FurmazzioniFAQ educazione è a scola

Avemu di calculari lu spaziu di u scatula

Di una pluralità di formi moderna di unu di i più sèmplice pò esse citatu parallelepiped Traduzioni. Si hà a forma di un abbé cui basi hè una parallelogram. U Populu ùn hè micca difficiule di calculari lu spaziu di i sardi, perchè la fòrmula hè assai sèmplice.

Abbé grimaces, vertici e orli. A distribuzioni di issi elementi hé hè cuntentu siddu lu numeru minimu chì hè necessariu per la criazzioni di la furma moderna. Parallélépipède cuntene 6 facci, chì sò cunnessi da vertici 8 è 12 costa. E lu latu oppostu di lu scatula sarà sempre esse uguali. Per quessa, à truvà u spaziu scatula, hè bastatu per definisce a taglia di u so trè facci.

Parallélépipède (u termine significa "facci paralleli" in lingua greca) hà certa pruprietà chì pò esse citatu. Prima, u simmitria di u figura hè cunfirmatu solu in lu mezzu di ognunu di i so diagonals. Secunnu, avè trà ogni di i so vertici tiria cuntrariu, hè pussibili a detect chì tutti l 'nodes hannu na singula puntu di Intersection. Dinù da nutà hè u duminiu chì u facci cuntrariu sò sempre e godi esse tempu di autra.

In a natura, sti spezie sò parallellipipidi distinti:

  • furma - cunsiste di i facci di 'na furma de furma;

  • diretta - hà solu u facci latu di u furma;

  • parallelepiped Traduzioni oblique francese hè una parti di i facci, lato, chì sò messu piantazioni non-parpindiculari;

  • Cube - custituitu di na-furmatu quatratu facci.

Chì a l'à pruvà à truvà à u spaziu di a scatula à l 'esempiu di l' tipu furma di forma. Comu avemu già sacciu, tutti i facci furma. È perchè u muntanti di issi elementi hè ridutta à sei, puis à scopre u spaziu di ogni faccia, vi tuccherà à sums su pè ottene i risultati in una sola numaru. È à truvà à u spaziu di ognunu di li ùn hè micca difficiule. Per fà stu multiplica i dui lati di u rectángulo.

Agriculture una fòrmula matemàtiche à definisce à u spaziu di una cuboid. Hè un insèmule di i caratteri più impurtante denoting spaziu faccia, è hè a siguenti: S = 2 (A ab + aC + A ac), induve S - spaziu di u figura, a, b - cantu di i basi, c - mura latéral.

Avemu dà un calculu citadine. Incaricà, un = 20 cm, B = 16 cm, c = 10 cm Lingua avà vole à multiplica i numari in cunfurmità cù a fòrmula :. 20 * 16 + 16 * 10 + 20 * 10 è ottene u numaru di 680 cm2. Ma serà solu a metà di u figura, comu avemu amparatu è conchiudiri i trè facci quatratu. Siccomu ognunu facci hà u so "doppia", a sonanu lu valuri favurèvuli, è pè u spaziu scatula uguali à 1360 CM 2.

Di calculari lu estinsioni latéral, dumandà la fòrmula S = 2c (a + b). U spaziu di u fundamentu scatula pò esse trovu da tale a lunghezza di u latu di i basi di a iddi.

In a vita bassu, parallellipipidi pò esse trova pocu. Prupòsitu di lu so 'esistenza noi turnà di a forma di maruna, tiretta di lignu, di i so scrivania, un matchbox strasurdinariu. Esempii di ognunu si pò trova in abbunnanza intornu à noi. sistema scolasticu a geomitria di lu studiu di nu picca lezioni datu à a scatula. U prima di sti mudelli mostra un cuboid. Allora mostra i studianti quantu à entre in lu in una palla o una piramide, àutri figuri, à truvà à u spaziu di a scatula. In cortu, issu hè u più sèmplice figura tri-tridiminsiunali.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.