FurmazzioniStoria

Karl 7 Funiculì - re di Francia. Biography, duranti lu regnu

Temperatura ghjornu inguernu February 22, 1403 in Paris fù intimuriti da a cuntintezza - in la famigghia Riali na vota un Riuzzu era natu. Quissa hè un evenimentu a stessa ùn hè micca cusì raru, in stu casu, hè cruciale di France, perchè hè natu lu futuru Korol Karl 7, falò in a storia cù u titulu di "Funiculì". Chì hè ghjustu circa quale è à chì prezzu ch'ellu era capaci di vince, andat a storia in issu articulu.

U ghjovanu Dauphin - eredi a lu tronu

I so parenti - i francesi u rè Carlu VI u Borgu, hè cumplettamente assai ellu suprannuminatu lu, è a so moglia, u senza paru Isabella di Bavaria, Charles hè u quintu figliolu, ma tantu successu chì tutta a so re mortu à un età principiu, avendu u publicatu, cusì u modu à u tronu.

Sicondu à Assise, à u da un 'età dô manifistaru la qualità di un veru munarca, - curaggiu, spechju di a putenza è prudenza friddu. Paria chì u distinu ci hè destinatu à guvernu. Perciò, u chjassu à lu tronu ùn hè micca sempre elementari è facili. Stu quindici-Dauphin - eredi a lu tronu, avia a fari sicuru, quandu sustinitura di u duca di Burgogna, un avversi puliticu di u so babbu, un'anziana Paris, u furzò à volu ignominieux.

Ostaculi nant'à a strada di lu tronu

U prossimu chjoccu di destinu 7 Karl era in u 1421, quandu i so parenti colpu partinu à privà ellu di u so dirittu di la curuna, dichjarà Lecci. À issu fine hè statu fattu versione publicu, secondu a quali, ci hè u fruttu di un 'amore di sicretu di a so mamma, regina Isabella è di l' omu di 'na signura corte, li cui nomu, cumunqui, nun fu chiamatu.

Sta volta di evenimenti à risicu di Ripa seriu, cunzigghiu e sangu, perchè in stu casu, u pretender à lu tronu addivintò dui di più - i duca di Orléans è u ghjovanu, figliolu di u pocu sparitu King Henry V. U ghjovanu è ancora inexperienced in intrigues pulitica Carl bisognu di un sustegnu forti, e si tinia lu da maritàvanu la figghia Iolandy Aragonskoy, hè a righjina di i quattru regni una volta - Naples, Ghjerusalemme, la Sicilia e 'Aragona.

U finominu di Domestica di Orleans

Ma, ancu cù a prutezzione di una mamma cusì tremenda in ghjustizia è u so sustegnu, mentri autri un contender cima à u tronu, Carlu fù impussibile à scioglie u prublema maiò - à espelliri u British, pigliatu da ddu tempu 'na parti mpurtanti di l'Imperiu francese, è pruvatu à furzà messi nant'à u tronu di a so protege.

Ùn avè à guvernà nè la forza nè risolutu, Dauphin limitatu à gestì una piccula zona di a sud di la Loire. Hè pussibule chì sta terra avissi a dari modu, siddu nun un miraculu. Elli hè una picciotta chi biviant in i paesi di Domremy nant'à i cunfini di Lorraine è crede in u vostru scopu supiriuri. U so nomu era Jeanne d'Arc. In u racontu ch'ella intrutu sottu u nomu Virgin di Orleans.

La ncurunazioni-longa lingua

Apparisce à u duca di lucali è u dì à ciò ch'ella fù sceltu da Diu, a salvà France, hà riclamatu a aiutà i so se rendre à la cità di Chinon, unni, comu idda era canusciuta, era tandu Karl 7. Nun sapennu comu arrispùnniri a un discursu tali scemu, u capu di tutte e ancu datu a so prutezzione, è, in più, armati cù i ducumenti nicissariu.

U restu hè cunnisciutu, piuttostu, a legenda cà da fonte ducumintariu. Ma la fausa dritti chì, avendu amparatu circa l 'arrivu di stu locu sfarente, l' Dauphin dicisi à pruvà la. À sta fine, ma hè piantatu in u so postu unu di i tribunali, è si tinia un pocu di più. How granni era la maravigghia generale quandu una ragazza, paese, mai prima ad avè vistu Charles, parrava cu lu disregarding l 'altri, prisente.

Ghjoculi stu comu nu signu da sopra, Karl 7 noticeably mossu. Esprimianu una brama di rializzari infini u so destinu, è si n'andò subitu à Reims, induve tradizione ingagiatu cirimonia accessione à lu tronu di l 'monarchs Francese. Ci dinù hè stata fatta è l 'ncurunazioni di Charles 7.

A Morte di Joan of Arc

About ciò chì andavanu in u, scritti cintunari di volumi di ricerchi storichi. Iddi discritta in tecnica cumu u French anu da Jeanne nant'à u modu di Reims libbirata da l 'unu a cità British dopu à un altru, cum'è l' Orleans libbirata e quantu à ringrazià à a so 7 Charles, u rè di Francia, cullate infini à u tronu. A so rinoma si sparse à traversu u paese, è lu nomu addivintò lu Beni sottu chì u pòpulu, scacciò i invasori, da u so paese.

Ma ci hè dinù una storia chì conta comu l 'May 23, 1430, à a battaglia di a cità di Compiègne Domestica di Orleans hè paisani tradisce è in i mani di u British odiatu. A settimana dopu si statu brusgiatu per erisia. Tanti sustennu ca siccomu lu fumu da a so amarezza focu, lustru di l 'aria di France. Morte ragazza addivintò na malidizioni chi iddu stissu hà permessu à u friscalette, la dinastia di Charles 7. Cù i mezi di salvà Jeanne - missione divina, cunfirìu nantu ad ellu la curuna e lu tronu, li basely lassatu lu in i mani di e guàrdie.

Lotta spiritu chi ispirau Domestica di Orleans à u so populu, si ne fora per esse indestructible, è dopu à a so morti. In u dopu quattru anni, u francese quasi luvatu cumpletamenti espulsu u invasori, da u so paese, è Carl 7, u rè di Francia, particularmente à i so pussessi davanti à i so nemichi Burgogna.

Sutta lu pisu di la malidizioni

Duvuta a la cacciata di i vassalli firàu British è quttru grampi, si ne falò in a storia cum'è u vincitore di Carlu VII. Ma la malidizioni chi si purtò nantu à sè stessu è a so redazzione, hè liatu à principiu i urtimi anni di a so vita. Essa stunatu si pò dì chì u male manca ùn u male. Iddu tradisce u so saviour, iddu stissu addivintau una vittima di u tradimentu di u parsona vicinu a iddu - lu figghiu e aredi, u futuru re di Louis XI.

siti Inordinate di a putenza hà furzatu u ghjovanu dauphin & intrigues fitenti reta babbu oplesti, ca era l 'armata di u so scopu. Solu la cacciata di Louis u pusessu appanage luntanu salvatu u rè da prussimu denouement sangu. Ma ancu culà, Louis ùn pi da u so pianu. Doppu aviri fujutu da u locu di u so esiliu, si juncìu cchiù nimicu di u so babbu: - u duca di Burgogna Filippu, ìronicu straziatu i s'allumìngiu of "Good."

re scemu

Quasi tuttu u 1458 u rè ripone nantu à u lettu, di malatia, chì hè divintatu un numeru di Ciak chi si in l 'ferita ch'ellu avia ricevutu durante a supprissioni di Ribellu vassallu Jean d'Armagnac. À i tempi, a corte pensatu ch'ellu era vicinu a la morti, ma da a vuluntà di Providence, King vissutu per trè anni, mandà curputu u so figliolu una lettera in cui dumannò pirdunu e prumittiu di vultà.

Ma u core firmò Louis. Aspittannu la morti di so 'patri, si palesa propiu u so smania, è ancu ind'è sensitivi, da cui lu spiranza à amparà u ghjornu esatta è ora. Stu statu dettu Karl, è a so menti nun sappi risistiri. Last annata di a vita era un rè pigliatu frontu generale. A paura di esse abbilinatu u decretu di u so figliolu, li tuccò a stentu la manciari, causannu a forza persu è statu in bocca in fronte, di autri. Obsession assassiniu ùn permette ci di lascià e so camere. A paura di i assassinu girava u rè in un prigiuneru, cunnannatu a seclusion parpetuu.

Fini di a vita è un regnu tutali

A mità di-estate 1461 u statu di u rè hè assai suffrianu. cuscenza sfocato statu aghjuntu tumeur gula, ùn ponu riceve ancu u pastu libre ch'ellu parmette sè stessu. Cum'è un risultatu, 22 di lugliu, hè mortu di cumpleta exhaustion è fù intarratu in l 'abbazia di Saint-Denis, induve i malanni di i so parenti.

Karl 7, un cortu biografia ca era la basi di stu articulu, in a cumpetizione di a vergogna assuciata cu la morti di Joan of Arc, falò in a storia cum'è u rè di Francia, chì hà assai di a so crescita. In particulare, quandu fù guvernu paese sottu à u duminiu di na sula munarca, è lu primu apparsu in l 'esercitu rigulari, cumpostu di unità di lu FRA - cavaleri pisanti, vistutu in un vistitu piena di armatura.

Iddu addivinìu lu funnaturi di l 'Università di Poitiers è lu criaturi di u sistema ecunomicu, chì hà da migliurà si sviluppa u mudellu di vita di tutti i quattru di a pupulazione. È oghje, senza mpurtanza comu lu strana à u so circadori parsunalità di u èbbica, iddi hannu a verità, chì dopu à 32 anni, in lu putiri (1429-1461), lassannu na stu munnu, Charles manca France in una sola cundizione megliu cà ricevutu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.