FurmazzioniStoria

Skit - it ... Chernigov è Nicholas Skete

A ghjente ùn ci sò dicendu: "in lu munasteru, ma in u stessu muvimentu." Skit - hè conditionally stabilimentu chjusu. Iddi èranu creatu da i monachi e anacureti. More détails circa li pò trova in a storia.

storia

In anticu monasteri Rus era casi trova luntanu da ogni cità, tarrenu impassable. Si stalla in lu anacureti, chì prutistàvanu contru à i riformi è lu cumannu di lu putiri prufani è religiosi.

Skit - era una residenza di cunzirvatura, rifuggiati, anacureti. Iddi stissi custruitu Leoni, o casi di lignu. Li fermanu i palissade.

Ci era qualchi animée in parechji paesi di Eurasia. In Russia, un grande numeru di cità apparsu dopu à 988 anni, quandu i testi di nova riliggiuni ufficiali - cristianesimu. Lucca impetu di la criazioni di monasteri hè u travagliu di Ivana Groznogo, Petra Velikogo, u regime suvièticu.

Parechje monasteri sò state distrutte in u 18u seculu, è a so ex, costruzioni stati cunverta à u 20u seculu, in musei, archivi, Cantine. In i tempi muderni lu munasteru - qualle monumenti antichi, chì sò di gran significatu culturali e storicu. Iddi sò vidennu passatu contradictory è presente.

A spiigazione di e parolle

Skit - un cuncettu chì ponu esse statu diversamenti interpretati. Ci sò parechje versioni di l 'urìggini di la parola:

  • "Ascétisme" - una parolla di urìggini greca chi significa un locu per asceticism;
  • da u nomu di u stabilimentu in l 'Egittu, unni l' moines stalla;
  • da u vechju Russian "skytanin", vale à dì "prigiuneru";
  • da u vechju parolla Russian "cani", chi significa la sincerità di qualcosa fragmented.

monasteri Modern sò valore culturale è storica è ecunomica.

munasteru Chernigov

Funnatu lu munasteru era in u mezu di u 19u seculu, è prestu addivintau canusciutu tra li pilligrini. Legend hà lu ch'ellu fù visitatu da Nicola II, in u 1905, chì u più vechja Barnaba prividiri a morte di un martiri.

Si leva in lu mezzu di una furesta. Urigginariamenti lu chiamò Getsemani Skete. A data esatta di u so fundamentu fù in 1844. Cumenciu, ma era piuttostu di una vecchia cresia di lignu, purtatu da i paesi Podsosene. Quandu ci era Leoni rutta, si fù cunnisciutu com'è u munasteru di Chernigov. All di li campau.

Cù i furmazioni di u munasteru cunnessi cu lu nomu burla Filippu, chì viaghjava assai monasteri, ma iddu funnau lu scapparu sigretu vicinu à u munasteru nascenti. Più di tempu, u muvimentu si messe à scrivevi à l 'a superficia, è sottu terra, i monachi falò à pricà.

By la fini di l 'architettu 19u seculu Sultanov fu ncarricatu di custruì Batu u ghjesgia supranu, accussì comu micca à perde u muvimentu sigretu. Dopu, à traversu i sforzi di l 'architettu Latkova raffinatu struttura fù intigrà da cinque-piani campana, torre petra.

Life Elder Barnaba

Seculari nomu Elder - Vasily Merkulov. Iddu era natu in 1831 in una famiglia di servi à la pruvincia di Tula. Di 20 anni si n'andò di St. Sergiu IV di Radonezh, shorn un munacheddu, fu datu lu nomu Barnaba, chi significa "école".

Monacu chì avia, in più di u donu di le confort, la capacità di capisce u mutivu spirituali a saviezza spirituali è inghjuste. Pilligrini spessu visitatu a so cellula, è l 'omu vechju è li ricevutu, ascultatu, detti boni cunsigghi, chì à spessu diventa prophetic. Barnaba prividiri chi prestu sarà Pirsicutò di a so fede.

i zitelli spiritu di a più vechja:

  • Ivan Shmelev - scritturi;
  • Sarafini Vyritsky;
  • Chjami Lavrentyev - un filosofu in u mondu sanu, canusciutu macari comu monacu Clement;
  • Vasily Rozanov - un scrittore, un filosofu.

Li relìqui di lu vicchiarìaddu, tinutu in u munasteru Chernihiv, o piuttostu in u so tempiu principale.

Lu nomu stòricu

U nomu di u munasteru Chernihiv assuciata incù u icona di a Mamma di Diu. Idda addivintau famosu in 1662 vicinu à u munasteru di Chernigov. I monachi pricatu davanti à l 'icona è a frebba salvate da u Mongoli-tatari, chì, à traversu certi forza scunnisciutu fughje luntanu. parechji copii foru criati cu l 'imagine di l'icona.

Unu di sti riproduzioni in 1852, alessandro Filippova detti lu munasteru, ca addivintau canusciutu comu Chernigov, però tanti cci ricordu comu Getsemani.

Ci hè in lu è l 'altru, icona miraculosa, chì hè chjamatu "muru cutidiana". It c'èni lu Virgin inturniatu da angeli. People distinu chi l 'icona cuntìnua a cumpariri novu facci di ànghjuli. I monachi spiegari sta dicennu chi stu pò essa statu u scopu di l 'icona pittore.

Nicholas skete

Situata nantu à l 'isula di Valaam in lu cori di lu munasteru. Hè custì u strada di messa in u 18u seculu. A prima moines pussutu stallà si quì in u stessu tempu. In u principiu eranu dudici, e lu so 'occupazioni principale hè pesca.

I monachi avianu dinù à ricunnoscia chì l'isula ùn impurtà birrerie e maligni parisians. Sè i visitori detti sti cosi ni, li si ne vultonu, dopu exiting da u territoriu di u munasteru. Quandu toglie voci interdetta à l 'ìsula si pigliatu e ittò nta l' acqua.

I muri di u tèmpiu, chi tengu in cima di l 'ìsula, rializzatu di l' moines calau ddà. U tema principale hè a vita Nikolaya Chudotvortsa.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.