Food e bevandeRicetti

Nun sai quantu a còciri noodles?

Sè vo sò pinsava più di ciò chì à nutriscia a to famiglia o di bravezza, una bona suluzione hè a priparari l 'noodles. Ghjè unu di i piatti più pupulari di a cucina: Uzbek, chì hè assai in parechji paesi intornu à u mondu sanu. Tradizione hè cottu in mantyshnitse, ma u so sustegnu hè usatu comu un Handbag, na la paredda, o multivarku.

Ùn ognunu cunnosci a còciri noodles, tantu avemu dà uni pochi di ricetti. U prucessu di coce stu piattu è arquantu semplice è ùn micca bisognu di un saccu di tempu.

How to cook a noodles?

Sbuchjate e cipolle nicissariu chilugrammu carne medità chilugrammu di a farina, una cipolla, mina, pèveru, circa 150 grammi di grassu pecuri (ghee rimpiazzà), crema (2 grande Linguri) e sali.

Preparation:

Chì l'principiatu cù l 'mpastata di l' avvene noodles. Per fà stu, mix, crema, aspro, cù un biccheri d 'acqua salata, agghiuncennu pocu di farina e cascioni mpastata.

Tandu vi tuccherà à priparà u vostru toppings. Par via di una Peugeot carne Giufa la carne e cipolle è grasse di cuda di lu chinu. Add pepe e sali, mix bè.

Allora fece un pezzu di pani, ri ittàri fora e so mani, accussi pigghiò la forma di dépannage e tagliata in fette, annata di un picculu grannizza. Ittàri i quattru in a farina, li Bias cù una Pin massimo è u centru di u risurtatu kruglyasha Metti un pocu carne.

Avà vi pò pies noodles. Nun sai quantu a còciri noodles dritta? Per fà stu, accussì vi tuccherà à lasciatu un pezzu di pani comu a forma parìa una busta. In stu casu, lu chinu di cima, era sulu n chiusi.

Poi lu 'manta favurèvuli vole à mètteli fora u mantyshnitsy lattice, arranciari li cusì ch'elli ùn tocchi. A stu tempu, brusgiatu à gasu è acqua, mette u focu. Pan deve esse pienu di strata. Una volta l 'acqua boils, hè necessaria di mette u lattice in una padedda e chjuderaghju hè forti cun un ochju. Dopu circa 45 minuti u fornu hè prontu.

How to Cook Manti cun zucca?

Sbuchjate e cipolle:

Di l 'mpastata - a mina di farina, tri ova, una cucchiara sali, 80 grammi di l' acqua.

Di l 'ripieno - cipolla, zucca, ghee (circa 100 grammi), medità teaspoon cumin, u listessu numeru di u sali è pèveru.

Preparation:

Quandu lu cuteddu significa di sbuchjata tagghiau la zucca in cubi è cipolle. li Imbulighjate è aghjunghje francese cumin, pèveru, è u sali. Ghee deve esse posti in un locu andarinu tantu chi si fusi, è dinù di cresce in lu futuru chinu.

Priparari l 'mpastata di u noodles da intricciatu i Sbuchjate e cipolle. Cù l'aiutu di un libru Pin massimo è taglio chiazzi. Mittitivi lu chinu e Juanni lu bordu di punta di l 'mpastata di noodles preparatu in forma di chiazzi. Doppu chi, avemu messe in s'appronta mantyshnitsu e circa 50 minuti.

How to cook a noodles in multivarka?

Sbuchjate e cipolle:

Mpastata - 450 aspra a farina, 150 M ml di latti, mezzo, cucchiara (teaspoon) sali 2 uova;

Stuffing - patate, duie cipolle, a mina di carne.

Preparation: Mittitivi lu cumpona di lu pani a la machine à u pane, chì u modu di "pani" per 15 minuti. Messa di i cunfizzioni di fillings, chì pulizziari la patate è cipolla, è sbuchjata li chop | in picculu chiazzi. Carne hè tagliata dinù in cubi, stagione cù u sali è remix di tuttu. Doppu ca l 'chinu hè righjittata ind'i libri in una Colander è aspettate puru ombra scinariu soprappiù.

Mpastata ri ittàri fora picculu kruglyashi, si sparse u chinu nant'à elli è sculpt, noodles. Chini in multivarku 5 multistakanov acqua lubricates oliu cuppa Verdura piròschifi è distribuisce uniformly u manteau, dopu à chì u ghjocu in multivarku. Sceglie un prugrammu di "vapore" è mette nantu à 40 minuti. Dopu à parìa Multivarki signali spatola Amour manteau e dintra ognunu mette nant'à un picculu pezzu di burro. A pignatta hè prontu.

Dopu messa cunfidenza cu lu ricetta in fronte, di voi ci hè micca quistione cumu a còciri noodles. Ci saria lu disideriu è i prudutti, è un fornu diliziosu bellu vi appellu a bravezza è i membri di a famiglia!

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.