FurmazzioniStoria

Old misure di lunghezza è pesu

In i tempi antichi, a misura di pisu e lunghizza di la genti, servito, vale à dì pisu - how much Sarà capaci à coglie nantu à e spalle, a lunghizza - quantu luntanu righjunghji u fora.

lunghezza misure Vintage sò sistema, ca cumprenni li cuncetti comu km a nord, e sette pedi, cantieri, cantu, cantu è ovitu presentati.

Cusì, avemu guardà i termini di basi. Arshin - misura di lunghizza chì agguagghia 0,7112m (in termini mudernu). Per lu spiazzu fù pigliatu à piglià l 'printing, chi stati Spostu in la vershoks classa.

Old misure di lunghezza hannu diffirenti virsioni di u so urighjini. A prima scrittura di una ghjunta - la lunghizza d 'un passu umanu, mentri caminava in u tarrenu appartamentu à un rìtimu timparati (circa settanta centimeters). Stu listessu definizione hè pigliatu cum'è i valori di rifirimentu pi nnicari termini cume versta e sette pedi. Ancu quandu cunsidirari la struttura di la palora "sine" ponu vede chì u so radica "A ar" cu la lingua antica significa "a superficia di a terra" o "paese", chi facenu u parè di linguisti chì i vechji misura Russian di lunghezza usatu in serenità a distanza si tramutò in u pede.

Ci hè dinù un altru nomu di sta misura - "passu", vale à dì Account sarà fatta à passi di una persona ( "picculu fathoms" è "-appartenant statu Fathoms").

Starorusskaya misura waypoint di lunghizza - versta indicheghja la distanza chì hè statu passatu da a unu di l 'àutri rutazzioni di l' aratu durante lavoru. In tempu incù u sinonimu di "campu" di sti dui cuncetti per un longu tempu hè statu usatu comu l 'antica misura di lunghizza. Duranti lu regnu di Petru lu Granni, unu chilometru di equiparatu cù 500 cantieri (1066.8 metri, in termini mudernu). In 1649 aduttatu u "mezhevaya chilometru" hè uguali à una milla fathoms. Assai più tardi (XVIII sèculu) hannu accuminciatu a usari un tali cosa comu nu waypoint verst (pyatisotnaya versta).

Cum'è un picculu misure di lunghezza in Russia comu l 'unità funnamintali usatu "nùmaru", chì hè da a lu XVII sèculu, cunzidiratu "un sine quartu." Dunqua, ùn ci sò tali misure lunghezza, vendemmia, cum'è dui jita (unu-menzu parmu) è un bè (unu-quartu cantu).

Unu di l 'misure più cumuna di lunghezza in Russia era "bellum" aviri arcuni diffirenzi, è per altri mutivi, è a rannizza. Ci era finu a deci diffirenzi. Per esempiu, u "scannagghiari centrifugal" hè a distanza trà e cunfine di dita cchiu bellu staccatu di una manu, masculu adulta. È lu tèrmini "sazhen oblique francese" ditarminatu da a distanza da u calcagnu di u pedi manca à u ditu media dritta risuscitatu.

Guelfucci, è ancu una definizione di a durata in anticu, Russia, comu "gùvitu", ca era uguali a la lunghizza di u bracciu da i membri di a sfida. U so valori, sicondu à e diverse fonte, chì varieghja da 38 à 47 cm. Però, siccomu lu XVI sèculu, lu termini ha statu superseded da u termine "sine".

Old misura di pesu in Russia sò raprisintati da i seguenti termini:

- Fraction (0.044 g &);

- prughjezzione (4.27 g &);

- mina (Hryvnia) tunniddaghju 96 spools (0.41 chilò);

- francese pud assimilated 40 rotulu (16.38 chilò).

Inquadramentu vechji Russian hè u più chjuca unità di massa uguali à 1/96 è i spool misurazzioni. Spool, a turnu, era uguali a 1/96 di una mina è hè denoted da un zicchinu d'oru.

Mina hè un simbulu è na misura di pisu, comu puru l 'munteenheid. Stu tèrmini veni friquintimenti usatu quandu serenità u pesu di u settore impieghi. Hè statu usatu di pisa di metalli preziosi (d 'oru e argentu).

Francese pud era equivalenti a quaranta mine.

Ci hè dinù un tali misura di pisu, comu "berkovets" usatu primura in u cummerciu sas di pisa di grande volumi di bè (per esempiu, cera, o di u mele). In Russia, sta parolla fù aduttatu da u pesu di dece mine, chì hè uguali à a massa di i botti di cera panini una persona in u barca, u l'avian. A prima minzioni di Berkovtsy scontru in fonte ricoddani à u XII seculu (liggi di lu mircanti Novgorod di Prince Vsevolod Gabriel Mstislavovich).

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.