SaluteMalati è Cundizione

Fate cicati dopu l'acne. Pudete eliminà di elli!

Prussicientemente, ogni persona cù l'iniziu di una certa età pò avè l'acne. Questi invadievandu assai l'apparenza è dispunì assai inconvientenza, ma ancu dopu avà ridere di elli, hè prestu di prima per ghjucà. Spessu, l'acne abbandunna difetti cosmichi nantu à a pelle, da quale hè ancu più difficili di disperse da - cicati dopu l'acne.

U trattamentu precisa assai pacienza è usu regula di i mezi necessarii. Ma si deve esse usatu, pruvatu di cumincià a lotta cum'è prima, da chì i ciclichi freschi dopu l'acne sò più faciuli di sguassà quelli chì anziani.

Prima pruvate à prevene a furmazione di u novu acellu. Nun maiu dorme cù cosmetichi, lavate in a mattina è à a sera, e dà a persona un riposu. Questu ùn solu ùn aiuta à purificà a pelle, ma ancu dà l'oppurtunità di ricuperà. Scorregu una nutritura adatta, ùn manghja micca a notte, ùn abbianu micca documenti è caffè. Hè difficiuli di cummattiri cìddi cicati contra u sughjettu di novi rascalli. Evite situazione stressanti, chì sò unu di i motivi principalità di l'apparizione di l'acne, è più importantemente, ùn lasciarete micca, perchè avete da tratà micca e cicati di l'acne, ma ancu di novu furmatu.

Se ci avete cicatrisce fresca dopu acne, u trattamentu cù rimedii tradiziunali darà i megliu risultati, ma in u casu di cicati anziani pò aiutà à ridivà. Unu di i mezi più efficace in questu casu hè una mascara d' argilla verde. Hè assai sèmplice di fabricà, è u buchu pò esse acquistatu in ogni farmazia. Pigliate a quantità bisogna di arcilla è aghja cun l'acqua filtrata per formar una massima massima, in a so cuerenza chì s'assemi di a crema agria. Allora, annantu à a faccia pulita prima è di u collu, applica questa massa è si allora à quince minuti. Dopu lavà a più maschera cù acqua cale, è appliice una crema fresca à a pelle. In a basa di a mascara, pudete aghjunghje l' oliu di rosariu, l'arbre de té o peach, chì anu antisepichi, curazioni è purificazione. Hè bonu di cumbattà cù a solu di u vitellu di vitamina E. U fattu chì prumove a rinforzazione perfetta è a regenerazione, mellora a complexione, pruteghja di l'influenzi negativi è hè un antioxidante naturali.

Sì avete i cicati più ricchi è anziani dopu l'acne, u trattamentu pò esse fatta cù u polu di sandalwood. Hà prupone dinò una regenerazione, migliurà a circulazioni sangue è aumenta u metabolismu. Hè imbulighjate in parechji parti cun u mari è applica per un bellu pezzu. Hè bonu per fà questa prucedura à a notte. Dopu qualchì ghjornu, hè pussibule per rinforzu significativu di i cicati dopu l'acne. U trattamentu cù rimedii tradiziunali include l'usu di e cose stagni famusi cum'è aloe, lavanda è limonu. Ogni omu sapi chì questa hè a megli manera di ridette di qualunque prublemi di a pelle. L'estrattura di sti pezzi pò esse usatu com un agentu indipendenti, o cunfruì cù parechji mascare è creme. Aghjunghianu à u rapidu smuntane è a rinnovazione di a pelle, purificazione, rinfriscenu e infiernamentu è sò unu di i primi mezi di trattà cun problema cum'è cicati dopu l'acne.

Ùn scurdate micca chì u masaje di a pelle in u megliu cuntribuiu à a so rinuvazioni. Pozzu un oliu d'oliu nantu à i vostri diti è massaggi l'area di prublema. Un tali prucessu duverà esse realizatu à ogni ghjornu, finu à ottene u risultatu dumandatu. Meli di pepite, è per questu, aghjunghje u cucinu in un pisellu è applica à a faccia per vinti minuti. Sta mascara ùn solu ùn hè perfetta capisce l'acqua, ma rinfurzà a perfezzione di a pelle. È ricurdate di chì, per avè un bonu risultatu, u trattamentu deve esse fattu ogni ghjornu. Un fattore assai impurtante quì hè a cundizione di a cicculata è l'età di a persona.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.