News è societàFilusufia

Phenomenology l'Husserl

Phenomenology cum'è un filusòficu realità arised grazi à i criatività di u filosofu francese Husserl Edmuna chì tesa in matematica è u travagliu in stu campu, falsi sustituisci lu ntiressi a favuri di l 'filusufìa dâ scienza. U so punti stati furmati sutta la nfluenza di filosofa comu a Bernard Bolzano è Franz Brentano. Lu primu pinzava ca esisti virità, anchi si si hè spressu, o micca, è ghjè issu scopu di Husserl alluntanati di u laziu di perdiri la canuscenza di la psicoluggìa.

U phenomenology di Husserl e l 'idei chì si trovani in a so basa, discutiri in i scritti di "Vedana romanu", "Ideas di phenomenology pura e filosofia phenomenological", "Philosophy cum'è una scenza bundenza" e àutri òpiri, induve u filosofu discrivi li cuncetti di logica e filosofia, Quistione scentificu è prublemi cunniscenza. Maiò parti di i travagli di u filosofu pò trova in u traduzzione Russian.

Husserl pinsatu chì era necessaria à u sviluppu di un novu mètudu, cà iddu era prumessa à u tempu. L'essenza di u novu mètudu hè à andà daretu à e cose è di capisce ciò chì e cose sò. Sicondu à parè di u filosofu, solu u description of Eventi (finòmini), a cumpariri a cuscenza umana, pò aiutà à capisce e cose. Cusì, à capisce è à capisce elli, unu devi ricanusciri l "éra" à apre i so punti e credenze circa la strana naturale, chì imposes la fidi pòpulu in l 'esistenza di e cose in u mondu sanu.

U phenomenology di Husserl aiuta à capisce u criticu di e cose, ma micca i fatti, hè ùn hè micca interested in una certa norma di murali , o modu, si dumandava perchè stu pruvista ùn hè micca. Per esempiu, per studià i riti di na particulari riliggiuni, hè impurtante di capisce ciò chì riligione in generali, a sacciu cchiù u so essenza. U phenomenology oggettu, secondu filosofu hè regnu di significati pura è a verità. Husserl scrissi chi phenomenology - hè a prima filusufìa, la scienza di fundamenti pura è principi di a cunniscenza è a cuscenza, duttrina universale.

affirmazioni filòsufu specificà chi u phenomenology di Husserl (macari si hè scrittu in ogni un'opera di filosofia) hè distinatu à scambià filosofia in una scienza, custumi, chì hè a tiurìa di la canuscenza, chi hè capaci à dà un chjaru, vista di u mondu esternu. Par via di u novu filosofia si pò uttene da più cunniscenza, mentri lu vecchiu filosofia micca pussutu furnissi stu livellu di prufundità. Husserl pinsatu chì ghjè u shortcomings di u vechju filosofia anu purtatu à a crisa di scienza e civiltà Europea. crisi Science causatu da u fattu chì l 'attuali criterii scentifichi ùn più sò agiscenu, è intelligenza di u ordine munnu è munnu, pi forza cambiamenti.

phenomenology l'Husserl stati dinù chì u mondu hè contra l 'filusufìa dâ scienza, è chi ani circatu à purtà lu in ordine. A brama di nurmalizzazzioni di a vita, ci fubbi u luntanu daretu cum'è Grecia antica è apertu à l 'umanità lu modu d'infinita. Cusì, u filosofu prupone à impegnà in pruprietà intellettuale, talìa di règule à facilità u travagliu è a cunniscenza. Hè par via di la filusufìa, cci parsi di l 'idia di furmendu sucialmenti. Comu si pò vede, u phenomenology di Husserl - micca una tiuria di facile, ma u so idee sò sviluppati in i travagli di M. Scheler, Heidegger, GG Shpet, Merleau-Ponty è altri.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.