FurmazzioniStoria

Yam Zapolskaya tregua - un trattatu di pace trà lu Commonwealth, è u regnu di Russian

Russia e dâ Pulonia avissi infuriatu dichjarò a guerra cu avutru di seculi. Unu di sti scontri hè stata una intigrata di u War Livonian, duranti la quali lu mari Balticu States cunfruntatu lu interessi di parechji stati.

Comu nun la guerra Livonian

In lu 1558, Russian Tsar Ivan lu tirribbili avianu occupatu lu tirritoriu di l 'Order Livonian. Vulia à vince i pruvinci mari in u territoriu di a Sumalia Estonia e Lettonia. Avemu vissutu quì davanti à i pagani, è in lu XIII sèculu, la cristiana ghjuntu quì cattolici. Fu funnatu lu Order Livonian, custruitu u Riga e tanti àutri furtizzi.

U cristiana cummattiu cu lu infidels su chi autorisazioni ricevutu da u Papa. À quelli chì, in i so parè, attitudini è ortodossa, chì ancu pagatu tribbutu â Orda Golden. Per quessa, incù u cavaleri Livonian cummattuta Alexander Ermitage. In l 'avvene, u cunflittu hè divintatu un cuntinuu e ruttu solu in termini di una tregua.

By u tempu I fici lu cuvirnaru Grozny, Russia unitu attornu a Mosca, scaccionu da u pastoghje Tatar, è ancu principiatu una espansione riisciuti à l 'Est (l' catturaru di Kazan è Astrakhan). Ivan IV cridiani chì u ha appuculita Order Livonian micca pussutu offre seriu resistenza.

Lu primu pirìudu di la guerra hè veru successu di Russia. Voivod Re cunquistata Dorpat, Narva è parechje altre grandi cità. Chì tutte e cambiatu quandu putenzi vicinu stati disegnata in u cunflittu. Era Sweden, Rzeczpospolita (l 'unioni pulitica dâ Pulonia e Lithuania), è Denmark (à un puntu minuri). Da ddu mumentu la tirribili stessu trovu in una pusizioni assai difficiuli, isolé.

Depletion di u paesi belligerent

Ma, nantu à a longa anni di guerra, ch'ellu hà accumpagnatu un successu pruvisoriu in l 'esercitu cun Pulonia e Lituania. So in 1564 e milizie Russian cunquistata CREME (a cità, chì hè dinù u terribbili avutu dirittu cum'è Rurik). Ma pùa seguita a scunfitta à a battaglia di Chashniki.

fiaschi epopea accumpagnati da u spaventu in Russia. Dopu à u misteriosu a morte di u so prima moglia di Ivan Grozny addivintau lesion in trattendu di u so ambienti. Paranoia e pi lu scantu di tradimentu purtatu a tirannia. Mentri a Mosca, lu skillet calda falcunaghju turturati da u guvernatore, e milizie suffertu scunfitta dopu à a scunfitta.

Infine in 1577 era mette daretu à CREME, è i Svedesi cunquistata Narva. Hè solu per via di u heroism di resistenza di u pòpulu, è diriggiutu di firmavanu interventu straneri. Pulacchi in 1581-1582 francese gg. duminà pricipitari Pskov è Svedese anu fiascatu sutta la nuci. A guerra hè digià 24 anni, è u depletion di u paese avia bisognu di paci.

Composition di delegations

Best of tutte e Yam Zapolskaya tregua è u li niguzziati sunnu spicchiati nta lu mimorii di Antonio Possevino. Era un Ghjesuita è un diplomat spirienza. Iddu rapprisintàvanu lu ntiressi di la Chiesa Cattòlica in u li trattativi tra la Pulonia è Russia. In più, ci hè statu un secretariu abili, è hè capaci à pòrtanu tutti i ditagli di sta prucedura di cumplessi.

Pacìfichi accuminzau 13 di dicèmmiru, 1581. È u locu fù sceltu un locu un pocu km a nord da Zapolskoho Pit (induve lu nomu). Ch'ellu era vicinu a l 'anticu cunfini vicinu à a cità Russian di Pskov, chì hè sempre pocu fù assediata da Polacco King Stefan Batory. Yam Zapolskiy di paci fù fatta in i vicinanzi di l 'ùrtimi situ di battaglia.

None di u monarchs ùn assiste lu parra. I so interessi sò raprisintati da numerosi diplumatici. By pulacchi e Lithuanians ghjuntu Braslavsky guvernatore Janusz Zbarazhsky, Niasvizh è Prince Albrecht olyksky Radzvill è sicritariu Miail Garaburda. Ivan Grozny dinù ùn passa u parliamentarians. Eranu Kashinskij guvernatore Vincenzo Eletskii, Kozelskiy guvernatore Alferov Rumanu è u Franchise Nikita Vereshchagin. Yam Zapolskaya Truce fù cunclusu mediated da u aforementioned Jesuit Antonio Possevino.

Cuncissioni in Livonia

Pacìfichi cuntinuava di circa un mese. Infine, 15 di jinnaru 1582 vinni firmatu Yam Zapolskaya tregua. A so cundizioni era difficiule di Russia, ma in piena rispettu incù sta rialità curtisia.

Ivan IV ricusatu tutte e cità chì si cunquistata in Livonia. It avia dicini di forti di vari dimensioni. Quì sò ghjustu una piccula lista di li siquenti sunnu asempî: ripitutu Alista, Volodymyrets, Dorpat, Krutsborg, Android, Rivne, Tarvaz, Chestvin, etc. più di sti nomi sò divintatu historicism ... Avà sti paisi s'arrizzò postu de famille dans le lingue naziunali - Latvian è Estonian. U restu di Livonia a ddu tempu era occupata da Sweden (u so cuntrattu vinni firmatu un annu dopu).

Altri termini di u cuntrattu di

In più, Yam Zapolskaya tregua privedi u destinu di a cità, chì à parechji tempi sò stata cunquistata Ivanom Groznym in lu Granducatu di Lituania. Eranu Velizh è CREME. Re Russian li militari ricusavani (nustanti stu hè solu una tradizioni, dipoi a ddu tempu èranu cunquistata da Stefan Batory).

Re Polacco accordu pi turnari a li citati, ca si pigghiaru a Russia. Era lu Great Luke Hill, Nevel è Zavolochye. Yam Zapolskiy mondu cuntatu un articulu in u quali ripitutu daretu è vicinato Pskov, occupatu duranti l 'ùrtimu assediu.

Paese chì hè stata cunquistata a Livonia Sweden à u tempu di vulè lu ducumentu, stati cacciatu fora da u carta. Nustanti chissu, li Pulacchi fattu un manifestu chì si puderà dinù nant'à sti tirritori. So una cumprumissioni fù cunclusu Yam Zapolskaya tregua. A data di u so vulè fù rinunziatu à u principiu di u ducumentu.

U destinu di tregua

Nunustanti chistu, tutti anu capitu chì sta hè solu un tregui, è in difesa cessatu per un tempu. Yam Zapolskaya armistizzia cû Polonia hè stata calculata di nu pirìudu di 10 anni. In l 'avvene si pò appricari. E ha dimustratu chì u scontru arristaru currenti nzinu a lu tempu di malheurs in Russia. Dopu à Ivan Grozny mortu, u so figliolu di Tiadoru, è tutte e so succissura, la dinastia di Rurik tagghiata. Principiu di u cunflittu trà i gruppi boyars qualchi putere.

À u listessu mumentu di u Pulaccu-Lituana nnô ghjunse impostor chì ellu stessu un diaspro di Tsarevich Vincenzo chjamatu - u figliolu Ivana Groznogo, chi muriu un zitellu in Uglich in 1591. Era chjamatu Grigoriem Otrepevym. Era un munacheddu scappatu. Iddu fu purtatu da u rè inglese, chì tandu si occupatu Russia, ca viulati Yam Zapolskaya tregua. Year Bari vinni circunnata Smolensk, e poi macari occupatu a Mosca. In fine, u shiite Russian naziunale cacciati li pulacchi, e lu boyars sceltu Re Mikhail Romanov, addivintannu lu funnaturi di una nova la dinastia riali chi cuvirnaru più di trè centu anni.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.