Arte e spettacoliArte

Stu gloria ùn sarè SCANTY in parechji seculi. A pittura, "U Nurmanni di Siberia da Yermak"

Cunquista dâ cunquista, annessioni di Siberia - ciò chì era? Fù crescita o di tutti i grevi rilativamenti tranquillamenti? ambiente altrimente stòrichi nun finisci.

nanzu Russian à l 'Est

Hè stata a prugressiva cunquista di u tirritori di lu Pacificu e Kamchatka. Bocelli Ermak in Siberia - issu hè un episodiu spiciali. À u listessu tempu populu Local Russian chiamari li Cusacchi. A resistenza forte era lu Cuvernu Khanate e tribù Chanty. Stu ritrattu dici Surikov "U Nurmanni di Siberia da Yermak".

Stroganov invitatu un picculu distaccu di Ermak u Kama à prutege i so casteddi da l 'attacchi Voguls e famigghia. Ci sò stati parechji battagghi cum'è noi spustà a Munniali East, à l 'Urali. In la caduta di 1581 circa Khan Kuchum accolta un esercitu di differente tribù Cuvernu. Iddi avianu accumulate quasi quindici mila pirsuni. distaccu di Ermak hè assai menu, ma qualchi truppe Khan ci manca, è si perdi la battagghia. Hè stu scontru à u cunfluente di u Tobol e Irtyš c'èni la pittura, "U Nurmanni di Siberia da Yermak".

U travagliu nantu à a storia è cumpusizioni

L'idea di scriviri un tela storica Surikov vinni quannu era a la casa in Krasnoyarsk in 1891. Hà travagliatu in Siberia, criannu figurette, è à circà di i tippi.

U travagliu fù purtatu à u fiume, ob nel Khakassia. Compositionally, u ritrattu ghjustu pari ca divide u fiume, in dui parti. Sè noi arechja taliari di vicinu, voi vi chiaramenti vidiri lu triangulu creatu da u distaccu di Ermak, chì hè una trappula accurtatoghji zeppa in la massa brulicante di e truppe Khan. Chì hè una zeppa spertu fonda un scumbugliu spiciali di battaglia, quandu i pittura "U Nurmanni di Siberia da Yermak" cunziddiratu arechja. U fiume, si fù prima pigghiati Obi paisaghju senza ghjente, chi cchiù appressu trovu Valais, Surikov chini di forzi di massa. Stu hè cumu u uriginale pàrsiru 'na spiaggia, desertu.

Hè tandu sarà pittura, "U Nurmanni di Siberia da Yermak". In più, l 'artista arechja travaglia cum'è una ethnographer, criannu sputicu vechji oggetti di a vita ogni ghjornu nant'à u tela: Shields, milli, pneumatici, email catina, panni, barche, è struga. Tutti stu hà sirvutu di creà una storia currettu atmosfera u tela. A assai longu tempu la artista circava di u prossimu manera di Ermak. I trova nantu u Don, cum'è, infatti, e l 'Cusacchi.

No smaraviglianu u travagliu fù purtatu fora di quattru anni. Surikov studiatu a la casa discugràfica storica, i canti circa Ermak. Pigliatu inseme furmatu in battaglia-travagliu, canusciutu comu la pittura, "U Nurmanni di Siberia da Yermak".

esercitu

On a manca hè un picculu distaccu Russian. Tutti i suldati forti titanate, sò unitu da unu scopu, a vulintà di tace. I sprissioni in u so 'facci tenga impussibile à dubbità u so curagiu. Unu di l '' omi satau fora di l 'varcuzza e misu in un acqua di serpente nfangari. Si camini, ma s'ellu vi ricusà un fucili, ch'ellu hà una spada, vi rumpu lu, poi vene a piola avanti, ch'ellu tucked in u so saccu.

Figure Ermak (ritrattu "Nurmanni di Siberia Ermak") centru. Idda, mis la bruit cusacchi Ataman, chì dà a direzzione di u so picculu Munniali. Hè l 'internu di battaglia. Ma li nimici pò esse vistu in l 'fondo, ùn anu sustiniri ddoi è sò preparatu à pi ancu vede u so' schini. Certi pirsuni hannu riturnaru. Un pocu di più -, è u risultatu di la battagghia sarà a dicisioni.

culore

A maraviglia culore bassu-chiavi sceltu Surikov. "U Nurmanni di Siberia da Yermak" (image) ùn làcrimi colori luminosu, ma sparta jocu ancura di culura e littri. Artist n'opira in la vita di tutti i caratteri in ogni volte di u so vistitu, làcrimi in botti azzaru, spade e frecce. All couched in una scala d'oru-marrone, ma u ritrattu Surikov "U Nurmanni di Siberia da Yermak" scura e pisanti. Canta U currusivu panurama di Siberia ghjornu di vaghjimu. Hard panini acqua, marrone, fiume, serpente. cieli grigi kaimaned nant'à un averanu digià corsa. Ma hè impussibili micca à custata a sola figura di u cusacchi, ca l 'auturi di lu dipintu "U Nurmanni di Siberia da Yermak" mis in cinnabar Traduzioni russu. Sveniri rossa di u clima, una nuvola di fumu da elli. Tutti li spittaturi svilati vividly, vividly è authentically.

Offensiva, ostaculi sapianu, vince - tutti i mustrò Surikov in a so tela. L'azzioni si passa in Siberia, ma si vene a Russia, perchè l 'Tatar Khan Kuchum digià s'avvicinò da l' Urali, è la riggiuni dû Volga messe à minacce. Per tema l'artista era vicinu parchì i so babbi, ghjunse a Siberia e era lu funnaturi dâ Krasnoyarsk. Cusì rinatu in passatu l'artistu. Addiventa parti di l 'attuali, micca un museu, ma campari.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.