RelationshipsMatrimoniu

Odiò u mo maritu. Chì deve fà?

In a vita famigliali , tuttu passa, è à volte l'amore si crede in l'odi, perchè, cum'è u dicenu: "Da l'amore à l'odià, un passu". Quarchi, quandu a frasa "Odià u mo maritu" volte in my head, assai femicili accuminzanu à fà a culpa per quessa è sentenu chì u matrimoniu hè distruttu. In fattu, in e so emozioni ùn ci hè nunda letu, a cume principal hè di superà dinù in tempu è da a felicità di a famiglia si trovi nnô novu.

Ùn ci hè cunsigliu unicu è in unequivocale per vultà l'odi, ma ci sò parechji manere di risolve questu problema. Se un problema cum'è "Odià u mo maritu" hè a mozambulatura di u ghjornu, hè vale à pusà è di calà à pienu tuttu. Avemu bisognu di a mutivazione di sta sensazione, è da pruvà a truvà una solu suluzione, perchè ùn sò micca stati disprezzatori , se ci hè un desideriu di capisce u prublema.

Ma ancu, ci sò qualchì situazzioni ginirali, per quale chì e mòglie u so maritu. Hè vale a cunzidrà i so per pruvà superstite l'attitudine personale à a situazione.

1. Vale a pena ricurdà chì un omu hè un zitellu, è questu hè sempre cusì. Certi omi sò stati à l'età di 5 anni, è pochi alcune à creceri à 16 anni di età. Una donna hè un essu chì cresce tutta a so vita, cambià i so interessi, i valori, i reguli, etc. Sì u maritu ùn sapia micca cumu fà risponda à ciò chì a so moglia facià, hè inùtule per odià per ellu, perchè i zitelli ùn pò micca mostrarà tuttu ciò chì hè in ellu. Ma ùn sò micca odiatu per questu, ma sò furmatu. Forsi si deve pruvatu à insignà u vostru maritu annantu?

2. In ocasioni, annunzendu u so sceltu, una donna faci a so vita più còmode è da questu u so odiu creci ancu più, è quarchi qualchì volta in u limitu. U maritu pò esse, per contrà, pruvate l'emozioni, perchè ellu hè più còmico. Per quessa, avemu bisognu di pisà tuttu cù curazione. Succece chì una donna diventa a causa di u so stessu odiu, ùn compite micca cusì!

3. A frasa "Odi à u mo maritu" spessu sona doppu a so tradenza, perchè tutti e donne cunnosci chì l'omi sò stati poligami, ma quandu si face diventà mòglie, stanu di ricunniscenza. In generale, tradimentu di famiglia nantu à parte di a mezza forte hè un eventu duplu. Sì un omu facia tuttu ciò chì a so moglia ùn hà micca apre studiu qualcosa, ma ella accidinò l'oliu tuttu, ùn ci hè nunda di scuru in silenziu. U matrimoniu serà distruitu senza solu per u tradimentu, ma per l'odi chì hè amparatu. Hè megliu à puderà puntà tutte e "i", o per vene cun a vostra propia suluzione di a situazione. Se a situazione hè cusì chì un omu hà cambiatu è sapi chì a so mòglia sia cunuscenza, è hè pussibile d'odià l'ogetti, sopramente chì u so orgogliu criscinu à questu modu. Hè vale a truvà un modu per risolviri u prublema, o un modu di vendetta.

4. Se tutti i riflessioni di u sopratuttu ùn anu micca aiutu à ridette di l'idea di "Odi à u mo maritu", vale a pena di continuu pensà è cunverta i fatti. Quarchi l'odi hè ogni ghjornu, è hè più stupidu. U maritu pò piglià un locu favuritu da a TV, à l'urdinatore, eddu da u vinu predilettu da a so famiglia, ecc. Iè, ùn importa ciò primitiva pò esse, ma questi situazzioni petite sò sensibilizà emozioni negativi, è s'ellu hà digià capitu chì l'odi hè basatu nantu à a vita di l'annunziu, avete bisognu di rimbursà in seguitu, cambià in parechji momenti vivaci è pusitivi di a vita di famiglia.

5. "Odiò u me maritu, ma l'aghju" - quantu spessu i femicili pòrtanu annantu à i pinsamenti. È se l'odi hè in questu staghjunu, ùn hè micca avè micca spaventu. Solu in una relazione una piccula crisa, forsi perchè u maritu ùn pagà micca a prima attenzione, ùn dice micca cumplimintari o ùn dà notte fiori. Ùn ci dispere, avete bisognu di rimettimu e parenti romantichi!

Ma se u pensamentu "Odiò u mo maritu" ùn ùn lascia u mio capu da a matina finu à a notte è ùn si ponu truvà solu suluzione per vultà à un psicologu o di dì à u so maritu. Puderete a so vita cambiassi per u megliu o in generale cambiassi drammaticamenti!

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.