U sviluppu intellettualeRiliggiuni

Preghiera per genitori: come si prega? Esempiu di prighera di genitori

Tutti i cristiani cridite puteva chì i prieri hannu a dumandà à Diu u so parenti è amichi anu trovu felicità è a fede. Ma un postu particulare di prighera di i genitori, chì si sò fatte a prutezzione di chiddi ca desi a vita. A cunfirmazione di sta in a Bibbia, ci sò e parolle maravigliosa: "onuri di u to babbu è a to mamma, chì i to ghjorni à u paese chì u to Signore, voi datu".

Sfurtunatamente, picca genti sapi quantu à leghje una prighera di i genitori. È ch'ellu ci vole à esse fissu, ci hè tantu, pudete piglià cura di i so parenti. U solu modu di pagari li spaddi di lu priziusu donu di a vita chì si voi datu.

How to fàccia?

abbasta enough, tanti pirsuni di a fede cridiri ca lu putiri di prighera dipende quantu beni vi esse parlata parolla. Iè, a cunniscenza di u testu hè impurtante, ma ùn hè micca li basi di l 'azzioni santu. Assai di più impurtante sò i sentimenti chì càmpanu in u core di u populu duranti la cirimonia.

Pirciò, si messe à leghje la prichera, vi tuccherà à smachjera a vostra menti di i pinsamenti extraneous tantu ca nenti Amour. A stu puntu, solu una prighera di a salute di i parenti deve turbati la menti, tuttu ciò altru finu à più tardi.

Quale hè a cuntattu in u vostru preghiera?

Spessu vi ponu sente a quistione: "È quale hè u prutettore di i parenti? Chì santu à dà u so plea? "Beh, avemu à pruvà di risponde à sta quistione.

Più à spessu, u turnu fidu à Ghjesù Cristu, per via ch'ellu hè u Figliolu di Diu hè u più putere nantu à a terra. In più di u so insignamentu, è annunziò l 'idea di piglià cura di i so parenti, è ch'ellu curputu dimustratu a so' amuri di lu Patri San Francesco.

precu dinù per u salute di i genitori, pò esse direttu à Santa Maria, o Mamma di Diu. Ci hè stata una patronu tempu longu di la suffirenza di genti è sempri tantu à richiesti da befallen. Pirciò, assai di prieri infurmazione à u so.

Preghiera per genitori

In u mondu Christian ci sò assai di prieri, in gradu di prutege i so parenti. È ancu ùn anu elli tutti i scopra. Basta à cunnosce parechji di i più impurtanti, o almenu unu. So qui hè unu di i più pupulari di prieri Christian:

«U nostru Signore, Iisus Hristos, à sente a prichera di i mio genitori. Dà li amore è capisci tutti i ghjorni di a so vita. Rinfurzà u corpu, è u so spiritu, chì si pò essa voi. dammi i pòpuli chì I sempre fattu a vulintà di elli. m'hà liberatu da a bugia e nvita, chì aghju sempre stata pulita, fronte, d 'iddi. È ùn ghjudicherà à noi casticatu u ghjornu di u to Üniversäle. Amen ".

A prighera nanzu jì a lìattu a lu menu, ma ùn hè necessariu. Sè chjamà, si pò esse parlata party - u so putere ùn cambia.

Comu à spessu noi ci prega, e chiddu di dumandà à Diu?

Comu à spessu a prighera di i parenti? parenti vivant a dicisioni di sapere ogni ghjornu. Ma dinò, ùn do do sta lege Venus. Per esempiu, assai megliu vi leghje sinceru preghiera una volta o duie volte à settimana, piuttostu cà insensitively a ricurriri a so ogni ghjornu.

Dinù, ùn ch'è stava nantu à e parolle. Preghiera per genitori - una richiesta à Diu, chì circarà à prutezzione di a famiglia da tutte e stranu. E si hannu tinti salute, ghjè bonu per dumandà si di ellu.

Pudete ancu lasciatu a so preghiera in cui vi esse mustratu u vostru veru Certu è scopi. Da issu si hà da esse ancu di più, parchì un tali preghiera vinarà da u core. E comu si hè dettu: "A prighera più sinceri di u Signore vi pruvà prima."

Santa Lucia Luntana di la female mortu

Ma ùn cambia quantu genti dumandatu, hè ciò chì ùn si pò mudificà, o curretta. a vita umana ùn hè infinita, è ci vene u tempu quandu i zitelli intarrà i so parenti. Ghjè un 'epica assai tragicu, ma a stu tempu noi tocca à piglià cura chi l' anima di l 'avi ghjunse à a porta di Diu.

Ogni funerali deve esse purtatu cu l 'aiutu di u preti. Dopu à tuttu, hè u turnu di una parsona à viaghja i soi in u so 'urtimu viaghju. Si leggi la prichera, purificazione da i so piccati è dumandendu à Diu a pigliari lu so 'anima.

Cum'è per i zitelli, si deve à u mìnimu una volta à l 'annu to order u serviziu in a ghjesgia. Stu pò esse fattu in ogni ghjesgia. A fari chistu, appena ghjuntu lu nomu di la motti nantu una bumazhechke particulare, chì ponu esse accattatu quì.

In più, ci hè una seria di prieri a pò leghje per un certu periodu. Stà sicuru, à pricà per i parenti avi u jornu 9 e 40th doppu la morti, è unu annu appressu. Doppu chi preghiera fassi leghje micca menu chè una volta à mese, in particulare in quelli tempi, quandu u mortu ghjuntu in un sonniu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.