FurmazzioniStoria

Stati slavi. A furmazioni di stati slavi. Bandiere stati slava

A storia dice chì a prima statu slavi evidenti a lu piriudu, datatu V seculu aC. In ghjiru à stu tempu, u Slavs partìanu à i spondi di u fiume, Dnieper. Era quì chì si vinìanu dividuti 'n dui rami, storicu: Eastern è Balkan. tribù Eastern stalla longu i Dnieper è i Balkans - anu occupatu u Peninsula Balkan. stati slavi in oghje u mondu torna un vastu tarritoriu in l 'Europa è l' Asia. Populi chì càmpanu in elli, sò diventà menu simili a autra, ma cumune radiche visibili in tuttu - da i tradizioni è lingua di tali tèrmini s'arricorda qartiè, cum'è l 'mintalitati.

A quistione di la pussibbilità di statehood à mezu à i Slavs di tanti anni excites scentifichi. Affacciari assai di trent'anni, ognunu di li quali ùn pò esse tichja di lòggica. Ma a to make up stu parè, ùn hè necessariu di prènniri cunfidenza cu almenu di basi.

Comu lu statu prupostu da u Slavs: u pensà chi l 'Varangians

Sè avemu parrari di la storia di l 'statehood di l' antichi Slavs in sti lochi, i scentifichi tipicamenti s'appoghjanu nantu à parechji li tiurìi, ch'e vulete à guardà. A versione più cumune avà chì quandu u primu Statu slavi, hè cunsideratu a èssiri nurmanna, o tiurìa Varangian. It fubbi à a fini di u XVIII seculu, in Germania. Lu funnaturi e inspirers ideali eranu dui scentifichi inglese: Teòfalu Siegfried Avaria (1694-1738) e Gerhard Friedrich Müller (1705-1783).

In a so vista, di la storia di la stati, slavi, o Norman hà radiche Nordic. Sta facennu pundits fattu, sè studiatu u "Che di Libreria Years" - l 'antichi faetu creatu da u monacu Nestor. Ci hè veramenti una lea, datatu 862, l 'annu, u fattu ca l' antichi tribbù slavi (krivichi, Chud è Slovenes) chiamò a so terre in lu regnu di li prìncipi Varangian. Par chera aiutu, stancu di lu mare Spart'u internecine lite è nimicu attacchi da u fora, uni pochi di tribù slavi dicisi à unificà sottu à u cumandu di li Nurmanni, vìnniru cunzidirata a ddu tempu u più spirienza e di successu nta l 'Europa.

In i vechji ghjorni in u sviluppu di ogni publicu aducazzioni militari sperienza di u so cumandu hè una priurità supiriuri ecunomica. È à a forza è spirienza di i barbari sittintriunali era senza dubbitu. E so truppe cumbattimentu cunquistata quasi tutti i banni abbitatu di l 'Europa. Prubbabbirmenti, basatu a riescita principalmente militari, secondu à a tiuria di Norman, l 'antichi Slavs è dicisi à vene à u regnu di i prìncipi Varangian.

Par la via, u nomu stessu - Russia, dô fattu esattamente u principi nurmannu. Nestor u Chronicler stu puntu arquantu chiaramenti palesa in la linia "... e te trè fratelli cù i so clan, è incù pigliavanu tutte e Rus '. Però, l 'ultima parolla in stu cuntestu, a secunnu di tanti stòrici, riprisenta più lotta Munniali, in altre parolle - i militari prufissiunisti. Hè dinù da nutà chì i capi di Norman, cum'è una regula, ci hè una cumuna siparazzioni tra distaccu d 'urìggini generica civili è militari chì fù volte chjamatu "Kirch". In autri paroli, ùn pò esse capitu chì i trè principi si stalla à u paese di i Slavs, nun solu incù i Fulbertu lotta, ma dinò cù e famìglie high-scelta. As in una pattuglia guerra cunvinziunali e sette fratelli vi micca, sottu à ogni circustanza, hè chjaru di statutu di l'eventu. principi nurmannu di i tribù accettatu a dumanda incù u pirìculu seriousness e stati slavi principiu di stabilisce.

"Induva sò andatu in lu paese Russian"

Un altru tiuria ntirissanti è ca lu assai la nuzzioni di "Vichinghi" vulia dì in anticu Russia era un militari prufissiunisti. Stu tistimunianza di novu a lu fattu ca l 'antichi Slavs Epargne puntualmenti, in u capi militarized. Sicondu à a tiuria di scentifichi inglese, chì hè basatu nantu à u libru di i cronachi di Nestor, un Riuzzu Varangian venenu vicinu à u lavu Ladoga, è lu secunnu venenu nantu à i spondi di u lavu White, u terzu - in Izoborsk. Dopu à sti azzione, sicondu à i chronicler, è furmatu i primi stati slavi, è tarra fusioni fù cunnisciutu com'è u paese Russian.

Più in a so materia Nestor cunta la liggenna di la pussibbilità di fa a famiglia reale di Rurik. Era Rurik, i magistrati di i stati, slavi, e èranu discinnenti di lu più ligginnariu di trè principi. Si pò dinù esse stata attribuita à a prima "Picbille pulitica Elite" antichi stati slavi. Doppu la morti di lu cunnizziunata "babbu e frabbricaru", lu putiri passau a so 'prossimu di munarchìa, Oleg, chì da intrigues è mangiunarii cunquistata Kiev, è po raghjunghje u Russia u Nordu è South in una sola statu. Sicondu a Manella l'hè accadutu in u 882 annata di marzu. Comu pò esse vistu da u primatu, furmannu statu hè a causa di lu successu "cuntrollu esterni" Vichinghi.

Russian - quale hè sta?

Tuttavia, scentifichi sò ancora, basendusi nant'à circa la vera naziunalità di u populu cusì chjamatu. Norman mazzinianu tiuria di crede chì a parolla "Rus" ghjunse da a parolla Finlandese "englanti", ca lu Dunca chiamari i Svedesi in lu IX seculu. Interesting hè dinù u fattu ca la maggiuranza di ambassadors Russian chì èranu in Byzantium avianu nomi scandinava: Charles, Iengeld, Farlof, Veremund. Sti nomi sò stati missi in li cuntratti cu lu mpiru bizzantinu, datatu 911- 944 anni. E lu primu magistrati di Russia era nomi spùticu scandinava - Igor, Olga, Rurik.

Unu di i più grossi argumenti a favuri di l 'tiuria Norman di ciò chì u Statu slavi, hè cunsideratu a esse un riferimentu à Russian in i Western "annali Bertinskih." Ci hè in particulare a nutari ca lu Mpiraturi bizantinu 839-annata mandatu una imbasciata à u so cullega Frankish Louis I. L'imbasciata incluse rapprisintanti di "u populu crisciutu." A ligna di fondu hè chì Luduvicu lu Piu decisu chì "Russia" - si tratta i Svedesi.

In lu 950 bissau annata di u bizzantini lu mpiraturi Chjami Bagryanorodny , in u so libru "On a gestione di l'Imperu Rumanu," li disse: arcuni di u famosu nomi di i rapide Dnieper sò solu radiche Scandinavi. Infine, tanti viaggiaturi Muslim è bon in u so opuses appartiniri a IX-X seculu, "point" chjaramente siparati di u Slavs "Sakaliba". Tutti issi facts, piglia nsemmula, aiutatu da u scinziatu tedesco custruì una cusì-chiamatu tiuria Norman circa cumu ogni stati slavi.

tiuria patrioti di l 'urìggini di u statu

U fici lu menu di la secunna tiurìa hè lu scinziatu Russian Mikhail Vasilyevich Lomonosov. tiuria slavi di l'origine di u statu hè dinù chjamatu "tiurìa urigginariu." Di studià i tiuria Norman, Lomonosov vitti ncungruenzi in u raghjunamentu di scienziata francese circa la mancanza di u Slavs à l 'self-mutore, ca purtava a un cuntrollu di Link da l' Europa. A vera patriotta, MV Lomonosov chjamata in quistione tutta la tiuria, purtau a studiari stu induvinelle storica sè stessu. Più tempu, si furmavanu l 'accussì-chiamatu tiuria slavi di l'origine di u Statu, si basa supra un nigava cumpleta di l' "Norman".

So, chì sò u muvimentu principali purtau lu difinnìa di u Slavs? L'argumentu principale hè u vulè chi u nomu "Rus" hè etymologically micca assuciata cu l 'antica Novgorod, o cù Ladoga. Si tratta, pi mìagliu diri, a Ukraine (in particulare, u Middle Dnieper). Cum'è una pezza sò l 'antichi nomi di scorsu, situatu in a zona - Ros, Roos, Rostavitsa. Di studià i Sirianu "Ecclesiastical e", traduttu Zachary rhetorician, slavi mazzinianu tiuria trovu una minzioni circa la genti ca chiamaru HROS o "Rus". Sti tribbù campatu cum'è a sud di Kiev. U manuscrittu statu creatu in 555, l 'annu. In autri paroli, lu evenimenti chì sò universu discritta, sò stata longa nanzu u Scandinavi.

Un altru, seria tumblr-argumentu hè cunsidarata è ùn minzioni di Russia in l 'antichi storii Norse. Iddi èranu sicchi, su un discretu assai, è ch'elli sò, in infatti, hè basatu tutti i paesi Scandinavi mudernu tra discinnenza. Hè difficiuli di ùn accordu cù i prucessi verbali di quelli chì i sturiani chi diri ca almenu in a parte a mane di un pruvisoriu storii storica deve avè un animali à u minimu di quelli chì evenimenti. de famille scandinava di ambassadors, chi s'appoghjanu nant'à i partighjani di u tiuria Norman, troppu, hè centu centu ùn specificà a naziunalità di u titulari. Sicondu à i sturiani, u diligati Svedese pussutu assai bè rapprisintari lu prìncipi Russian in i paesi luntanu.

Critica di a tiuria Norman

Ncertu e cantu à u statu di u Scandinavians. U fattu chì in lu piriudu in quistioni, ùn esisti la stati scandinava comu tali. Stu fattu fa un beddu tempu di lu scetticismu chì li Vichinghi - hè a prima magistrati di i stati slavi. Hè prubbàbbili chì i visitori capi Scandinavi, senza tocca la custruzioni di lu so putiri, avissi acconcianu calcosa in terre strangere.

Academician Boris Rybakov, capisciu u origine di u tiuria Norman, palesa u so parè nantu à a cumpetenza generale di debuli stòrici oghjinchi, cridete, per esempiu, chì u passaggiu di parechje tribù su 'autri terri crèa preconditions di u sviluppu di u Statu, è di parechji dicennii. In fatti, u prucessu di criazzioni e statehood pò durà per parechji seculi. U principale basi storica nantu à quali li stòrici Tedesco, suffremu miravigghia inaccuracies.

stati slavi, secondu a Manella u Chronicler, furmatu nantu à dicini. À spessu, si equates lu funnaturi e lu putiri, sustituì u cuncettu. Sperti à crede chì tali mancamentu sò m'insignò a riflissioni mitulòggicu di Nestor. Dunque spiigazione categorical di a so materia hè assai doubtful.

A variità di tiurìi

Un altru tiuria nutevuli di a nascita di statehood in anticu Rus chiamatu iraniana-slavi. Sicondu à ella, à u tempu di la criazzioni di lu primu statu ci eranu dui rami di l 'Slavs. Unu, ca fu chiamatu lu Rus-Obodrits o rugi, abitanti di u paesi di i stati prisenti. Un altru stalla in i rigioni Mari Neru è pigliò u so urighjini da i tribù iraniana è slavi. U cunvergenza di sti dui "versioni" di la genti, secunnu la tiuria, hà da creà una sola statu slavi Rus.

ipotisi ntirissanti, ca succissivamenti fu prumossu à u tiuria pruposta academician di Nasu V. Sklyarenko. Sicondu à ellu, u Novgorodians appellu à i Varangians-Balts, chì eranu chjamati i Rus o ruthenien. Lu tèrmini "Ucraini" veni da u populu, unu di i tribbù cèltica, participò à a furmazioni di u gruppu etnicu slavi nant'à l 'isula di Rügen. In più, a secunnu di l 'academician, à pricisamenti lu piriudu tempu aghjà prisenti tribù Black Sea slavi, quale discinnenti èranu Zaporozhye Cusacchi. Stu tiuria si chjama - Celtic-slavi.

Search per una cumprumissioni

It S'avissi a nutari chi da tempu à tempu ci sò cummerciu-off di a tiuria di i furmazioni statu slavi. Hè sta versione di u storicu Russian pruposta V. Klyuchevskii. Sicondu à ellu, i stati slavi èranu la cità cchiù furtificata a lu tempu. Chì si cacciò u fundamentu di inseme di cumerciu, industriale è pulitichi. Oltri a chistu, secunnu lu stòricu, ci era tutta a "zone urbane", chì sò stati.

Seconda forma pulitichi è statu in u tempu eranu quelli chì più militanti principato, Norman, s'arrifirisci a la tiurìa dâ nurmanna. Sicondu a Kliuchevskoi, dì la merger di putenti conglomerates urbanu è clouds militari Vichinghi risurtatu in la furmazzioni dâ stati slavi (chiama a scola 6 scelta stu statu di Rus di Kiev '). Stu tiuria, chì insistia e stòrici Ucrainu A. Efimenko è I. Krypiakevych, chiamatu slavi-Varangian. Hè assai reconciled rapprisintanti Orthodox tramindui indicazione.

In turnu, academician Vernadsky ancu sta dumanda: l 'urighjini nurmanna di l' Slavs. Sicondu à ellu, a furmazzioni dâ stati slavi di tribù urientali deve esse cunsideratu in u "Rus" - lu mudernu Kuban. Academician cridiani chì u Slavs te stu nomu di l 'anticu nomu "Roksolana" o di lume Alans. In 60-IES di archeologu Ucrainu XX seculu DT Berezovets pruponini cunsidirari pin pupulazione Russ Alanian. Oghje, ci hè sta ipotisi hè dinù cunsidirari è Ucrainu Accademia di scienze.

Ùn ci hè micca tanta genti - Slavs

Prufissore American O.Pritsak prupone una versione cumplitamenti sfarente di ciò chì u Statu slavi, è ciò chì - ùn. U Populu ùn hè basatu nantu à alcunu di u SCUDISCIASSERO sopra è hà u so propriu basi romanu. Sicondu a Pritsak, Slavs comu tali ùn asisti in u piantazioni etniche e nazziunali. U paese in u quali statu furmatu dû Rus di Kiev, hè stata un peu di cumerciu è di cumerciu Routes trà Est e Ovest. populu lamay sti lochi era un tipu d 'guerrieru-marcanti chì disposti sicurità di caravan cummerciu di àutri cummircianti, è eranu armati in a manera di i so bagagli.

In autri paroli, la storia di l 'slavi Uniti d'America basatu nantu qualchi cumerciu è militare a cumunità di intaressi di i rapprisintanti di i pòpuli diffirenti. Hè la sìntisi di catena è i pirati hè rivela basi a sffarenza di un statu avvene. tiuria arquantu cuntruversu, specialmenti quandu vi cunsidarendu chì hè affacciari un journal vissutu in u paese, u quale a storia ricodda a stentu di 200 anni.

Contru à i so assai criticata da tanti stòrici Russian è Ucrainu, chjamatu ancu stissa cucevamu - "Volga - Khanate Russian." Sicondu à i americani, ci fu lu primu la criazzioni di slavi stati (Grade 6 hà mancu a prènniri cunfidenza cu una tiuria di tali cuntruversu). Ma, ùn hà u dirittu di raghjone è chiamatu Khazar.

Brief Rus di Kiev

Dopu à reviewing tutti i tiurii addiventa chjaru chì u primu Statu slavi seria statu dû Rus furmatu versu lu IX sèculu. A furmazioni di sta forza hè accadutu in tappe. À 882 anni, sò cunfunniu è mischjà sottu una sola glades autorità Drevlyane, e parolle, dregovechey è CREME. L 'Unioni di i paesi slavi hè marcatu da u merger di Kiev è Linguistique.

Dopu à apprufittannu di lu putiri a Kiev, Oleg accuminciau a siconda, principiu di u palcu fiudali di u sviluppu di Rus di Kiev. Si pigghia na cunnissioni attiva di spazii esiste scunnisciutu. Cusì, in 981, u statu sviluppatu da i terreni Slav Eastern fin'à u fiume San. U 992-m francese sò state vinciu è terreni Croatian chjinata in u tempu e pendite di u Carpathians. By 1054, u putere di Kiev aoggi à guasi tutte e tribù slavi orientali, è l 'a cità stessa addivintau canusciutu in u "matri di li cità Russian."

Hè bellu, chì digià in la siconda mità di u XI seculu, u statu si messe à disintegrate in principati siparati. Tuttavia, stu pirìudu nun durà longu, è davanti à u periculu cumune in u visu di sti tinnenzi, polovtsian firmau. Ma dopu, per via di cresce centri fiudali e fa crìsciri la putenza cumbattimentu di a nubiltà, dû Rus frombu sempre in fiefdoms. In 1132 accuminzau nu pirìudu di fragmentation Traduzioni fiudali. Stu statu di l 'affari, comu sapemu, ci hè à u battesimu di All Russia. U scopu di una sola statu ha divintari pupulari tandu.

U pesu simbolicu di stati slava

Modern stati slavi sunnu assai diversi. Iddi sunnu distinti micca solu da naziunalità o di lingua, ma dinò di pulitica di guvernu, è u livellu di patriuttismu, è u gradu di u sviluppu ecunomicu. Ma, l 'Slavs faciuli à capisce autra - sempre sumena i radichi in u fumacci di lu tempu di furmari lu stissu mintalitati chì ricusa tutte e scinziati canusciuti "raziunale", ma chi dicu confiant sociologists è Psychologe.

Dopu à tuttu, ancu s'è no guardà i banderi di i stati, slavi, vi ponu vede una certa regularity è similàri di a scelta culore. Ci hè un tali cosa - colori Pan-slavi. Per a prima volta capisciu li à la fini di lu XIX seculu, in u First slavi Campu in Praga. Sustinitura di l 'idia di unificazzioni di tutte e Slavs uffertu à piglià tricolore cun strisce horizontale uguali di turchinu, biancu è rossu cum'è u so bannera. Fausa chi mudellu sirvuta comu na bandera di la flotta avian Russian. So s'ellu hè intreccia - hè assai difficiule à capisce, ma u bandiere di i paesi slavi sò spessu caratterizata da u più chjucu, détails, ùn li culura.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.