Arte e spettacoliMusica

Biography Iosifa Prigozhina: un chjassu da Dagestan à Moscow

Talentu ùn si pò cumprà - cù talentu, pò esse nati solu. Di sicuru, u donu pò esse differente: agiscenu, musical, literatura, o culinariu corsu. Un pò esse i pruduttori. A persona chì pussedi cumplettamente tali capacità hè Petru Prigozhin. A biografia di issu omu maistusu seriu circa una strada, una bella lingua e longu chi avia a jiri a ricerca di u so rifughju in a so vita persunale, è, di sicuru, in u campu di prufessiunale.

Zitiddina e ntê primi anni

Assai spessu, dumandu pùblìchi la stissa dumanna: "Comu vechju hè Prigozhinu Iosifu" Hè ùn stupente: dopu à tutti, i pruduttori ùn truvà segni di vichjàia. Hà una bella moglia (un famosu cantadori Valeria), sei zitelli è un travagghiu di successu.

Biography Iosifa Prigozhina hà i so radichi in Dagestan - in a cità di Makhachkala. Si ci hè April 2, 1969, è hè natu un carusu, ca a l 'avvena di lignu p'addivintari un pruduttori famosu. E mentri iddu - un figghiu pridilettu di Igor Matveyevich è Dinara Yakubovna. a famiglia di Ghjiseppu era luntanu da riccu, tantu lu picciottu prestu amparatu chì stu travagliu. A so prima stazione turnu hè un parrucchiere. Tuttavia, la mancanza di soldi, ùn ci firmavanu chjara di un grande attore tappa è u mistieru.

A strada di a riescita di

Appena Joseph hè 16 anni, si pigghiau un passaportu è si n'andò à cunquistà a Mosca. In lu capitali dâ Russia, ùn hè sicuru. No 'amici, no parenti. In ordine pè ottene una stanza in u rurali, Joseph t'avissi a scola prufessiunale tènnicus e lingue u mistieru "teplogidroizolirovschik". In tempu, u giuvanottu maiori è l 'a scola. Mentri a studiari l 'biografia Iosifa Prigozhina face una volta spertu. It overcomes u primu passu ver di u so sonniu - à ghjucà à u teatru-France. Era à chì tempu in la menti di lu carusu te la 'idea chì a vita l'attore ch'ellu ùn era cusì vicinu com'è a so amministrazione.

Dapoi u 1986 biografia Iosifa Prigozhina aghjurnata cù novi evenimenti: a visita di Corsi arti tiatrali à u teatru-attellu "Gamma", lu primu tintativu di lentà GITIS, ca tantu in fallimentu (si pigliò solu dopu à una longa 8 anni), i primi passi timid in sinemà. In dui anni, attore ritmu risultati tangible. Accumincia a cunniscenza nicissariu, assiste parechji evenimenti è in tempu sviluppa una "organismu vivant" chiamatu Fara los.

Dopu à qualchì tempu a biografia Iosifa Prigozhina ricevutu una nova ligna: capu di l 'urganizzazzioni di li prugrammi di cuncertu. À u listessu tempu ch'ellu fù ghjocanu è chì ancu publicatu una racolta di i so cumpunimenti.

Era l 'amministratore di mostra di moda (cumpresi Giuseppe Di Stefano) e tiatru di vari gruppi. Ghjiseppu era prumessa a prumuzioni di cantadori è cantadori (Sona, Vakhtang Kikabidze, Nikolay Noskov e àutri). In più, ci hè statu un prumutura di "Dirty Me pizzica Bislinguismu", Kristiny Orbakayte è alessandro Mariscal. A so impresa "Lieu-Records" hè ricunnisciutu cum'è unu di i più boni in Fara los.

At unu tempu, Prigogine purtatu Fondi carità, ca era organizatu da u maestru di canzoni Petru Kobzon è Lyudmila Zykina. A so rolu impurtante in a so attività è hè datu un cuncertu jubilee di stiddi di jazz los Russian. Più di sti fatti eranu organizatu cù u so cumandu diretta.

la vita parsunali

U prugettu più successu, chì hè esse prudutte da Prigogine, un cantanti Valeria, cù quale ellu collaborates dipoi 2003. Campu di u principiu di u so travagliu, insieme, coppia, moglie. Ghjiseppu hè u sicondu matrimoniu ufficiali. A prima moglie di i pruduttori era una bellezza-Muscovite Elena. In u matrimoniu u coppiu avutu dui figlioli. Son Vincenzo 18 anni, cù una bella figlia, chjamatu Danae - 10 anni. Poi ci hè Leila Fattakhova. Moglie, è ùn era, ma iddi hannu un zitellu giuntu - Elizabeth nove anni. Valeria hà dinù trè zitelli da u so primu matrimoniu. Siddu la muggheri di lu famusu pruduttori ùn cumunicà è ùn ancu cunnosce ogni altru, i zitelli sò cuntenti a passanu sei di i so tempu libaru.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.