FurmazzioniLingue

Participial: virgule e àutri règuli

Na vota canusciutu philologist Pronuncia dumandatu cumu tanti lingui si sà. Si parlò di i dizionari matinu di Russian, è li disse ch'ellu ùn cunnosce di ogni, perchè ùn pudè ammaistrà a so. Chì hè per quessa litteratura di lucutura Russian nativu hè ancu di più impurtante chè per un furasteru. Un omu chì ùn cunnosce langues étrangères hè gnuranti. Un omu chì ùn cunnosce a so lingua - vicina. So, guardà u participial, virgule, assuciata cu lu, è u so regule di usu.

Cosa hè participial?

Stu disignu custituitu sempre di dui parti:

- Rosa;
- parolle dipinnenza.

Rosa - una parte nnipinnenza di discursu, na forma virbali avè i segni di un aggittivu. Sta parte di u discursu stissa manifests in sìntimi, comu lu verbu e aggettivo. Signa di lu verbu sò: cuntrollu, vista, in cucina, tempu.
Segni di cummunione comu aggittivu sò: voce, numeru, forma, casu.
Hè meriteghja a arricurdari ca sti sìntimi sò custanti.


Participial: virgule, assuciata cu lu, dopu à a parolla è

Sè participial leva dopu à a parolla si, si leva luntanu da virgule. A picca esempii:

Dog, corsa in lu spiazzu, corse à lu porta.

Definisce a parolla à u daretu di un "cani". "Corsa intornu à lu spiazzu" - ch'ellu fù attivu in a schjavitù.

U Cite, custruitu in u shortest tempu pussibule, towering più di i cità.

"Cite" - parolla difinutu. "Anu in u shortest tempu pussibule" - fù attivu in a schjavitù, chi "custruì" - cummunione, "u più prestu pussibule" - parole dipinnenza.

Ramintate vi chì in u prima sintenza di a Serra à esse in gamba, è lu secunnu - transducer.


Participial: virgule e règule di usu davanti à e parolle chì definiscenu

A règula stati: "sciffru Rosa punta à e parolle chì definiscenu, ùn hè, isolé da virgule." Per esempiu: chjinatu nant'à u tavulinu un pezzu di salsiccia tracciau attinzioni Murzik.

"Populu nantu à u tavulinu" - fù attivu in a schjavitù. Da nutà chì ci hè ùn Natural di frasa participial cun virgule.

caffè arricavata hè forti è riscaldà, è u ragazza ùn vai tuttu lu cucina.

Place participles nel lingua russa è u so usu competent

Cummunione ghjuntu in la lingua muderna di un altru antichità slavi, ma ancu s'è ùn ci hè un longu tempu, in a cumunicazioni orale sò pocu pocu aduprati. Oltri a chistu, lu vince nanzu intarvena in trafficu è dopu hè statu è serà u Susini di tutti i studienti. È tutte e per via di sta custruzzione ùn esempiu in discursu bassu. Certi sperti forti ùn Ricumandemu piaci a li aduprà. Avissi a piano à più unu arricumandata: ùn i lu testu scrittu di u sciffru intarvena - voi rischiari di fàrilu difficiule à digirisciu. Evitari grande participiu numaru, in cui suffissi hannu sibilante: sciuglimentu, Carcano allarga a lettura, sveniri carchi vivant, masticava, etc ...

Sì bisogna, participial facili rimpiazzà u soggiru subalternu. In stu casu, u vince dopu à l 'frasa participial hè mantinutu ancu quandu a mutazione. Per esempiu:

Apple, mi lavau, chjinatu nantu à u tavulinu. - Apple, chi I piuviti, chjinatu nantu à u tavulinu.

Testu scrittu da mè, era scurdatu di a stanza. - U testu ca mi scrissi, era scurdatu di a stanza.

I sbagli intarvena in usu vitezza

Duvuta a la natura, specifichi di u letteratura populu fà assai di sbagli quandu cù elli è distort participial, virgule sò spissu mancu missi. Mangiare cummunione, è mumentu, basatu nantu à elli, deve seguità una pochi di e règule.

  • Ùn aduprà particella "avissi." Vi porghju sbagghiati: The minatura ùn aduprà un dynamite spiciali, avaria pruvucatu un lu crollu di l'intera minera. Hè in stu casu putemu jump bail fora soggiru. Minatura ùn aduprà un dynamite spiciali chi avissi a fari scuppiari lu crollu di l'intera minera.
  • Credito e parolle alliati ùn pò esse inclusa in la vilucità attivu. Per quessa, u ponte, chì culpisce simana, ùn cumincià à fà daccapu. In sti casi ci hè chjara in a struttura di u statu, è si addiventa bè tracciata up. Bona vuluntà un tali funziunalità: M balistreri chì culpisce simana, ùn cumincià à fà daccapu.
  • À spessu discursu indibulitu prucedura situazioni circulazioni è scrivendu a parolla. 1) sciffru Rosa hè siparata da l 'menu e parolle di autri. Mouse rustling in la munnizza, gnawing sumente. Currispundenu u locu è sbagghiatu di branch banni. Ci tocca à esse ripresa. Mouse gnawing grana, rustling in la munnizza.

2) definisce a parolla in lu mezzu di una volta. Per esempiu: Idda era parti spurned di Street View. Grammatically currettu sintenza: Idda era ne gialli da u latu di suli.

Categoria è tempu - nun sulu parole

In più, u sputicu impurtante categuria è tempu participles.

1) U prisente participiu emphasize ch'elli ripresentanu. I vitti lu schooner, quellu à l 'ondi. Avemu andò à u paese, funnatu lu vechju patrone.

2) u Esaudìscimi ritrova. Marina - na bona misciu, di fà in modu u so duviri.

Gattu - l 'animale ntilligenti, ingorda sempre per a pace.

3) indettendu un segnu custanti, qualchì volta utilizà un participiu passatu. Si taliavanu a la arbre crescente in l 'ortu. - Si nni fissau la àrburu mela, chì cresce in l'ortu.

Ùn vi scurdate! cummunione Ora rapprisèntanu un segnu di chi (ca) renni (barca, parchet, a famiglia sala di lettura, Principessa), è transducer - cù i quali (Ce) Ùn (un ghjurnale calata, tagliata apple, leghje un libru, u testu scrittu).

Cusì, in la articulu noi scupruti ciò chì fù attivu in a schjavitù, quandu a sorti da virgule è ciò chì sò i reguli è eccezzioni in u so usu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.