Food and drinkDesserts

Nougat - ricetta di Natale in Europa

U rigalu di l'Est - ponu pudè chjamà stu postu dilicatu è diliziosu chì u nomu hè nougat. A ricetta per a preparazione di i dilizii tradiziunali europei vèninu da e tradizioni culinariali orientali. Ancu s'è l'u spagnolu è u spagnolu fervently contestanu stu fattu, apropià l'autore per elli.

Comu cocilu cocchi nougat? A quistione hè di nisuna manera trivia, perchè ci sò assai ricetti per a so fabricazione. Ogni paisi europeu hà i so sicreti, è parechji sanu sera revelatu quì.

Nougat - ricetta di casa, hè ancu tradiziunale

I fanciarii di i manciarii faciale sò cum'è parechje. U fattu hè chì a lista di ingredienti per l'nougat è u prucessu di a so preparazione hè cusì simplice chì hè dispunibule per tutti, cumpresa i principianti.

Allora, per a casa nougat hà bisognu:

  • Liquid honey - 130 grammi, l'usu di u meli di liquid, u zuccadoru cunfittatu complicate u prucessu di coccia, perchè deve esse chjapputu per dà a consistenza propriu. E cù u trattamentu culinariu, u melicellu perde i so pruprietà ùtule;
  • Proteinali da dui ova grande;
  • 400 grammi di zuccheru;
  • Acqua - 50 millilitri;
  • 300 grammi di caserelli - tradizionalmente amori di tostati, ma pudete usà quelli chì sò più piace.

Cumu piacè per cunfettu l'invernadove? Prima hè bisognu di processà i castagni. In principiu, pudete cumprà already frittu. Sè troppu frescu, perchè per ogni spezia, ci hè manere di calà trattamentu. Cusì, abbastanza propria a secca in u fornu; L'amandula deve esse cuminciata prima di acqua fogera, sbuchjata è sbulizzata in una padedda; I Peanuti prima sò frijutu in una padedda secca, è poi sbucciata, solu per esfolià.

A preparazione di desserti da l'Orienti hè sempre in relazione cù i sciroppi. Quì è per l'ànimi, si deve prima suluzione. Per questu, un focu lento in un cuntinuu cù un colpu ghjuveddu fruttu l'ule, l'acqua è u zuccheru. A misura hè stata cunfondata constantemente, assicurendu a dissoluzzioni sana di u zuccheru. U prucessu tutale di coglie u ghjacciu dura una trenta minuti, da quale 12 farani di un pezu dopu à fracassi è furmendu una viscosu di coherenza.

Ùn si scurdate quand'eddi u mischju, beate i ova à una spuma grossa. Quandu u sciroppu hè prestu, deve esse spressu in una scuma fina cun un corpu finu. À u stessu tempu, ùn pudete micca impedisce u prucessu di zuttati, è hè megliu aduprà un mezcladoru o un cumbineghjanu, per via di cunsideranu a risultà in una massa densa, in quale si aghjunghjenu frutti tanti preparati. Quandu u mistu hè listessu cumu cù frutti nòbbili uniformi, si deve esse situatu nantu à u paparu di furmagliu, è in cima cun un film alimentariu. Per uttene u risultatu finali, a meztra si deve esse mandata à a frigorifera per una ora, pressinendu cù una stampa. Nouga hè prestu!

Nougat - una ricetta spagnola o francese?

Cumu l'esitatu, e dui persone argumentanu di quale possa l'autore di l'invenzione di l'nougat com'è u trattu principalu per i vacanze inverndu. A preparazione di desserti in Francia è in Spagna per u Natale hè una tradizioni culinaria antica, chì hè difesa cù l'onore da u Quinon spagnolu è u Montélimar francese.

Perchè amatori di dolci è amanduli hè vientu per turnà à a manera francesa di torrente di culore, ma per quelli chì ùn sò micca teme d'esperimenti, ricumandemu u turrone spagnolu (hè ancu torrone).

A tradizione spagnola dà una varietà di ricetti, chì varieghji da u clàssicu cù l'amanduli, finisci cù l'ughjettu di frutti seca, cicculata e spices. À u listessu tempu, si in Francia a lista di ingredienti comprende tutte e proteini, i cunfisori di l'Spagna sguillariamente utilizzanu tutti i guddi è l'ovu in tuttu.

Nougat, a ricetta di quale hè statu prisintata, pò esse u principiu di a vostra famiglia cù u mondu di i posti delicati chì assorbanu l'imaginazione di i europei è a dolcezza di l'abitudini orientali. Ma hè prubabile ch'ella si cunghjunghje à a racolta di i cusimaghji prediletti chì vi diceranu a vostra vacanze di Natale.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.