FurmazzioniStoria

Panfilov. miti Feat Panfilov duranti lu Great War Refrains

E hè piena di e pagine eroicu di la Secunna Guerra Munniali. Tuttavia, nantu à i 70 anni, chì anu passatu dipoi u vittoria fù palisata è assai di ntrallazzu, oltri storie cumu certi evenimenti esempiu chì a causa dubbitu in a so reliability. Ntra li Feat 28 Panfilov, chì hè mintuatu in l 'innu di Mosca è chì diventa à spessu li basi di l' script funzione cosita.

Pristoria

In u primu mesi dopu à u principiu di Secunna Guerra Munniali in la cità di Frunze e Alma-Ata statu furmatu Division RI 316th, ca era distinatu a lu cumannu di l 'commissar tandu militare di u kirghiso Sucialista Major General I. V. Panfilovu. In fini di austu di lu 1945, sta furmazioni militari divintò parti di l'esercitu, e si jittau a lu fronte, vicinu à Linguistique. Dui mesi dopu era spustatu a lu quartieru Volokolamsk e urdinau a pigghiari la linia di difisa stinza di 40 km. Panfilov Division suldati avianu a teniri sempri troppu longa battagghi. È solu in lu simana di ottobre di u 1941, si stati distrutti è lampati falà 80 vehicule nemicu, è lebbii nimicu assummava à più di 9000 ufficiali francisi e li surdati.

Division sottu à u cummandu di Panfilov avutu un tutali di 2 cull'elmu artiglieria. In più, era dipinnenti a cumpagnia unu mid. Tuttavia, unu di i so cull'elmu RI fù ill-preparatu, comu si furmaru pocu nanzu u partenza à u fronte. Panfilov, mentre ch'elli èranu cchiù tardu chiamatu a la stampa Suviètica, cuntrariatu da tri machini e una classa infanteria di Wehrmacht. Nimici pigghiò lu offensiva u 15 di uttùviru.

U Ventu di u Division Panfilov di Moscow: a versione di u periodu Soviet

Unu di u più famosu liggenni patrioti Soviet chi detti a lu Granni Guerra Refrains, cunta circa l 'eventi à l' imbrancamentu Dubosekovo chì dô hè accadutu 16 di nuvèmmiru, 1941. Hè a prima affaccatu in u ghjurnale "Star Red", a sketch frontkorra V. Koroteeva. Sicondu à a surgente uriginale, 28 persone, cumpresi in u quartu di cumpagnia di a seconda battagghiuna di 1075 Regimentu, cumannatu dû karate pulitica V. Klotchkov, durante una musi battagghia 4-ora distruttu 18 serbatoi nimicu. In stu casu, quasi tutti li stati tombi in una battaglia unequal. L'articulu hè ancu datu una frasa chì, sicondu Koroteeva, davanti à a so morte, cci dissi 'na meat of "Great Russia, e cci arriniscì a pi -! Daretu Moscow"

Feat 28 Panfilov: la storia di un cammira

U ghjornu dopu à u primu articulu di a lu "Star Red" publicatu un articulu authored da A. Yu. Krivitskogo, pretende com'è "U Testamentu 28 miti caduto," chì u ghjurnalistu chjamò micca solu cum'è Panfilov. U Ventu di i suldati è i so capi pulitichi hè stata discritta in tecnica, ma u publicazione ùn mintulà i nomi di i participanti à u evenimenti. Iddi prima culpitu u pisà finu à 22 di ghjinnaghju, quandu tuttu u listessu Krivitsky presentati Panfilov ft in un scrittu sviluppata, di parlà com'è una tistimunianza di quelli chì evenimenti. Interestingly, l ' "Izvestia" scrivia sopre la battagghia di Volokolamsk hà cuntatu 19 nuvembre è tutte e di u 9 di serbatoi distruttu è 3 abbruciati.

A storia di i miti, à u costu di a vita prutezzione di u capitali, scossi populu Suviètica e li surdati luttà nant'à tutti i fronti, è u Front Command Western hà preparatu una pitizioni infurmazione à Commissar l 'Arcusgi l'di difesa, u quantu à stabilisce u 28 suldati, un pienghjite micca, s'arrifirisci a in articulu A. Krivitsky lu titulu di 'eternu di l' Unioni Suviètica. Cum'è un risultatu, digià 21 di Lugliu 1942 u Supreme Presidium Soviet firmata un currispundente dicretu.

Canuscenza ufficiali

Digià in lu 1948 fu purtatu fora un largu essais cù una vista, a creazione s'ellu ci hè un ft di 28 Panfilov. U mutivu hè chì l 'annu nanzu chì in Kharkov fù arristatu calchissia IE Dobrobabin. Purtò a ghjustizia cù u frasa "altu tradimentu», com'è investigators da a carica di u tribbunali militari trovu tistimunianzi nj a mostra chì duranti la guerra, si teniamu vuluntaria è intrinu in u serviziu di u occupiers. In particulare, si fù trovu chì l 'anzianu Ma in u 1941 hè parte di a battaglia di fallu Dubosekovo. Oltri a chistu, si girò fora chì ellu è Dobrobabin rifirisci a in articulu Krivitsky - unu è lu stissu e persone, è ci fù poti attribuitu u titulu Eroi. In seguita essais dirittu à guardà tutti indetta in u articuli, chì hè stata discritta Panfilov ft di Mosca, fałszować. U scuperti furmaru la basa di rifirimentu firmata da u poi Radguard generale di l 'Unioni Suvietica G. Safonov, chi trasiu A. A. Zhdanovu June 11, 1948.

Critica a lu stampa

i risultati di a so invistigazioni, dumanda lu fattu ca Panfilov ft in la forma discrittu in i publicazioni di "Star Red", hè accadutu in fatti, ùn facenu in u stampa suvièticu. Solu in 1966, in u "New le Monde" affaccatu u primu articulu di u cumbattu nuvembre in Dubosekovo. L'autore appellu à amparà u facts, riguardu à l 'àutru ca era Panfilov, un ft ca era discrittu in tutti i libri di storia. Tuttavia, prumove u sviluppu di stu tema in a stampa Soviet ùn riceve finu à u principiu di perestroika, quand'elli fùbbenu diclassificati di pruvinenza millai di i ducumenti acte, cumpresi i risultati di u essais in 1948, truvannu chì i miti di Panfilov ft - hè cum'è una puisia littirariu.

Unni nun lu numaru 28

Light su cumu è perchè in u 1941 ùn ci hè statu un luddie di i custatti rilativi à l 'armata Panfilov, piazza un trascrittu di u interrogation currispunnenti Koroteeva. In particulare, si signalisfuttenti fora chì in u so ritornu da u fronte, dà infurmazione circa la battagghia di lu 5th Company di u 316th Division infanteria, ca vìnniru acciduti supra lu campu di battagghia, è ùn c'avìanu cunsignati li sô pusizzioni, lu diritturi di "Star Red". Iddu cci dumannò quanti eranu suldati è Koroteev, chì sapia chì hè statu understaffed, dissi chi 30-40, agghiuncennu, ca 1075 marzu Regimente di Infantarìa ùn era tantu quantu à se rendre à a so pusizioni era impussibile. In più, ci hà dettu chì, sicondu a politdoneseniyu da u reggimentu, dui suldati pruvatu a arrinnìrisi, ma stati tombu da i so cumpagni. Cusì, hè statu decisu di pubblicà u numaru 28 è scrive solu una guerilla smalodushnichal. So la liggenna e lu invintata "mortu, unu e tutti, Panfilov", un ft ca parravanu in puisii è canzoni.

Rapportu à sfruttà

Oghje blasphemously spiecanu circa s'ì i miti Panfilov era. A ft tutti i suldati di u 316th Division infanteria, puteva cumpiì u so turnu in nuvembre di u 1941, di sicuru, oltri ca comu lu so gran meritu hè chì i truppi suviètichi ùn permette l 'accupazioni nzemi a la capitali di u nostru paese. Un altru cosa hè chì u fattu chì à mezu à i awardees hè un tradituri, hè un offisa a memoria di sti miti chì ùn hà pietà a so vita per u palu di u Great Victory, u 70th anniversariu di cui vi appena festighjemu tutti omi, ùn soffre da Amnesie storica.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.