SaluteMalati è Cundizione

A nutizzia alimentaria in u zitellu: signalli, cause è trattamentu

L'avvilimentu alimentatu in un zitellu ùn hè senza una rarescita, è sopratuttu in una tempula calda (un pocu menu spessu in u castagnu). Ùn avutu nanzituttu di retrocede - u zitellu imbattì subitu di quarchi cù e so mani brutta, chì causò di malaria. Chì ghjè avvilimentu alimentatu in un zitellu, quale sò i tipi, perchè oghje, qualchissia e misure à piglià quandu hà fattu questu - questu hè chì l'articulu hè stanu.

Cosa hè avvilinatu alimentariu?

L'avvilanamentu alimentariu hè un disordine digestivu causatu da l'usu di l'alimentu inferjuri è l'ingegnu di velini o toxine cù l'alimentariu. I medichi chjamanu l'avvilanamentu infezioni intestinali, l'agenti causattivi chì sò bacteria è virus. L'infizzioni più cumuni sò: salmonellosi, disenteria, escherichiosi, iersiniosi, campylobacteriosi.

Tipi è provi di l'avvilanatu alimentariu

L'avvilimentu alimentariu hè spartutu in 2 gruppi:

  • L'avvilanatu propiu di u nutizie chì si mette dopu u cunsumu di prudutti chì cuntenenu sustanzi tossici o tossichi. Questu gruppu include avvilinatu cù funghi o frutti poisonous. È avvilizatu cù sustanzi chì chjappenu in u pruduttu in modu di trascuranza.
  • PTI (alimentazione di toxininfection) hè una malatia aguda infecciosa. Ci hè questu quand'ellu ghjunghjite in u corpu di i zitelli, cù l'alimentariu di parechji bacterias (Salmonella, Staphylococcus, Enterococcus, Streptococcus, Proteus, etc.).

A causa di PTI ùn sò micca cusì microorganismi cum'è tòxini - sustanzi sivuli chì sò furmati da a so attività vitale o morte. In solitu PTI hà u caratteru di a malatia di u gruppu è hè carattarizatu da un corpu instantu.

L'avvilimentu alimentariu hè più frequente in l'estiu è u vaghjimu. À l'estiu, i zitelli sò infettate per i prudutti chì sò senza frigorifieru è infettate cù i microbicchi patogeni, chì cumincianu à multiplicà rapidamente in cundimi cundimi. È in u vaghjimu u zitellu hè in periculariu si i manciari o ligumi chì si mancianu ùn sò micca lavurati o cuntenenu una quantità maiò di nitrati. Microbiani pudete acquistà in manniri da mani brutta, jucuri o platti suciali di animali malati. Ancu, sò intrudutti è rosegenti, mosca chì anu visitatu i prudutti. I microbes multiplica rapidamente in cundizioni favurèvuli in l'alimentazione (umidità suffirenziu è tempesta), allughjendu sustanzi venendu - tosini. Sò chì causanu i sintomi d'avvilinamentu.

L'avvilimentu alimentariu in un zitellu pò esse pruvucatu da una varietà di alimentazioni. À l'estiu, i più periculosi sò i prudutti di lattichi è di i cunfitti chì ùn sò micca stati trattati. A spessu, avvilinatu cù banane è altre fruttu hè ancu cumune (principalmente si sò pocu lavatu). Cumpusitori particulamenti favurivi per i microbichi in pesci, carne, salsiccia, casgiu cottage, iogurt, gelatina, creme, ova, etc. Se i prudutti sò caliani, u periculu crisce, è u friddu rende a multiplicazione di bacteriasi.

A maiò suscettibile à l'avvilanamentu alimentariu, i zitelli sottu 3 anni (più di 50%). L'avvelenazione hè assai periculosa, spicialmenti in picculi pelli, perch'elli ponu purtà parechje consegni. Per quessa, avete bisognu di ricunnosce i signali di avvilinatu quantunque pussibule è furnisce u zitellu cù l'aiutu puntuale.

Sintomi

U diagnosticu exacte di infezioni intestinali pò esse stabilitu solu da un meditatu, basatu in u stage cliniche è i testi di laburatorii (a determinazione di u titulu di l'anticorpu è u velu in u vòmitu è u fesso in u sangue venu).

L'avvilimentu alimentatu in un zitellu pò esse suspettate da parechji sintomi. Sì u zitellu chì culpisce di u dulore in l'abdomen, rifieghja di manghjà, diventanu prestu, hè disturbatu da a diarrea è a vucazione (spessu sottu una risucitura di vògite), bisognu di ripiglià u trattu. E prima di u mèdicu, pudete furnisce primi aiuti.

Invexzione alimentaria : chì fà per davanti à l'arrivu di un duttore?

Prima di l'arrivu di un pediatricu o prima l'arrivu d'una ambulanza, pruvate à cunvince u zitellu per andà in lettu, piglià i prublemi di ghjoculi, leghjite, vultate nantu à i cartoni, perchè u più chjucu u zitellu si move, a probabilità di cumplicazioni hè menu. Ùn hè bisognu chì a stanza hè calda, ùn pò micca sudurà u zitellu - u so corpu perde acqua senza ellu. Hè ancu desiderate, invechje di l'età, perchè u zitellu per andà in l'olla, cum'è in casu d'una malatie infizziosa, prutege l'infizzione di u restu di i membri di a famiglia.

Allora, chì passi deve esse pigliati?

1. Abundant drink. Per via di indigestioni è vomiting, u zitellu perde una mansa di fluidi. Per quessa, hè necessariu di ricusalli u equilibriu acqua. Per fà questu, hè bonu per aduprà ready-made powders (rehydron), diluting in acqua. U cocktail d'acqua di salu compensate perfetta per a perdita di u fluidu è ùn permettenu micca a deshidratazione, pudete altriduverà cù tè calore, compota, calzu di cani di rosa, caldo di zucca-rossu. Pigliali una una culluna (tè o cantina - sicondu l'età) à ogni 10 minuti. Un gran volume di liquidu ùn serà micca assurvatu da l'intestini di u zitellu è u licitu spuntà immediatamente cù l'excremento di liquid.

2. Rinsing of the stomach. S'ellu ùn hè micca più di 2 ore passanu da l'ingegnu chì hà causatu l'avvilinamentu, hè necessariu di lavare l'stomacu cù u zitellu. Per fà questu, dà un bevande d'acqua potable (16 ml / kg di pisu - dopu à 2 anni). E appressu annantu à a ràdica di a lingua, causannu vomiting. Dopu a rializazione successa di u prucedimentu, un bon effettu serà furnutu da u sorbent (entersponsore, smecta, microsorb, polyphepan o carbone attivatu). Quandu u verde, u sangue o u mussu si prisenta in u taburete, u duttore cunsigliarà un antibioticu.

Nota: u vòmitu ùn pò micca esse pruvucatu da avvilinatu cù i sustanzi chimichi in casa (cum'è chì u liquidu torna, pruvucendu una cremazione di l'esofago è prublemi di respira) è quandu u zitellu ùn hè micca inconsuutu o a causa di l'emborgamentu. In questu casu, u zitillùcciu serà presa da i duttori, dopu lave l'stomacu cun sonda. E prima di vinu, u zitellu pò esse furnitu di l'oliu vegetale: una cullizzioni à i zitelli sottu 3 anni, postrettu - finu à 7 anni è un menù di camere - più di 7.

3. Cleansing enema . Quandu avvilagna u zitellu hè cunsigliatu di mette un enema di purificazione (ma pudete fà questu solu dopu cunsiglià u duttore, perchè micca cù u prublema cù u zancu pudete dumandà u trattamentu!). L'acqua à u listessu tempu duvete bisognu à un pocu più fresche di a temperatura di l'ambienti. U zitellu deve esse stallatu nantu à u cantu di u canna in u luglio è aghjunghjenu a punta cù l'enema enema, accede cun elli è trasparente lentamente l'acqua. Quandu l'enema hè stata tolta, avete bisognu di spallezzate u buttigli di u zitellu è fassi per un tempu. Dopu l'enema, hè ancu bonu per dà u zitellu qualchissia sorbente.

4. Quandu a temperatura sopra, a situazione di u zitellu serà allughjatu da un agenti antipirituu (ma micca candele, ma sippelli o comprimi).

5. Fà fà calvi. In u menu, deverete accertà correczione. U principale di regula ùn hè micca forza per manghjà, se u zitellu ùn vole micca. Hè da esse dati in porghje chjaru (50 ml) tutti i 2 ore. Puree semi-liquid dishes (purcelli purcati cotti nantu à l'acqua, vegetale cuciulata, cereali, pesce soufflé, viscosa rice soup dairy-free) hè u megliu.

6. Vitamini. Dopu a ripertazione di u zitellu, dumandate à u pediatricu per cullà un cumplicatu di vitamini per u zitellu. Dopu qualunqui bisognu à rimbursà a perdita di sustegueri utili è prestu à appena per tuttu.

Chì ùn pò esse fattu?

Ùn impuce analgésicu; U malu abdominal, vòmitu è diarrea pò esse signalhe di variate malatii chì necessanu intervenzione mediatica immediata. E cù a rimolta di u sindromu di u sintimu, serà problematicu per mette un diagnosticu correctu.

Hè impussibile di metta u ghjuvulu o un pad calefale nantu à i dolore di u stomacu di u zitellu - ponu causà cumplicabbili di un attaccu di pancreatitis, sviluppu appendicitis, etc.

Ùn pudete micca bevi un baby cun una soluzione di permanganate di potassi o utilizate droghe adulti per a diarrea - a microflora utili di i so intesti i soffrenu.

In i zitelli, i prublemi cù u panicu hè frequente. Ma l'infuzione intestinali hè un prublema chì pò esse impeditu. È per assicurà un zitellu annantu à tali affare, hè bisognu à esse attenti à a qualità è a purezza di i prudutti in a dieta di i zitelli.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.