SaluteMalati è Cundizione

Precaution, infezzjoni! Cumu l'oghje vaccinate?

A vaccinazione sò i prutatori di u nostru corpu. Sò pruteghji da i malati serii è perikuli. A vaccinazione di una persona si faci cù iniezione di a vacuna. Longa fà, quandu ùn ci era micca vaccinati, i nostri babbi puderanu falà cun malgradu cum'è u schiettu, diphtheria, a tuberculosis o l'encefalite borduvante.

Tutti i persone si cumincianu per a vaccinatesi à una età curretta. Dopu un tempu si ripetiri, rinfurzà a so immunità. Questu hè fatta in cunnessione cù u fattu chì l'immunità causata da a vaccinazione ùn hè micca abbastanza stabilita. Avemu caputu di più infurmazioni chì una vacuna hè.

In generale, a vaccinazione hè un "elisir di vita" medica, cunzistenti di i microfatti minacciati o viulenti. U significatu di sti bactria mità mortu hè chì dopu à entrava a vaccinazione in u nostru corpu, un tipu "dramatizazione" di infezzione da una infezzjoni. L'organu cuntraste à a scena di a malatia. Questu hè cusì. I minaccii debiliti, cundannusi in u sangue, pruvucà à pruduttori speziale cù a infestazione. U so nome hè antichi. U fruttu di sta cunfruntura hè cunnisciutu: Antibodies i scunfani i minacci debiliti. Ùn àbbia paura, nimu quandu si fa malatu da such vaccinations. Ma, per esempiu, una triplu inoculazione contr'à e ticks prepareghja u nostru corpu per una riunione cù forti virus patogeni, per esempiu, l'encefalite, chì furniscevuli cun l'immunità acquistata. Nostri nimici

Qualchi piacè sienti simpatia per stu gruppu di arachnidi, solu i entomologi. L'acidesi sò i nostri omi. Esistinu in a Terra è quantu hè un omu stessu! U più cumuni di sti parassiti sò i mesi à i piatti di i xodu chì sò alimentati da u sangue di l'animali è l'omu. Chì significà l'espressione "cullighjate una tick", è chì sò sti creati periculu? Quantu tuttu in modu.

Imaghjate chì hai pigliatu un aroccu in un locu. Se ùn avete micca avessu immediatamenti, da quì si pate nantu à voi è chene su sangue durante un ghjornu. In questu casu, a ticke crescenu in u voluminu è diventerà 200 più grande chì ellu stessu, diventendu cum'è una grande guasea. Quandu ùn ci hè micca un spaziu per una parte extra di u sangue, desaparecerà. Ùn hè mai fatta à tufà l'aricchi di succorsu, postu chì a so testa o probosci si pò stanu sottu a so tela, chì pò causà inflammazioni, chì hè più periculosa ch'è a mossa. Un modu bonu per esercitu un parasite per fallu hè di pressione un vial o algùtanu di lana cun l'alcohol o, per esempiu, Cologne. In questu casu, ellu hà sparitu. In casu avà era un distaccu di a testa o proboscis di a tick, trattate stu "puntu nottu" cù iodu 5%, allughjatu à l'esiliu stessu.

Precaution, infezzjoni!

Per elli, i piccatura di cicatrise sò "bayes" in compara cun e malatie infizziosi periculosi chì anu purtatu, una di e quali hè l'encefalite fegatu. Hè una infezzione virali aguda chì afecta a u sistema nervatu cintrali di una persona. Quì hà digià o panu, o scumpariu: da recuperazione à disabilta è morte .

U nostru salvatore - vaccination against ticks

A Russia hè u capu in u nùmeru di casi d'infezzione cù l'encefalite bordughjosa. I parassiti infatti sò cumuni in u Far East, Siberia Sud, Uali, e Regioni Centrale è Nord occidentali, cusì a vaccina contra i ticks hè un usu doloroso.

A data, ci sò parechje domiciliarii è uni parechje di vaccinati importati da l'encefalite fegatu è purtata per adulti è i zitelli. Inoltre, i vaccinati ponu esse prevene in natura. Particularii di certe professioni chì sò furzati à travaglià in a zona di risicu di i ticks sò vaccinati - studenti, counsellori, turisti, etc.

Nota chì a vaccinazione contra ticks hè fattu quattru volte: dopu à a siconda vaccinazione, l'immunità hè prodotta, è a terza hè necessaria per a salda finali. Ùn hè micca male!

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.