capacità à predict è i malati. Aleksandr Agapit ricorda chiaramenti quantu comu un carusìaddu ca era di chjude in una stanza è in u salone di a mo mamma è minnanna pigliò u visitori. Di u tempu zitellu ùn hè stupiti circa comu succedi.

U puntu buccal

Quandu iddu era nove anni, me matri cci dissi la tirribili nutizia: ùn hè terminally mali è ùn campà longu in stu mondu. Datu l 'ùrtimi a morte di a so minnana, la nutizia di la partenza prussimu di Alexander matri scunvurgiuta è istericu, scappò a lu cimiteru. Mentri corsa, si 'ntisi' na scuma di traspurtatu comu era cupertu cu lu duluri e lu duluri. Truvà una mammone Grave, si fù chì briona in lu ventri di a so tomba. So si pigghiò parechje ore. At qualchi puntu sendu bravezza è calmu, cunvinzione ci venenu in u mio core chì a mo mamma saria tutti i bè è tranquillamenti. Assai, è tutte e vinni a passari: mamma di u zitellu hè cumplettamente ripigliò è campa sempre. U Populu ùn hè smachjera ciò chì era: 'aiutu nanna o di a so capacità parsunali.

minutu di fama

In a so ghjuventù, Alexander Agatip raramenti pinsau circa a so capacità psiscichi. A so manera, cuminciò a pop, è uttene qualchi successu ci. Era assai mpruvisa, comu tutti capiva benissimu: ùn avè soldi è amici nicissariu, assai difficili a rumpiri. Ma, in u principiu di iddu parrava a festival Russian, è dopu firmatu un cuntrattu incù un offiziu straniera è si n'andò à la Pulonia. A so pupularità aumintò da rincursa, finu era lu secunnu puntu allegria in a so vita.

Una notte, winter, populu scunnisciutu attaccau lu cantanti. Causatu numarosi firiti heure. A vittima miracolosamente vivu. Mentri iddu scacciò una ambulanza, i medichi fattu tuttu ciò chì pudia di salvà ad ellu. In seguitu Aleksandr Agapit ricurdatu comu cuntinuà à perde cuscenza. À mumenti di approfittannu, caminava à traversu lu cimiteru e la littura bombe. Ntra li si truvò a so petra cù un nomu, è quessa hè sicuru ch'ellu ùn more.

u sviluppu di ESP

Dopu à a ripresa, Alexander dicisi a jiri a la chiesa. Ci si dice assai suciale era a so mammone, è principia à impegnà in u sviluppu spirituali. Pocu à pocu si messe à manifestazione sfarente capacità. Allora appena accuminciau a "battaglia di Maghi" (4 staghjoni), è si dicisi di piglià parte à u giru qualifying. Iddu mustratu un vastu arsenal nome di arnesi, più à spessu cù un quadru di identificazione e saggi. Ùn u disprezzu è drawing gioco strasurdinariu. Also psiscichi poi addifenni lu so longu li capiddi, ca si cridi ca iddi liassi cu l 'àutru munnu.

Dopu à a fine di u jazz cuntinuau a travagghiari sulu. Finu a ci hè nutizia in u ghjurnali: Alexander muriu Agapit - psiscichi. A causa di a morte hè sèmplice: un ncidenti vittura. Fans era scunvurgiuta, è palesa condolences nzinu thawed vera ... mortu, doppia famosu psiscichi. L 'omu hè un apéritif, chì i so capelli crescia, è ancu cambiatu i dati passaportu. Era lu destinu, o ispensata rimuzzioni - hè ùn hè micca chjaru di stu ghjornu. In ogni casu, una cosa hè chjara: ùn hè necessaria à cupià piglià a vita, comu cu stu tu cupià è u distinu di l'omu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.