U sviluppu intellettualeMisticisimu

Dimòniu Buer: description, imagine

Omu hà sempre attrattu da u scunnisciutu, periculosa è pruibitu. E avia statu canta u populu di l 'età Italie cuntenendu u sapè fà di sicretu chì pò lampà u seekers fià. Circava à sapè u criticu di l 'anima immurtale, ghjente sò cherche ùn hè micca solu à Diu, ma dinò à quelli chì campanu in una parte scura di l' universu. Daredevils mai scantati cunsiquenzi è rule chì, avendu attravirsò l 'ligna, vi ponu micca più di vultà à u so anzianu vita, SPURS solu curiosità. Research in issu spaziu purtatu a l 'treatises scrive u criaturi, porta u nomu "demoniu". Buer, Belzebù, Abaddon, Belphegor - Letteratura medievale hà 72 ani mistiche, ghjocanu un rolu impurtante in alchimia, è a magia.

Cosa faci u termine "demoniu"?

Dimòniu - imagine cullettiva di castità mistiche è spiriti. S'è no li parauni cu li dei, i demonii tèniri na pusizzioni nfiriuri. Sicondu 'anticu e nuzione, si pò esse micca solu male, ma ancu bona.

u termine "demone" asisti in antica littiratura greca. In a cultura rumana, chi significa "lu genius" à u Cristianesimu - "ànghjulu". In lu periodu di antichità principiu ùn hè micca sempre colpa à P'acchianari a diffirenza Mezhuyev "daemons" e ", dii", cum'è ùn era u so solu cumunicazione diretta cù u latu di lume, o male. People pinsatu chì puderanu esse ricci ogni natura, è qualchì volta ùn si scrivenu à una di e forze chì hè capaci di fari è u male, è fà u bè malfatte.

In u Cristianesimu, u termine "demoniu" assai prestu tandu un cambià e addivintò un sinonimu di la palora "demoniu". Demons chiamatu dii pagani è di spìriti maligni. Più tardi sta parolla chiamatu ànghjuli caduto, allura lu tèrmini "demoniu" accuminzau solu à capisce u male di servitori di Satanassu.

demonology

Demonology - u nomu generale di tutti i miti e liggenni circa i demonii chì esisti trà i diversi populi. Lu tèrmini veni usatu simile à àutri campi, di scienza. Lu ramu principali di demonology cunnessi cu lu studiu di i dimònii, caratteristica di u so cumpurtamentu, addiscriviennu la cirimonia nantu una chjama di un particulare criatura, instructions, su comu a luttari i dimònii, l 'ô di issi omi è cuntrullà a so' esercitu. Buer, un dimòniu miticu, hè dinù un ughjettu di studiu.

Demonology - l 'accumpagnava di parechji tradizzioni riliggiusi e mistiche, nunustanti lu fattu ca tradiziunali insignamenti religione incaricà una strana negativu a scenza, è à l' uggetti di u so studiu. Lu tèrmini si faci micca solu in u occulte, ma dinù in i publicazioni scentificu è storica, chì sò anchiamènti usatu.

"Giullare Santa Margherita di Solomon"

"Giullare Santa Margherita di Solomon" - quasi lu cchiù famusu images, chì cuntenenu infurmazione info circa i dimònii "Goetia" oltri demonology. Hè un insèmule di cincu parti, u più famosu di i quali - "Goetia", ùn cuntene i sapè fà di sti ani, cum'è un dimòniu Buer, oltri a àutri rèttili listessu. U libru include instructions, su come si chjama un demoniu, u so subordinates in casu di ncùantru.

Buer - dimòniu Legione 10

Tracts e parrari idda comu lu cchiù granni lu cumannanti di li forzi Même, chì avia a so disfatta à i cinquanta ligioni di demonii è spiriti bassa. U so aspettu hè marcatu da a nascita di u corpu cilesta in la pusizioni di Sagittarius. Dimòniu Buer ricìa filosofia, aiuta à ammaistrà la lòggica, capisce u effetti pusitivi di erbe nantu à u corpu umanu. Hideously fitenti e vindictive nel sprissioni. Accumpagna u uttinuti di pruspirità materiale. Buer - un dimòniu in un tempu abbastanza lucia nant'à e pagine di "Hierarchy di i dimònii" Asswiller. Hè trova dinù in u so rami.

Booher (demone) imagine, aspettu luce

Cumenciu Buer statu discrivutu comu Valenti, grande centauru cun arcu e jusu Cupido piena. In seguitu, Louis Bretone hè l 'auturi di dimòniu mmàggini, ca era doppu incisa M. Zherrol. Idda fu chidi Buer cu la testa d'un lion, è un cavaddu cinque pedi, nasceru lu corpu, si vultò è in un tipu di rota, chì u demoniu pudia spustà in ogni direzzione àutri. Sè vo ci chjama un vole magu, Buer demone pò canciari lu spuntà di u mostru, in l 'omu Asexuelle cu nuddu' occhi.

"Goetia"

"Goetia" (da u grecu: a magia, a magia, chì ponu esse dannusu) cuntene una discrizzione info di tuttu u settanta-dui spìriti, u so aspettu, chi hè impure chì causatu elli à piglià un Sophie. It discrivi dinù l 'uggetti benefica di i rèttili chì sò parrata avissi a dimustrari interessante à u magu, e forze Supernatural sutta lu sò cuntrollu, oltri ca comu lu titulu e pusizioni. Stu capitulu dà descrizzioni info di la chiamata currettu marcatu i dimònii, cunsigli, dopu chi, u magu vi esse capaci pi suttamèttirisi u spiritu di a so propria, s'ellu ùn voli à fà lu in se.

Cuntenutu "Goetia" s'assumiglia attentamenti, un tipu di catalogue prufume, si trova dinù cum'è un penale di u trattatu "On a déceptions di i dimònii," Asswiller. L'autore ìnnica na struttura cumpritamenti diversi manuscrittu prodottu cum'è una surgente di infurmazione. L'ordini in u quali daemons sò discritti in "Goetia" diffirisci di gusti da prioritization, custruìu Weier. In più, u cuntenutu di u "Goetia" tirminau omi cum'è Dantalion, Vassago, Andromalis è CIIR. dimòniu rituali chjamate u capitulu "giullare Santa Margherita di Solomon" hè divintatu moltu più cumplessa riti discritta in lu libru Asswiller è infurmazioni in u essayer balla cumplementarità di sigilli rifirisci a na manera diffirenti "sigils". Per a prima volta di u mondu, videndu u edizzioni cumpleta di l ' "Goetia" in 1904 à i sforzi di M. Makgregoroma è Alistair C. fil'di tempu, u nomu di u capitulu accuminciò a chiamari tutti l' magicu tradizione di u medievu, riguardanti i demonii d e cuscini tracci.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.