Sports e FitnessPista è campu

Discugràfica phenomenal & in la longa friscalette cù un spaziu: cumparisci chì nimu arrinisciutu a outperform

A pling a longa - qualle furmazione a forza, chì hè inclusu in u prugrammu Olympic in i ghjorni di a Grecia antica. Per u so atleti curà pruduttivu bisognu assai di sforzu di spinghja è ognuna lu vitezza nicissaria di i più vere mittennusi up.

E di u sviluppu

Distance (longa friscalette cù una corsa, tradimentu, martìaddu di tiru, jabalina, è altre varietà di esercizi) hè divintatu una di stimulus diffusion in lu sviluppu di l 'hiver in generali.

U primu attu di a lu longu friscalette cù un spaziu statu stabilitu in Grecia antica, induve hè statu decisu di fà i teacher cun dumbbells in e so mani. Peso applicàrisi Messina chila, giniralmenti jùnciri da 2 à 10 mine. U risultatu di satannu in sta situazione dipindia di u cumu effittivamenti populu quelle dumbbells. L'attilleti avutu à spinghja è fà pesi cusì chì quandu a li gammi e braccia, corpu, vulannu ripone anticipu. muvimentu di a manu Tempo nanzu lu libbirau da n dumbbell, thereby crescita assai la distanza volu.

Più di u tempu u atleti Grecu, arenaria stili di u teacher, ùn hè necessariu di nutari in u longu friscalette cù un spaziu. Pirciò, dati identitariu in u francesu putere stabilitu in u tempu, ci sarà micca truvà partutu altru.

U forte currenti

U liveddu di muderni di u sviluppu di state messe in u XIXesimu seculu. A stu tempu, u atleti sò attivamenti facianu vari tipi di salti. Assai à spessu ùn ci hè statu un volu cu pedi hà risuscitatu in fronte di ellu in l 'aria, malamenti subbitu daretu li gammi e muvimenti du jogging. Lu modu mudernu di davanu un savutu di lu tipu di "forbici," hà una longa mudeddu inventata da Mayer Prinsteynom in u 1898.

Pronuncia di à la longa friscalette cu u spaziu

Qualchi esercizi grande passione pò esse paragunatu cun u muvimentu naturale à omu. Ma satannu appartinenti à una tale gruppu, accussì si divintatu parti di i cuncorsi internaziunali in lu piriudu di l 'asistenza di la Grecia antica.

Quandu in lu 1860 un salto tense contu in u prugrammu di u cuncorsu studianti à Oxford University, u vincitore hè Mayk Pauell, un partitura di 5,28 m. Ma chì era solu u principiu di a so carriera meteoric.

30 di austu, 1991, Mayk Pauell crià una casa discugràfica phenomenal & in la longa friscalette cù un spaziu chì finu à avà, nuddu pò batta. Iddu fu capaci a santari à una distanza di 8,95 m.

fiche a prima di e donne arregistrata in u 1928, grazi à i sforzi di i ripresentanti Japan Kinue Hitomi, ma ch'ellu era più cà una volta di colpi da altre atleti, è avà u primatu hè 7,52 metri.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.