U sviluppu intellettualeRiliggiuni

Musulmani - quale hè? A dii di a nazioni. Musulmani cridutu à chì?

In u mondu ci sò sempre stati differente religione, e credenze. Chi, incidentally, ùn vi spariscia vasciu, ancu s'ella diventa mpòrtanu. In issu articulu vogghiu parrari i pagani: i so riti, a fede è una varietà di sustanzi ntirissanti.

puntu

Prima di tuttu, nutà chì paganism - un assai antica religione, chi asisti mezu à l 'Slavs sin'à l' adoption of cristianesimu. Ci pò diri cu cirtizza ca si hè tutta a sistemu cridenza univirsali chi desi n'avemu un ritrattu megliu di u mondu l 'abitanti di quelli tempi. I nostri antenati so PANTHEON di dii chi hè feuilletée. E la genti iddi hannu canusciri in chiudi cunnessione cù l 'abitanti di u mondu tempu lu solitu. Musulmani pinsatu chì sempre è in ogni locu i spiriti di e so cuntrollu, tantu era sughjettu micca solu spirituali, ma dinù parte materiale di a vita.

Un pocu di storia

À a fine di u primu millenniu dC, in un tempu quandu Russia aduttatu u Cristianesimu, tuttu ciò chì si lija a paganism fù suppressi, struncatu. tempii Rochiccioli abbruciati, chì l 'acqua d' anticu ìduli. Avemu pruvatu à guariri di 'sti sintimenta. Tuttavia, avemu pò diri cu cirtizza ca si hè sappiutu à assai male. In fatti, nzinu a oggi, l 'elementi di u unzioni pavanu cunsirvatu in u fede ortodossa, criannu una maraviglia symbiosis di cultura bizantina e paganism. Si deve esse dettu chì i primi ricordi di sti sintimenta apparsu in manuscritti mediuevu, quannu l 'Curia papali attrattu da cunnoscia genti a Index. Sutta sta azzione eranu i pagani (chì ghjè - hè cunnisciutu). Entrate in u diari di cattolici era largamente judgmental. Comu pi l 'chroniclers Russian di paganism à u tempu ùn vulete parlà, cun un sarsa lu fattu ca lu praticamenti nun esisti.

U cuncettu di

Ppi lu cuncettu di "musulmani" (chì si sò, chì sò e caratteristiche di a so fede è worldview), vi tocca à sapè ciò chì si significa. Sè vo capiri lu etimulugia, ci vole esse dettu chì a radica di a parolla hè l ' "lingua". Però, si significa dinù "ghjente di a tribù". Si pò esse cunclusu chì i prugetti pò èssiri traduciutu comu "cridenza antichi", o "a fede di a tribù". Slavi listessu termine "paganism" ponu dinù esse interpretati com'è "i liami di u furtezza."

nantu a fede

So i pagani: quale ch'elli sò, chì ùn cridete? Si hè dettu chì u so sistemu sintimu assai hè guasi perfettu, è cumplitamenti chì vanu da a natura. Her revered, u so timendu e dipintu lu doni ginirusu. Center di u web universu di i Slavs hè ghjustu natura, matri. Hè statu capitu cum'è un tipu d 'organismu viventi, chì ùn hè micca solu a riflissioni, ma dinù hà un' anima. U so 'forzi e elementi deified è spiritualized. Però, ùn hè stupente, parchì hè naturale a natura, tantu ca lu molecular una saviezza spiciali senza prublemi. Oltri a chistu, i pagani (chì ghjè, ùn sò, à principiu, cunzidiratu) stessi cunzidiratu i zitelli di a natura, è ùn pò pensà mio vita, senza ella, perchè u sistemu Vedic di a cunniscenza è credenze abbisogna chiudi azioni è co-esistenza in armunia cù u mondu circondu. Cosa hè a fedi di i nostri antenati? U Slavs ci erani trè cultu principale: u sole, u Mother Earth è l 'fetta di l' elementi.

U cultu di u Earth

Musulmani cridutu chì a mamma di tutti è a Terra. Quì tuttu hè spiegata arquantu solu perchè hè quella chì hà, in u parè di l'anticu Slavs, hè u centru di lu nascìri: Earth dà a vita, micca solu i pianti, ma dinù à tutti l 'animali. Perchè hè chjamatu u Mother - hè dinù micca difficiuli à spiigà. I nostri antenati pinsatu chì era u so paese, è dete a nascita, hà dà li a forza, unu hà solu à disciòglie a lu. Nutate bè chì parechji di riti esistenti d'oghje vicinu à noi da u tempu. Basta à rammentu u bisognu di pigghiari 'na manciata di a so terra à un paese stranieri o prostration giovani parenti à u matrimoniu.

adurà sole

U sole, in u vicenni di anticu Slavs leva cum'è un simbulu di u bè addivintari. It devi esse dettu dinù chì e nazioni à spessu chjamatu sole-befallen. People a ddu tempu vissutu in u calendariu sulari, paghendu spiciali attinzioni a date di inguernu è statina solstiziu. Fu duranti stu tempu e nutari la vacanze impurtante, cume, per esempiu, u ghjornu Ivana Kupaly (fini di giugnu). Interesting avissi a essiri lu fattu ca lu populu di u tempu à leghje u segnu di u Swastika, chì si chjama l 'Kolowrat sulari. Tuttavia, ogni tinta sta simbolicu ùn avia purtatu è rapprisintatu la vittoria di bè nantu à u male, luce è puri. Stu segnu di a saviezza hè dinù un Talisman, donu cun una forza purificazione. Hè sempre dumandatu à i panni è arme, muri soi.

A fetta di l'elementi

Cù gran rispettu Gentile slavi-cotti à tali elementi, comu 'aria, l'acqua è u focu. L'urtimi dui stati trovi purificazione, comu putenti e-dannu vita, comu puru la terra stessa. Cù riguardu à u focu è, hè u parè di u Slavs, una energia putenti chì mena un equilibriu è strive di ghjustizia in u mondu sanu. Fire ss'omi micca solu u corpu, ma l 'anima (illustrative in stu riguardu sò satannu più di un focu addumatu su Ivan Kupalu). Di granni mpurtanza hè u fiamma à una funerali. À u mumentu di u corpu, purtatu, tradisci a lu putiri purificazione di u focu ùn solu attesa tirrenu di un omu, ma dinò di a so anima, chì dopu à sta cirimonia di mandà facili à l 'antenati. In i tempi di i pagani, acqua assai revered. People pinsò ch'ella era u solu surgente di a forza, è energia. À u listessu tempu chì rispetta micca solu à i fiumi è altri corpi 'acqua, ma ancu à l' acqui divinu - pioggia, cridendu chì in stu modu u numi a dari lu putiri di micca solu u paese, ma dinò u so 'abitanti. acqua purificatu, si trattò ( "vivu" e "mortu", acqua), cù u so aiutu, ancu à puntu, è predict lu futuru.

passatu

Cù gran rispettu di i musulmani Russian vali ancu à u passatu, ma chiuttostu, à l 'antenati. U so missiavu, grande-nanni sò unuratu, spissu resorted à u so aiutu. Hè statu pinsatu chì u animi di antenati ùn spariscia, è prutege i so famiglia da cuntribuiscia populu da un mondu tempu. Duie volte à l 'annu, u Slavs festighjeghja u ghjornu quandu i revered i so parenti morti. Hè statu chjamatu Radonitsa. A stu tempu lu famiglia cumunicatu cù i so antenati à a so tomba, dumandendu circa lu daniela è salute di u famiglia sana. Anu puru bisognu di lascià un picculu donu (stu ritu esiste oghje - un distrutta a lu cimiteru, quandu omi portanu cun elli caramelle è i cookies).

PANTHEON di dii

Prima di tuttu vogliu dì chì i dii di i pagani sò unu o l 'àutru elementu, o forza naturale. Cusì, i dii più impurtante era Rod (chi creatu a vita nantu à a terra) è Rozhanitsy (dea di lu nascìri, a causa di cui, dopu à a terra, inverno rinatu à una nova la vita; iddi puru aiutati e donne di pruducia ziteddi). Unu di i dii più impurtanti hè dinù Svarog - i criaturi è patruni di l 'universu, u Patre, u ceppu, chi desi populu micca solu u focu i l'a terra, ma dinù u celu (u sole). Svarozhich era tali dii cum'è Dazhdbog (Sun à Diu) è Perun (diu di li trona, saitti, li trona). divinità Solar era Cavallo (circulu, da quì a parolla "ballu") è Jari (u diu di u sole di statina calda è luminosu). Revered comu lu Slavs è Veles - diu chi era lu prutettore di u bistiame. Era dinù u diu di e ricchezze, perchè davanti à voi pò addivintari riccu solu à u bistiame di gnustrii, danu un bon prufittu. À mezu à u lettu più impurtante era Lada (l 'dea di bellezza, di ghjuventù, amore, di u matrimoniu è di a famiglia), Makosh (giver di coglie a vita) è Moran (dea di la morti, lu friddu,' inguernu). Also revered pòpulu in quelli ghjorni, goblins, veri diàvuli, l 'acqua - spìriti chì hà passari ammenzu tutti chi circunna' omu: a casa, l'acqua, e fureste è campi.

unzioni

Hè dinò impurtanti è i varii riti di la nazioni. As digià citatu, si pò esse purificazione di corpu è anima (cu l 'aiutu di u focu è acqua). Ci era dinù sicurizza 'òrdini, ca foru fatti in ordine per pruteghje umanu o di a casa da spìriti maligni. Ùn stranieri à l 'Slavs hè u sacrifiziu. Cusì, i rigali di i dii, putissi essiri un bloodless è di sangu. A prima antichi stati purtati comu un donu, o BEREGINYA. Sangue listessu offerte era nicissariu, cume Perun è Yarile. In stu casu, u rigalu purtatu 'acelli e bistiamu. All 'òrdini erani significatu sacri.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.