FurmazzioniStoria

Fine Art di Ancient Egypt

arti fina di anticu Eggittu ùn pudia fà senza l 'usu di li culura puri è luminosu. Statue e sculture, architettura, mura - tutte e culurata 'na festa e "sine".

Fine 'arti di l' Anticu Eggittu, sviluppà, cuncintratu lu ntiressi di l 'artisti di bestii, paisaghju, piante, argentu ripruducìrisi nni ogni sceni di vita bassu. Cù u Cerca di imagine umanu realistu in l 'imagine di u faraonu è a so famiglia affaccatu un marcate a fine di u ritrattu uriginale.

Staciuni usatu da u minerale Egizziani. arrietta White calcaire cavati, black - neri carbone, verde - nanticchia taire, rosso - da bismuth rosso, giallo, - da bismuth gialli. Per J'ai testé turchinu usatu di ramu, kobalt, lazurite nanticchia.

A voline di i muri in lu tèmpiu di Queen Qatar, cunservatu à u nostru tempu.

Fine Art di Ancient Egypt hè maravigghiusu sparsi lu ritmu a vita. N particulari nutevuli sò pussibuli da a vita bassu. Egizziani chidi evenimenti veri, ùn affacciari cu nenti.

artistes egiziana antica hannu una capacità unicu à trasmèttala la bellezza di a natura è a vita, cù un calculu matimàticu e Sophisme di u so core. Sculara, architetti, l 'artisti, stu anticu paese hè sfarente da una vista olistichi di u mondu è a più bedda senzu di l' armunia. Tutti stu rifletti l 'arti visuale in Egittu. Pittori circava à ricaccià i so cumpetenze in ogni pruduttu, à u listessu tempu, striving di sìntisi - criava una sola corti ducali architetturale.

In lu periodu da u 30 à u 24 u seculu aC L' arti di la antica Egittu hè caratterizata da aise è calmu tralucenza. Ghjè dinù, per esempiu, in u imagine in lu sipolcru in Medum. Pittura, i muri, i antichi artisti Egyptian usatu la tècnica nant'à una superficia secca.

In u 21-18 seculi. aC I pittori sò cunvince a superari pi l 'partesi cumpusizzioni stabbilutu. I quadri chì nova par i muri di tempii è tombi, magnifica friezes sò stati rimpiazzati da u scena di più liberu ricugghieru, è anticarburizing usatu diventa di più raru è più prufundezza. Dipinti prucessu tecnica Tempera (Chor SA secca) nant'à terra secca. In stu casu, u artisti usatu lu matinu, po una pìccula ricoprire culore, qualchi tour sò viste assai assai, è qualchi - assai suttili. Chistu è pussìbbili à dà una certa legeri sò sempre, silhouette appartamentu. caccia, scena nant'à i spondi di u Nilu, hè unu di i più assignalati dipinti creatu in stu periodu.

Lu primu è cchiù mpurtanti funti diceva circa lu music - hè anticu testi egizianu. Sti cunti, di sicuru, hè sceni sa crèsia e imagine facennu music, i musicanti è e so arme.

Tuttu l 'esistenza di u statu di tutte e festività religiose accumpagnati da musica. In stu casu, lu duviri di li parrini era à cantu, ghjucà u dame è arpa.

Arte e musica di anticu Eggittu sò èssiri culligata cu iddi. In vede sti zoni di la cultura, attente hè tiratu à una contradizioni. Cù una abbastanza grande numaru di musicisti chidi, mintuvendu un mùsica abbastanza diffusu à mezu à parechji settori di a sucità, quasi senza provi di decimal musicali. Sicondu à i circadori, issu hè duvuta à quantunque limitalli. Tuttavia, arcuni di l 'dischi Nunda à u sistemu musical, foru trovu in l' i testi di u New è lu Middle Regnu.

Lu studiu dî anticu Papyrus, Statue di sipolcru e autri ìnnica lu gran 'impurtanza di l' arti e musica in a vita culturale è fata di l 'anticu pòpulu egizianu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.