AutomobilesCars

"Porsche 918": specificacionesi di unu di i supercars superiore in Francia

"Porsche 918" hè u nomu di un supercrue híbridu pruduciutu da un mondu famusu di u mondu in lussemburghese. Porsche era sempre un caru d'alta qualità, caru è presentable (in fattu, cum'è u restu di i carusi pruduciati in Germania). Bé, vale a pena di parlà più nantu à e so tecniche tecniche è altre funziunalità.

Versioni

«Porsche 918» si esisti in dui versioni. U primu hè standard, è hè cunnisciutu cum'è Spyder. Ci hè ancu un secondatu, cù un nome più longu - Spyder Weissach Package. Questa hè una versione lite. Basatu nantu à i nomi, pudete capiscia chì u mudellu hè stata custruitu nantu à a piattaforma di un caricciu di carri, cum'è u Porsche RS Spyder. Parechje persone pensanu chì u caraghju precisa assai di soldi in quantu di mantene è gasoline. Ma in rialità, turnà esse suspetti falsi. Siccomu stu cardu passò un pocu più di trè litri di carburante per 100 chilometri di u so modu. Invece, in principiu, hè assurdu di assumiscia chì una persona chì hà dicisu di cumprà un auto per quasi 770 000 euro, cura di quantu stu mudellu di gasoline usa.

A so cuncettu

"Porsche 918", una foto di quale ci mostra un caru cù un disegnu chic è internu, hè cuncipitu iniziale cum'è un auto di corsa. Comu prototipu, i pruduttori pianu di piglià u Porsche 911 GT3 R (hybrid) mudificatu. Strictly speaking, u cuncettu di a novità pianificata hè stata pruvata nant'à u carru (in u quadru di a razza 24 ore). A fini di u 2010, in dicembre, u prugettu cuncipitu da i sviluppatori diventonu u patrone di u premiu, datu da un trofeo per a prutezzione di l'ambiente. L'Associazione Italiana di Motor Sport anu cunsideratu chì questu cuncettu cumple tuttu i richieste ambientale, è questu hè cunsideratu unu di i criteri principali chì si determina quant'omu hè bonu u vittura.

Per a prima volta, Porsche 918 hè statu intruduttu à u publicu in u Salute di Genève in u stessu tempu in u 2010. Curiosamente, u sviluppu di u cuncettu ùn hà micca impastatu assai. Solu cincu misi. Duranti stu tempu, i sviluppatori hàvenu à sviluppà u so prughjettu da i primi corbelli à a copia attuale.

Specificazioni tecniche

Cosa àutru puderete annunziate di u Porsche 918? Caratteristiche - questu hè un tema chjaru chì tocca à toccu nantu. Allora, stu mudellu hè furnutu cù un putenti V-engine di 4.8 litre di 608 forte cù 8 cilindri. Ma questu ùn hè micca tutti quelli chì a màquina pudere sorpresa. A capacità totali hè di 887 "cavalli" à 8500 rpm. U mutore hè operatu da una rettrazioni di 7 veloci (furnise cù un embrague doppiu). U car stà cun un sistema di brake superbone cunsistenti di discos di carbone-ceramica.

Finu à "centu", sta "bèstia" tudisca pò esse sparghje à più più cà 2,5 secunda. Finu à 200 km / h - per 7,3 seconde. E finu à trenta centu - in menu di 21 sicondi. A so rapidità massima hè 345 km di l'ora. Invece di e caratteristiche caratteristiche, pudete capisce chì era urigginatu prugatu cum'è un sport di corsa. Eppuru chì parechji sò cunfidendu: u pianu hè stata postu in pratica. Dopu tuttu, in un vechju electricu sola, un vittura pò assicurà una veloce di 150 kilometers per l'ora.

In u 2012, assai pruposti anu tramandatu à i pruduttori per a fabricazione prelimiunale di u mudellu, ma a cumpagnia risponde chì u prublemu seria limitatu à solu 918 còpi. Per una tale màquina, u preoccuperaghju quattru anni di garanzia, sette anni - per una bateria elettronica.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.