GirateIndicazione

Cità di Delfi, Grecia: Cultura, photos

Impregnated cun anticu mitu, Paese misteriosu hà una cultura ncridibilmenti pieni, è ghjunghje in u lu venniri a sapiri lu menu Chiara - un piacè. Visita u viculu di umanità sognu di tanti turisti billezza i pussibilità unicu à mischjà una casa, spiaggia e avenimenti passiunanti in Grecia.

Delfi - hè un simbulu di u paese, mpastati in liggenni e zone mistiche cù un puteri forti, chì trà dii e genti cumuni. locu sacru, prutetti da UNESCO, assai cunnisciutu u famosu imagine di u Tempiu di Apollu Pythian.

Legenda di vede i cità l'

Cosa leghja comu un centru spirituali è religiosi di u mitu di la Grecia antica?

Delfi - issu hè u spaziu induve dui Falchi, chi scunnisciuti à Zeus u Thunderer da differente estremità di a terra, scontra, chì si trova u so mezu. Truvà fora induve ci era una riunioni di aceddi, menacing u diu di u celu jetta na petra in stu locu - na badduzza statui, dilimitatu thereby u centru di u mondu. n'uggettu anticu cultu chjamata "l 'na navel di a Terra".

Sicondu a legenda, u santuariu urighjinaria di ccà, hà passari ammenzu da u pitone sarpe. Patron di l 'arti Apollo tombu u mostru, è à stu puntu' na nova cresia, unni vinni funnatu quì marinari isula di Creta ghjuntu, accumpagnati da un delfino girava in un diu.

Stu mitu, ca cunta circa la vittoria di u figliolu di Zeus più pitone, spissu sunatu fora à la rapprisintazzioni cuntinuu di l 'antica cità, ci fubbi attornu a lu santuariu.

A pieve mudernu è un museu archeològicu

Devu dì chì Delfi (Greece), cumpostu di dui parti: una mudernu leia urbanu è riserva archeològicu à u pedi di u Monti Parnassus. A destinazione turistica pupulare, pigghiànnusi millaie di visitori, hè stabilitu in 1892, è i siti sacri, secondu à figure ufficiali, lu pòpulu si sò stallati in u BC XIV sèculu.

Rise è Vigna di u santuariu

Hè cunnisciutu chì solu dopu à u cultu accessione Apollo statu funnatu lu primu tempiu. Pocu impurtanza criscenti pulitichi è religiosi di a cità, stenda u so cunfini. Ci eranu dopu la secunna in impurtanza dopu à l 'Olympic cumpetizione Grecu - i Ghjochi Pythian, almanaccatu ogni quattru anni.

Trà u VI e IV sèculu aC, ci hè u più periodu di u Santuariu. In Delfi (Grecia) attrae cintinara di genti pi pigghiarisi i oraculi prufezia è dii dumandu di cunsigli. pristazioni riccu di i citadini cuntenti ancu cuprì lu lussu di un magnificu tempiu. Per esempiu, un rigalu stu ginirusu hè spartu di scultura d 'oru di Apollu. Numerosi doni sò dirittu a cità di custruisce un stadiu è lu tiatru.

Tuttavia, duranti lu pirìudu di lu duminiu rumanu, u prezzu di u imperatori à centru riliggiusu ha statu cuntrastanti: certi magistrati cotti favorably a cità è i so 'altri mercilessly sua.

Cù i diffusioni di rationalisme gloria oraculu cumincia a vutari. In 394, lu Mpiraturi bizantinu scunnisciuti un dicretu di mette una fine à u santuariu di l 'attività, influenzari lu cursu di la storia mondu, è dopu à u regnu di lu cristianesimu, Delfi (Grecia) sò diucesi. Più di tempu, i ruvini di u quali statu vutau a lu santuariu, vai sottu terra, è in lu medievu avvinta, no unu ricurdatu. A stu puntu ci hè un stabilimentu di Castries, chi si messe à ghjunghja è assaghjà di anticu archiulogica.

U tempiu principale di la Grecia antica

scorni storica, chì sò ruvine bè guardatu-, chì anu Specialists chì hè trasfurmatu in un museu è chiamatu Park archiulogicu di u (i siti). Hè in stu locu cunziddirata un santuariu di Apollo - un veru tesoru di u paese. In Delfi (Greece), lu straneru chì sò cunnisciuti à tanti da a scola, attrae budget arrivare a sa una mpurtanti munumentu religiosa.

prophecies pythonesses

In i tempi antichi in lu tèmpiu, è ùn ci eranu micca preti, chì avia u versu di u cultu di u diu di u lume, è a prufezia di a prucedura hè di primura. Quì era lu capu di 'oraculu di la Grecia antica, e migghiara di pilligrini, cerca di risposte à e so quistione, ghjuntu à i cità. Tutti l 'abitanti di Grecia, vulete cunnosce u futuru, è prestu a cità hè trasfurmatu in lu santuariu cchiù revered.

Turisti, nutari ca lu tèmpiu, hè situatu in u un crepa spechju, fora di cui tanti seculi fà scurria stranu evapurazioni. U fattu chì a cità di Delfi (Grecia) altieru cù difetta di 'Anna. Steuern exiting l 'effettu ardelianu lume a superficia pruduciùtu e prufitizàvanu amministrati in vt.

Residenti crede chì si faci u so modu à a petra fundamentu be rispiru scopra Apollo sarpi. Pythia rispirava fumes in è cascò in un traspurtatu, è quandu ella utters a prufezia, hè statu hà cridutu chì a so bocca parla Apollo. Li parrini di lu tempiu - prufitti - desi affirmazioni forma puetica statu caòticu, Ricerche in u so modu di a parolla di Diu.

prufetessa Delphic, chì diventa è assai ghjovani donne è e donne in l 'etati, prividiri la guerra di Troia e lu Argunauti.

A storia di u Tempiu di Apollu

Sicondu a mitulugia, u primu bastimentu didicatu a Apollu, fù custruitu di rami, english, è più tardi apparsu capanna fatta di mulino e di ramu, mentri l 'ùrtimi era piuttostu di tufo - roccia di fràssinu vulcanica.

In u 548 aC, u focu, a cità addivintau, e la struttura era persa in u focu, dopu à chì la famigghia Atinisi Alcmaeonidae pensu a custruzzione di u magnificu tempiu in onore di u Cristu. Custruitu nant'à i cuntributi di i residenti search custruzzioni furma inturniatu da culunnati duppiu, Gables doti surpris, lu prutagunista di u quali hè chì Apollu. Sfurtunatamente, Delfi Grecia antica culpitu da un grandi tirrimotu, e lu santuariu fù cumplitamenti distruttu. Solu in 330 BC, una nova ghjesgia era natu.

Era u so ruvine, è i turisti, u tercanu avà, e pezzi di u pediments sò esposi à u museu archeologicu di a cità. U dicurazioni internu di u locu sacru puchissima hè cunnisciutu. Comu a dicu, la scentifichi sò pirdutu altare di Dante, una statua, munumintali di u diu, imagine d'Homer di ramu.

Center di Stamp Peace

U tempiu era famusa omphalos - ". Na navel di a terra," una petra-furmatu Corse cun essayer rara, ca veni canusciutu comu lu

S'arricorda, ch'ellu hè in u museu è à a riserva archeològicu, i turisti si vede una copia di lu manufattu, chì hè statu fieru di Delfi (Grecia). Photo prisièntanu amuri sfarente di fà i turisti, allegru circava di più e tuccari a petra. Stu hè pinsatu à purtà bona furtuna per a vita.

museu aperta-aria

About quaranta anni, finu à u 1901, era u situ archeologicu di u ruvine tempiu. Dopu Maison lu sò fatti disponibile à tutti i visitori à Delfi (Grecia). Attractions, photos chi fari lu cori divintatu clogged pores cù piacè, vi purterà i visitori à tanti seculi fà. Open à tutti invitati di u museu vi acqua minerale voi cù u percorsu unica di l 'èbbica cristiana antica.

In i ruvini di u sempre cialda. Hè assai di chì venenu à vede cù i so ochji li cchiù granni sanctuaire, e sta 'interessu hè a causa di a diversità di u cumplessu architetturale.

A trove tesoru di munumenti religiosi

A custruzzione più impurtante di edifizii hè una Tisoru di l 'atinisi, fatti di marmaru. In una piccula sala, chi apparse a lu turnu di VI - V seculu aC, fu tinutu micca solu l 'uggetti didicatu a Apollu, ma dinò acquistatu a parti di la guerra, ca foru purtati a Delfi (Grecia).

Per un longu tempu l 'esistenza di un tempiu quì hà accumulate l' òpiri cchiù forti di l 'arti. Hè curiosu chi un trove tesoru - hè u solu munumentu bè cunsirvatu-di l 'antica cità, chì sperti Francese ritornu à l' apparenza uriginale in u 1906 sottu u chiudi custòdia di u merre di Atena. Avà, pudete vede si à u modu di u Santuariu.

teatru Delfi

Lu tempiu di Apollu era un arcata di cinquemila spectators, quali li scienziata mudernu cunnosce guasi tuttu. U spaziosa bastimentu era vacanze religiosi è ghjochi 'hiver. vista, l'oghje di u famosu, repère, hà suppurtatu parechji restorations, acquistatu in l 'èbbica rumana. Purtroppu, pi tanti seculi, monument architetturale fù malamenti guastatu da tempu.

Cosa altrò à circà à Delfi?

  • I ruvini di u acquedotto, passendu vicinu à a francia. Creatu in u periodu aC, ammucciatu custruzzioni sigretu di forma rettangulari surprese ingegneria turisti, a putenza di l'antichi corsi lingue.
  • Ancient stadiu. Structure situatu supra lu Santuariu di Apollu, hè vicinu à ellu assuciatu cu lu la storia di l 'ghjochi Pythian.
  • Sacred Road - i CURCULIONIDAS principale di u tèmpiu, è chì simplifies u muvimentu di pilligrini.
  • surghjente Castalian, revered cum'è un locu sacru. Supplies 'acqua di l' antica cità, lu statu ricustituitu parechje volte. U scogliu pò esse vistu nichji embossed di pristazioni ninfi.
  • Museum a cità. cullezzione riccu hà da esse iniziatu à a storia di u paese è vi sparte facts, ntirissanti riguardanti l 'uomu.

Fate un scursioni Informativ in u passatu hè assai facili - ghjustu visita Delfi hà una atmosfera spiciali di grandezza Grecu. Stu capi di dassi i sana di umanità di l 'antica civiltà, sarà micca u filu dilicatu di l'anima è dà i turisti una sperienza pò sminticà.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.