A perfettamuStress Management

Perchè a ghjente tende aduprà per i so prublemi?

Molti metudi efficausi per manighjà l'estressi qualchì parechje cunsigliu per fughjenu nantu à i beneficii di una vera stima posittiva. U pensamentu praticanti ponu grandi benefici per u nostru corpu, è hè sempre necessariu a nota chì una attitudina animosa à a vita pò esse "cuntaggiosu". A cuncentrazione persunale nantu à negatività è prublemi pò eclissi molts momenti glorificate in a vostra vita, ùn puderebbenu micca avvintendu, è ùn avè capitu per a gratitenza umana.

Ripaciri à a vita - questu hè per parechji cum'è un tipu d'entretenimentu chì pò esse osservatu in u cumpurtamentu di a maiò parte di a ghjente.

Ci sò parechji avantaghji in questu, per esempiu, per eseguemu l'estress. Spressa almenu disgrazia occasionale è u discretizzioni, averemu da ridere di a tensione. Eccu alcuni certi ragiuni chì a ghjente tende di spessu cusì.

A voti avemu bisognu di "let off steam"

Una persona pò esse paragunata à una buttiglia d'acqua spumante, chì hè stata brusgiata constantemente. Avemu dinò sottu a pressione, pò pudemu senti a urge à "spolverete" da i pretendanti. Quessi sò una manera di sguassà a tensione interna chì avemu sempre in una situazione difficili per noi. Certi voti, dopu avè parlatu, simu "let off steam".

Supportu da

Oghje, quandu avemu stati abstemi o sentenu qualcosa inghjuluzi, a manifestazione di qualsiasi sustegnu emutivu di una altra persona hè un balmu per u nostru ego intigratu. In casu chì qualchissia dice in risposta chì capisce i vostri sentimenti è e so sperienzii, questu puderebbe oppuru in e circustanza, in questa situazione, perciarà queste parole cum'è l'abbrazzu più prufunnu è caldu. Dopu avè ricevutu supportu, una persona si senti più confiante, hè prestu à trattà cun prublemi è ùn hè più teme di elli. Hè cum'è i culori culpèvuli, chì a mo mamma hà pardunatu è, eventualmente, bastau.

Circate i suluzione giura

Pruvate per risolviri u prublema ùn solu solu, perchè u gruppu hè una cumminazione di e forze di parechje persone à u listessu tempu. Sè si lagnacciate à l'altri di ciò chì ci preoccupa, pò aiutà à truvà alcune solu solu chì ùn avete micca cunniscenu.

A ghjente spessu si chiancenu, ma à a listessa ora si dumandà aiutu, ma quandu parechji pirsuni avè notte è entendre.

Senza sempre un altru puntu di vista

Quandu "brew" troppu longa in una situazione per troppu longa, si preoccupatu di qualcosa più di un ghjornu, allora spiegà à esaguemu u problema esistenti, a vemu degnu distortu, nò in a luce chì ghjera in verità. U sbagliu hè chì pruvamu sempre à prucettà solu u nostru puntu di vista.

A voti avete bisognu à dilla à un amicu struitu, scuprite da ellu, ùn mancu missu qualchissia, forsi quì hè un qualchì puntu chì ùn site micca pigliatu. Pudete vede u vostru prublemu in modu diversu. Se ci sò aperte per a percepzione di un altru puntu di vista, serà utile "fughjassi" per un tempu da a vostra opinion è vede ciò chì l'altri pensani à e nostre prublemi. A volte vi aiutà à ridge d'annullamentu è frustrazziu, pò abbia noi novi suluzioni è opportunità per sopra l'estress.

Forsi quandu hà bisognu di motivazione

A volte sapemu chì avemu bisognu di fà cambiamenti, ma ùn simu micca pronti à piglià a chance è fate un pocu sforzu extra. Avete bisognu di motivazione. Focus a vostra attenzioni à ciò chì facenu difficultà di custruisce a motivazione è fà certi cambiamenti.

Quistannu, avemu ottinutu u nostru gol

Quandu a rota di chjappa, hè smarratu di manera chì ùn sò micca signalati innecessarii. Allora l'omu - si piglia per avè qualcosa è micca "publicà un scherzo". Sì chjese à quale chì hà a pussibilità di fà cambia in a risoluzzioni di a situazione, ma in u stessu tempu usa un accostu diplomaticu, e vostre dumande pò esse più apprezzatu. Questu hè più efficau di u silenziu. A tali accusazione, cum'è una querella educée, pò dà un risultatu definitu!

In ogni casu, una motivazione pò ancu esse gravemente danù. Quandu dichdi diritti diventanu un usu o quarchi persone rigulari è persistente, esprimianu i so disappruversi, diventenu un gruppu di prugne permanenti, è questu hè fatta.

Eccu alcuni cagliu di e cajuluzzi:

  • Intéfasi à u prublema, micca a suluzione potenziale. Invece chì una pretendenza pò esse una strumenta per creà motivazioni, veramente fucalizza à u prublema, micca nantu à solu solu. Se passate assai tempo chì chjama à l'altri, avete sentutu "attaccatu" à u prublema, firmò senza circà una solu suluzione.

  • Pessimista pronta. I studii indicanu chì ci sò assai vantaghji per una prontamu ottimisica, è i scuperte per un pessimista. Avemu adigatu à un pensu certu, è dopu avemu principiatu accetta automaticamente sta perspettiva. L'attinzioni persistenti, cuncintrau nant'à u negativu hàbbevanu in una perspettiva pessimista. Pensi, com'è sapemu, sò materiale.
  • Constant rage. Quandu si fucalizza nantu à e cose pò esse spessu, ùn puderebbenu riesce. Sta còllera pò diventà un abitudine, è avete spessu sdegnatu. Pudete ancu guverni di prublemi di salute, è per voi ùn hè micca un modu da a situazione.

  • Gruppi negativi. Quessi sò un affari "cuntaggiusu". Chì si succèdevi si un gruppu di persone chì sustene un sustegnu à l'altri si cumincianu à assembraru un mob in folla? Sì truvate chì i vostri amichi spessu i piacerebbe nantu à e sti cosi, ma ùn si sentenu micca megliu, hè ura di teme novi temi per discussione.
  • Pout your problems in un altru. Se ùn avete micca un gruppu di supportu, in certi modi pò esse preghjudiziu. Quelli chì spessu si lamentanu, l'altri sò perciuti cum'è vampiri energie. Attente chì i vostri diritti ùn ponu diventà accussì pisanti cumu per annunzià l'oghjettu, per forza à aiutà.

I prublemi chì culpiscenu spessu spessu solu solu suluzione. Evidenza, quandu si pudemu lamentà, in qualchi modu, allughjemu a tensione. Ma e denduzzu eccessivu nantu à prublemi, grande o micca cusì impurtante, solu ùn sò micca solu efficace. Menù pendu lamenta - è avete tandu assai più casualità di vede u mondu cun ottimisimu è gratitude.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.