Arte e spettacoliMusica

Partituanti di "Eurovision" da a Russia di tuttu e stagioni, per tutti l'anni: lista

In l'ultima dècada, u cuncorsu annu di canzone annantu à u centru di l'attinzioni di tutti i residenti di u nostru statu. In a primavera, tutti i mass media è i cume di cumuni cumincianu una discussioni tempesta di u futuru di a cuncissione vocale cun elle, in u mesi chì tutti sferiscenu in anticipazione, beni, dopu à ultimi mesi, u paese sanu hè animatu da i risultati. Quanti di i nostri talentisti di a splutazioni anu realizatu à u Festival d'Eurovisione? Lista di participanti di Russia, tutti i numeri riisciuti è micca numeri numeri seranu cose sottu.

Fondo historique

Per a prima volta Eurovisionu hè stata aduprata in Svizzera è a so propiu era unificà l'Europa Occidentale, chì prova di ricuperà dopu à a guerra. Malgradu u fattu chì a cumpetizione vucali europea a so storia dipoi u 1956, l'Unioni Soviètica ùn hà mai mandatu i so rapprisintanti per raggi politichi cumprendi. A cuncurrenza hà divintatu pupulazione è divintò per l'Europa un di i manifesti annuali impurtanti. In u 1991, l'Union s'hè disintegratu, è a Russia, cum'è l'altri l'antichi repubbica, cuminciò à stabiliscia vincitori cù l'Occidenti, cusì a prisenza di rapprisintanti di u nostru paese in un tali eventu fermu solu una materia di tempu. Partituenti di Eurovision da Russia appareru in u cuncorsu in 1994.

Start and small statistics

U primu tentativu di a penna era una cantante di blues famosa Maria Katz, chì faciva sottu à u pseunendu di Judith. Maria fù sceltu per una missa cum'è honrosa in 10 applijanti di "U prugramma". U so canzone "Eternal Wanderer" hà aduciutu novu postu in u cuncorsu in Dubline, a capitale di l'Irlanda. L'iniziu ùn era micca u più bruttu, almenu, tocca u top ten, chì ùn era micca assolutu da i partitu d'Eurovisione da Russia finu à u 2000. Eppuru u tentativu eranu più ca bastassi. Dapoi 1994, solu trè volte chì u nostru paese ùn hà micca participatu in a final, ma tutti e trè volte in i 90. I participanti di "Eurovision" da a Russia per tutti i anni à l'attuale anu arrivatu a final 19 ora. In u 1996, Andrei Kosinsky ùn anu pussutu qualificà per a final, in u 1998 l'artisti russi ùn anu micca permessi per un qualificatu pocu, è ORT ùn emissi micca u cuntestu in viulenza, chì era u mutivu di u rifiutu rifiutu in u 1999. U canali hà sappiutu cuncretevuli, in u 2000, u nostru paisi triunfante riturnò à u partitu di cantu d'Europa.

"Eurovision". Russia: participanti è posti in i 90

Dopu un principiu bonu principiu in ORT hà dicisu chì per rapprisandà u nostru statu in a cumpetizione europea, quandu anu venerable artisti, cunnisciutu in a so patria. Dunque, in u 1995 u novu, u futuru re pop di u passatu domesticu - Philip Kirkorov - hà recuperatu à Dublinu. À l'assicuranza di l'artistu, avia solu 10 ghjorni per preparà, dopu chì ellu era scunvatu da a nova. Questu, probabilmente, pudete spiegà u fallimentu di a canzona "Lullaby for a Volcano", chì hà fattu u 17u postu. E forsi la raggiuni era un fattu revelatu un pocu dopu ca a cumpusizioni ùn era micca uriginale, cum'è a maiuranza in u repertoriu di Kirkorov. Ma, un modu o un altru, dopu a so falla, Filippu hà riavviu aiuta à l'Eurovision assai Russi è micca solu i ghjovani artisti. A prima donna di u stadiu naziunale cù a canzone di u listessu nomu Alla Pugacheva in u 1997 puderia piglià solu u 15 u postu, è di novu in Dublinu. L'Europa ùn pudia capisce è accetta l'stile è l'estilu di Alla Borisovna, perchè u so funziunalità ponu esse cunziddiratu cunzidiratu un fallimentu.

Pianu di Quinni Annu

Dopu un brevi paese di dui anni, u nostru paisi triunfante volta à a Eurovision. A lista di i participanti di Russia in i primi anni di u novu millenniu era assai diversu. In u 2000, un ghjovanu cantante di tudiscu Alsu andò à Stoccu è cunquistò l'Auropa cù a so canzone "Solo" è cusì cuncede a prima silver pour Russia. U sicuru secondatu in u cuncorsu diventò una sensazione vera, è Alsu - una heroina naziunale. Intoxicatu da successu, in u 2001, i pruduttori ORT mandonu un gruppu rockali pocu spiciale "Mumiy Troll" à Copenhague. Ellu è a so patria, ùn tutti ùn pudìanu capiscenu, è l'epaniculturi ùn anu micca cusì, perchè u gruppu hè solu 12u. A canzone di u boyz-band "Primu Ministru", intitulatu "A Girl from the North" hè chjamatu da tuttu u paese, è a so cuntrapera inglesa ùn hà micca truvatu una risposta da l'Europeani in u 2002 in Tallinn. Probabilizente, a causa di u 10 è postu era troppu più eccitazione per i artisti. U più contruversu trà quelli chì èranu mandati à l'Eurovisionu "Russia, i participanti di e stagioni - stu scandaluamente famusu gruppu" Tatu ". Unbelievable, ma in u 2003 in Riga pigghianu u 3u postu cù a canzona "Ùn crèle micca, ùn averite temeratu, ùn dumandate micca", perchè cusì u primu bronzu in u vostru paese. I dui vinti anni i participanti di l'Eurovision da Russia eranu graduate di a "Fàbrica Star". In l'Istanbul turchinu in u 2004, Julia Savicheva facia assai bè. Ma i movimenti coreulogichi cumplessi impediscenu à l'attrìccia di cuncentraziu cumplettamente in i vocali, è u cunsiquenza hè u 12u postu. Speech in Kiev in u 2005, Natasha Podolskaia era u più grande fallimentu da i ghjorni di Pugacheva, perchè u "manufacturer" hà ancu fattu u 15 postu.

Un gruppu brillanti è una vera vittoria

Qualcuno chì era, i artisti domestichi cuntinuavanu à esse realizatu in Eurovision. Partituenti di Russia for 10 anni eranu assai diffirenti. D 'astres non tuttati à i culleghji nimu. È a so età fluctuate da i ghjovani straneri di u cuncorsu di canzone per u figliolu à i rapprisintanti di a generazioni maiò. In u 2006, u cunquistatore di cori ghjovani - Dima Bilan - passò à a cuncorsu vocale à Atena. U so numeru era interessante, è a canzone hà dettu avè ubligatu, per ùn esse per l'scandificatore band Lordi, chì passanu à Dima. Aduprata cù u standard di bon numeri, l'Europa anu craved spectacules, perchè Bilan era in seconda place. In ogni casu, era una altra cuba in u tesoru di u nostru paese. Ciò chì hè statu simbuluvule hè u gruppu pop femininu pocu canusciutu "Silver" cù "Song No. 1", chì si truvò à cunquistà à l'audiatue europeu in Helsinki in u 2007, ma hà ottene bronzu, anchi si u terzu postu era un risultatu inesgisticatu è bonu. Ma u 2008 hè stata una sensazione vera per a Russia, perchè Dima Bilan, chì prumesse di vultà à Eurovision è vincite, manteneva a so parolla. Un bonu numinatu accumpagnatu da u violinista Edwin Marton è a figura di staciuni di stella Evgeni Plushenko, in quantu a vuci stupente di a vocalista è a canzone tocca à u so travagliu - cunquistaru l'Europa, è a Russia hà pigliatu u primu locu.

Cascate da a cima di u pedestal

E participanti di l'Eurovisione di a Russia per tutti l'anni eranu rapprisintanti di a Federazione stessu, perchè parechje persone ferma un misteru chì in u 2009, l'urigginariu d'Ucraina Anastasia Prikhodko, passò a volta di qualificazione è rapprisenta u nostru paese à u cuncorsu in Moscu. A canzone "Mamo" in ucrainu è u raru piglià solu u 11 u postu, chì era una scunfitta scunfante dopu a vittoria predilettu. I so participanti di l'Eurovisione riguardu à a Russia, novu è scunnisciutu à l'audutu of the "Music Team of Peter Nalich", ripigliò novu postu in Norvegia in u 2010, probabbilmente perchè a canzone hè francu aburviale è ovviamente micca u formatu di u cuncorsu europeu. Stu fallimentu degne chì l'Alexei Vorobyov in 2011 in Germania, i rapprisentanti russi ùn sò micca state da i 90 anni. L'artistu hà fattu u 16 u postu, è ancu cù u so nome hè assuciatu cù parechje scandali d'altitudine.

Dicisioni impegnu

Doppu trè fallimenti in una fila, i pruduttori anu da vene cun quarchi novu è insituali, è decisu di fà a muderna più inesperu chì a sola Russia facia in u Festival d'Eurovisione. I partitanti di tuttu e stagioni eranu più o menu i più ghjovani artisti, chì ùn ponu micca esse detta da l'"avuti Buranovski" chì avè l'Europa in u 2012. U cullettivu Zadorny di i vecchi italiani anu pigliatu u sicondu postu, chì sicura ùn puderebbenu esse supponi. In u 2013, a Russia enviò ghjucadore è talentu Dina Garipova, u vincitore di u prughjettu "Voice", chì hà fattu u 5 è postu per questu 10 primi, chì era ancu un bonu risultatu.

Prejudice

Tutti i participanti di l'Eurovisione in Russia ùn anu micca saputu pressione per l'ultimi 10 anni comu rappresentanti domestichi di u 2014 è 2015 per causa di a situazione agraria in u mondu è a situazione pulitica generale. Malgradu u fattu chì a musica fora a politica, l'Europa hà avutu chì u nostru paese in l'ultimi dui anni hè più ostili. Forsi stu fatturu hà influinziatu u fattu chì l'urtima l'ellu Rumani di Tolmachev hà solu a 9a postu à u Festival d'Eurovisione in Danimarca, anche si a so cantu è u numeru eranu in generale forte. Ma Polina Gagarina hà sappiutu ottenebbenu l'argentu u vinti à u sicondu postu, chì era una fonte di grandi orgogliu di tuttu u paese, perchè sò particularmente interessate nantu à i so rapprisentanti in Russia.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.