Food e bevandeRicetti

Pignatta Salmon

U cunsumu di ogni individuu pisci deve esse presente almenu dui volti una settimana. Oghje à a cena noi vi hannu un salmone.

Salmon hè assai assai apprizzati in Russia, è micca in vanu, hà una gran carne rossa, à chì assai di vitamini è minerali, e ova prezzi ùn hè micca. Dishes di salmone, si pò trova in cucina di ogni paese, per esempiu, in sushi, salmone pupulari Japanese, agnellu Italian lu in u testu, u smobilitari priparà salmone, carne marinato è i Svedesi di più à a suppa salmone garbani. In generale, un gran parechji ricetti, ferma solu a dicidiri. vi porghju una pochi di scelte differente di cucina, ognunu ricetta hè bè in a so strada, è più ntî, tutti i piatti da salmone uttinni sapuriti.

1) U sottu sèmplice - hè d'appena sfatica pisci in suttili. Per stu avemu bisognu di 400 grammi di filettare salmone, oliu vegetale, agliu, pò cliccà ièssiri usatu circuli cipolla, sali e suttili panatteria. Fillet dividi da 4 fette portioned, ouverature sali e caciu, e poi mette à cima, agliu nanticchia, avvolgere in suttili e sfatica di circa 40 minuti, finu à fattu. Quandu l 'zapechetsya pisci, sciu u so forru, si sparse in u stich, ornate cun macchia, aghjunghje un pocu side dish di risu è maize in, pisci tuttu cu sucu, limone, e sèrviri. Pesci si fora tantu sapuriti, e più ntî, u ricetta hè sèmplice.

2) A più sufisticati, ma di più diliziosi sottu - la lasagna cun salmone piccante, sauce "Bashamel". So, di l 'a preparazione di stu piattu oltremare avemu bisognu: 300 grammi di fillet salmone, 300 grammi di spinacio fresca, casgiu zing - 200 grammi Pack di latti frescu, burro, 50 grammi, na pocu di farina di furmentu, parmezan - 100 grammi, 200 M ml di vinu biancu, sali, noce moscata.

Vergogna à piatti di salmone hè assai apprizzati u strangeru è a Russia. Prima ci tocca à mette fora i spinacio, circa una meza ora. In un altru padedda mette una fillet salmone, vin u vinu, di cresce u sali è ch'elli sò per circa 10 minuti, finu à u pesciu hè ciuttata cu lu vinu, noi vi priparà la salsa "Bashamel". Per fà stu, mette u burru in una padedda, aspittà hè fusi, aghjunghje la farina e move di 2 minuti. Avà ci tocca à purtà u latti à una bollari e vin un bracciu magre in l 'ogghiu cu l' a farina, mentri pruvuchendu sempri. Staghjoni cù u sali, aghjunghje un pocu moscata. U mischiu favurèvuli deve bollire per 5-6 minuti, pruvuchendu sempri.

Allora, in una panatteria, piatto la lasagna messa: prima Annunzio - Sauce, u sicondu - i spinacio, u terzu - la salsa di novu, quartu - salmone, tagliata in pezzi, u quintu - spinacio dinò VI - A zing, sèttimu - Sauce dinò uttavu - nanticchia parmesan. Cacciate la lasagna in un fornu preheated è sfatica di circa 30 minuti. Una volta i gnocchi hè prontu, hè dunqua à dà un pocu di addritta à tutti Bonifacio ciuttata cu salsa. Allora vi pò serviri salvu. Stu piattu ùn hè micca di falli a mette nant'à una tola di festa. Tutti i piatti da salmone in lu fornu Accantu fora maravigghiusu. Prova a còciri, vi sarà avoriu.

Comu si girò fora, hè pussibili a priparari micca solu i principali corsi di stu pisci, ma minestra salmone.

Di l ', minestra, avemu bisognu di 300 grammi di salmone, un coppiu di pomi, cipolle, carotte,' na manciata di risu, sali, Lavrushka, ogni macchia. Cumincià, mette u focu 1.5 litri d'acqua in un cunillu. Sinu à l 'acqua, principia a bollire, separà a carne da u so peddi pisci e ossa, tagliata in picculi pezzi, è goccia ca in acqua vugghiuta. Rice deve esse lavau in acqua, lu friddu e vin u minuti da 10. Poi aghjunghje u Capicorsu à a minestra, carotte, foglia, baie, è u sali. Aspittà boils. Patate chop |, mette in la suppa, e poi, dopu à l 'liquid hà bollita, mette u risu, è sempre di circa 15 minuti porurubit Green sbuchjata è cresce a minestra, dopu si hè cacciatu da a miccia, tantu gustu, verde, hè megliu cunsirvatu.

Dishes di salmone, maestosu ochju à u dannu di carne rossa, cusì nant'à u tavulinu, alberghi sta pesca hè cumuna.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.