GirateIndicazione

Palazzi San Pietroburgo - ciuri architetturale. Cosa chì i palazzi in St. Petersburg?

San Pietroburgo hè una cità di i palazzi. Dapoi a so creazione, Peter vissutu in lu case di famiglia, estate è inguernu riali ca foru custruiti di. Sti palazzi, è di creà una imagine unicu di a cità.

A carta, hà da esse presentati à u più famosu palazzi di San Pietruburgu. Dopu à leghje stu brevi rivista di u calculus palazzu, voi vi amparà un pocu di a storia di u capitale u nordu è u so attrazioni. È s'è in u futuru per esaminà a visita i palazzi St. Petersburg, si vi pò impressiunatu da u so industrial biddizza e lussu. Dopu à tutti, ognunu hè unica, è hè una maraviglia architetturale di a cità.

Mikhailovsky Palace in St. Petersburg

In 1719 u situ induve a lu mumentu hè u Palace Mikhailovsky, si fù scunfittu da Peter I lu arburetu. Ghjesù stese nantu à u fiume, Bartaletti à Krivusha. In 1798 Paul aghju dicisu di fà per u so figliolu Michael nant'à stu situ di campagna. È cumandava à cambià da parechji centu milla ogni annu à fà. By 1819 hè accumula una quantità impurtante, ma dopu à un corpu, palazzo, Paul I fù ammazzatu.

Ma la voluntati di lu suvranu era sempre purtatu fora da Alexander I, unni accuminciau custruzzioni. Mikhailovsky Palace in St. Petersburg statu custruitu per via di l 'architettu K. I. Rossi. U palazzu hè stata fatta à creà un duminiu Russian custituita di una parsona maiò è dui ali latéral. In 1823 ci finìu l 'òpira custruzzioni, è in lu 1825 si messe arrivata. Sopra à l 'abbillimentu interni travaglia artisti fina, sculara, patruni di mobili, stone-tagliatore. At a entrata di u bastimentu ci hè una larga scala, fatta di granitu. Hè studiata cù dui statue leone nantu a ogni latu. In u 1895, un ordine fù firmatu da Nicola II chi lu palazzu hè oghje u museu Russian di lu mpiraturi Alexander III.

À u mumentu, di visità u bastimentu, truverete una grossa racolta di arte russa, pittura, di tale artisti famusu comu A. Rublev, K. Bryullov, F. Shubin, Repin, Shishkin, Mikhail Vrubel, M. Chagall e tanti avutri .

Nest Stroganoff

Appartinni a lu Conti Stroganov. Hè statu custruitu in u 1753. U palazzu hè prisintata com'è un incantu esempiu di stilu baroccu Russian. U prughjettu fù creatu da architettu F. B. Rastrelli. Si era piuttostu di una cinquantina chambres, a grande sala e galleria. Doppu la rivuluzzioni, fù esiliatu da u so nidu di famiglia famiglia Stroganoff. Palace sacchighjata, distrutta a cullezzione riccu.

Per parechji anni, u bastimentu era adupratu da agenze di guvernu. È in u 1990, ùn hè datu à u museu Russian. It mantinutu u so dicurazioni di i nostri ghjorni, solu dance hall.

Museo Palace

Hè statu custruitu in u situ di campagna di u conte IG Chernyshev. U nomu fu datu in onuri di Principessa Maria (figlia di lu mpiraturi Nicholas I). Custruzzioni accuminciau in 1839. Quandu custruisce u modu tecnicu usatu comu Chevrons metallu. U lambiccu interni di u palazzu. L 'architettu hà creatu un i cadaveri di sale. Dintra lu palazzu era situatu ancu la chiesa, chi fù creatu in u spiritu di e Chjese Bizantinu.

Doppu la Rivuluzzioni February stati trovi in u palazzu di tanti anni, in parechji agenze di guvernu. Dapoi u 1994, hè di campagna l 'Assimbrea legislativu di San Pietruburgu.

Vitale Palace in St. Petersburg

Cumenciu, u palazzu di statu custruitu per conti P. I. Shuvalova. E poi mi si trasfirìu a la Cuntissa AV Brannitskoy. 35 anni dopu, u palazzu hè compru da Prince N. B. Yusupovym. Nantu a creazione di un havia avemu travagliatu parechji di i megghiu architetti e mastri.

Situata Palace Vitale in St. Petersburg, dì, nant'à u fiume Moika. U palazzu hè unu di i migliori campioni di interni aristocraticu.

December 17, 1916 in u temperature di u palazzu era canusciutu di tutti l 'eventu - statu tombu da un misteriosu progetti.

In u nostru tempu, prima di tuttu - hè un museu, e poi lu tiatru, chi darà palchi. In u palazzu puntu lu maravigghiusu bellezza di u so industrial uriginale di u XIX seculu, chì hospitably apertu di matrimoni e àutri fistiggiamenti.

L'inguernu Palace

Stu mudellu di a finezza è sputiche di lusso. U palazzu hè custruitu in lu stili Baroccu. Hè u Palace inguernu in St. Petersburg, dì, nant'à i spondi di u Canal inguernu. Sta creazione di F. B. Rastreli chjama u core di u capitale sittintriunali.

lunghezza Palace hè di 200 metri, altu - 22 metri, larghezza - 160 metri. Hè statu custruitu cum'è un quadrangle. Inside hè un vastu piatti. Facciate punta à u fiume, in u Square Palace in u sensu di u Saline. È cumu nzerita prucessu u dicurazioni! A facciata hè divisa da MACULATURES, tagliata colonne tuttu, è ordini Ionic, archi, Statue di stuccu. L'internu hè ricca in vari formi di casings, vasi dicurativi e statue, una mansa di parti formatu.

U bastimentu era tannu assai volte. A data, i turisti, e l 'abitanti di San Pietroburgo imprissioni u sestu custruzzioni 1754-1762 anni. Ogni pruprietariu cunzidiratu lu in lu so duviri suspesu u dicurazioni Dintra a fari u vostru cambiamenti. Over aspettu travagliatu megghiu architetti - Domenico Trezzini, AP Bryullov è V. P. Stasov.

Duranti Alimagna u palazzu di subì, fù ricustituitu. Doppu la rivuluzzioni fu dichiaratu lu Museu Statu.

A stu puntu si hè pussibili di viriri la ricca cullezzione di uomu museu, dipinti di l 'artisti famosu, n'ammustra li interni di i stanzi mpiriali e sculture.

cumplessu palazzu di l'Catherine

Situata Catherine Palace in St. Petersburg, dìciri francu u fora, in la cità di Pushkin (Tsarskoye Selo). L'ordine di i custruzioni di la risidenza di statina di Catherine I detti in 1717. U palazzu hè prevista à reconstruct lu tardu Baroccu. All cuntrullati da un architettu da a Germania, I. F. Braunshteynom.

In 1743, Elizaveta Petrovna hà decisu di allargamentu di e equip lu palazzu. I ncarricatu stu architettu Russian Alexander Kvasov e M. Zemtsov. In 1752 F. B. Rastrelli rifabbricatu dinò u palazzu, cum'è l 'Mpiratrici' ntisi ca lu bastimentu era vechju-stile. Cum'è un risultatu di u ciusura di u prugettu novu palazzu mudernu, chì ghjè in u stile di stilu baroccu Russian. Architettu piglia una decisione passu in u culore, facciata. Si adopra un celu culore turchinu, cumminari cu biancu è d'oru.

U tempurale vulume di u bastimentu si vede da luntanu. It attaccaticcia industrial, architettura, orti. U cumplessu palazzu hè unicu di matrimoni di lusso. In i stanzi vo vi annorbanu gilding spumante, mirrors & bona amaze amaze scala maravigghiusu e Places muru rimarchevuli.

U palazzu hè inturniatu da un grande Parcu. Si hà assai di e sculture, parechji pavilions, ma l 'abbillimentu menu - un Grotto, cappella, Lower è Upper bagni.

Dopu à secunna guerra munniali lu palazzu fu distruttu è sacchighjatu, ma per via di u tempurale sforzi di bancalari hè statu assai mantene.

À u mumentu, vi ponu visità i seguenti chambres exposition: Hall è dipinti tronu; diverse; fronte, bianca, tavulinu verde è porpura; ofitsiantskuyu; Room Amber.

Residence Sheremetyeva

A lenza di terra, situatu supra li rivi di lu ciumi Bartaletti, era in 1721 datu à Field Marshal BP Sheremetev la custruzioni di u duminiu. Sheremetev Palace in St. Petersburg statu custruitu per via di un prugettu di 'architettu F. S. Argunovym e S. I. Chevakinskim. U bastimentu fù custruitu in u spiritu di architittura Russian. Facciata studiata cù una dicurazioni di stuccu e dicurazioni cambiatu arricchisci, basatu supra l 'gusti di i patroni. Doppu cincu sèculi aghju vissutu in sti mura. Finu à u 1917, u palazzu di facìani parte di u genaru comtes Sheremetev. Doppu la rivuluzzioni, u palazzu di passatu da a manu, a manu. In u 1990, datu à u museu di Teatro e Music. Subbitu accuminciò travagliu risturazione. Recreating la parata è memoriale industrial di XIX sèculu.

Attualmente, a mostra palazzo, hè urganizatu in trè loca:

  • a storia di u Sheremetievs famiglia princely;
  • cullezzione di strumenti musicali;
  • mostra di un cullezzione privatu.

Tauride Palace

Sinu à 1781 lu nomu era - Horse Tempe custruzzioni. Catalina II, numinatu u Tauride. Era l 'usciu di campagna di G. Silence. U bastimentu era taglia lambiccu è statu fattu in u stile di classicisme Russian. Iddu impegnati in la custruzioni di architettu I. E. Starov.

Nantu u visu di u palazzu avia una facciata chjara è siveru, daretu à chì cartoons una ricca dicurazioni internu. Building si componi di trè palazzi du-chi tocca, ncurunatu cù una cupola cintrali. Tutti i camari fata sò studiata cù pittura, moquette, mubiglia lussu, arazzi, incisioni in doors d 'oru.

A stu puntu à u palazzu hè a sede di l 'stati membri CIS. Ma dinù serate cuncertu rigulari.

case Menshikov

Situata in u Vasilyevsky Island. Custruzzioni accuminciau in 1710. Ghjè unu di i più antichi strutture petra. Si vede Menshikov Palace in St. Petersburg per via di u gran 'architettu H. Schedel e D. fontaine.

Hè statu custruitu in u stile di Petrine Baroccu. L'internu hè finitu, secondu à i moda di u ghjornu. Avemu usatu i seguenti materia: Lignu, pelle, apertura è cauciucata pittatu corona. A scala principale hè fattu di quercia. L'attelli sò studiata cù apertura. Unu di l 'chambres più famosu - sta Sac Cabinet. Ci era Curiosità tinutu è parechji cullezzione. I muri sò finitu cun noci frassino.

In 1727, Menshikov fù esiliatu à Birch. E lu statu trasfiruta a lu museu di l 'Corps Cadet, e risturazione messe in 1960.

À u mumentu, di visità u residenza Menshikov, unu pò vede una mostra interni, chì hè cunsacratu à l 'èbbica Petrine.

The Palace Marble

Hè un munumentu di architittura di classicisme principiu. Duranti custruzzioni usatu naturale. Per cladding facciata è dicurazioni usatu parechji variità di marmo (Italian, Ural, Siberia e lu scogghiu greca). Pietra di u palazzu amazes ricchezza, a finezza, culurati. Bâtiment custruitu da l 'architettu A. Rinaldi in a siconda mità di u XVIII u seculu. U palazzu hè cunsidaratu u primu bastimentu, chì hè val cù naturale. Hè statu custruitu per Catherine III préférés. Ma, atlɑs m, Orlov hà micca aspittà chì a fine di custruzzione, muriu. L'appartement has been manca in a pruprietà di famiglia imperiale.

Dopu, ci hè statu inauguratu u I. Lenina Museum Central V.. Stu bastimentu merita u attinzioni di i turisti interested in a storia di u vechju Petru è i so architettura. In i stanzi vi ponu vede i seguenti altri: "Artists Straniera in seculi Russia XVIII-XIX", "Museum Ludwig" è cetara è cetara. Dapoi u 1992, u Marmi Palace passatu in u pusessu di u museu Russian.

San Pietroburgo lambiccu splinnuri di l'architittura. Hè impussibile à pòrtanu in e parolle tutti i biddizzi di Cultura artistica finezza. Sè vo visita palazzi St. Petersburg, verificate puru vi sò pràticu cù la custruzzioni di la storia e la sorti di i so patroni.

Vi tocca à vede cù u so 'occhi, sti ciuri architetturale. Palazzi di St. Petersburg sò attesa di voi!

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.