GirateIndicazione

Museu di Tula gingerbread. Tula: Cultura

samovars cità, BUCINAVO, armunia è gingerbread, u locu di-handers manca - corsi lingue Russian di a terra. Tutti stu Tula, musei e Santa Chiara chì hè situatu in lu centru storicu. A cità hè assai còmuda di viaggiaturi: hè una di trè ore voglia da u capilocu è misa supra lu tombu è, strada Routes di a direzzione Russian Italia miridiunali.

Induve a accumpagnari amparera

By norme l'oghje, Tula abbastanti granni. Ma, u so principale attrazioni vi pò vede in ghjustu un ghjornu. À cumincià à esplurà a cità incù u megliu di u Kremlin Tula. Doppu ca, si pò passà à traversu l 'antica strata chi hannu nomi un'arma. È di sicuru, ci hè bisognu à circà a tri di l 'attrazioni più unica: Museu di Tula gingerbread, samovars è armi tesi.

Per innamurati di a storia è di letteratura in la cità ci sò assai lochi ntirissanti. E House Museum Veresaeva è altri musei statu di Tula, è ghjustu vechji edifizii seculu XVIII-XIX - i marcanti è di campagna Appartement, costruzioni, ufficiali e palazzi Baruna 'siducia l' attinzioni di i visitatori.

Turisti, vole esse tenerà u Tula "di lignu", i vechji carrughji, vivant fora i so ultimi ghjorni. Nunustanti lu fattu chì parechji di i casi sò stati tocchi ùn hè micca tantu bè, à mezu à elli, pudete vede i veri carvers megghi.

Tula Kremlin

È hè assai differente da altre strutture listessu Russian. U Kremlin ùn hè micca tene u fiumu, è a fronte di i so. Hè difficiule à dì chì l 'architittura hè maravigghiusu. Ma ellu, chì ghjera una parte di u sistema dê furtificazzioni dâ cità, hè unu di i più putenti furtizzi Russian. Più di a so storia, u Kremlin Tula ùn hà pigliatu i nemichi mai. Ancu duranti la ribbellioni Bolotnikov, solu a ncima quessa, riniscìu a dislodge l 'àutri ribbelli, da a cità.

A forma di u Kremlin è arquantu sèmplice. Hè custruitu in la forma di un quadrangle. Fundamenti cu la parti fondu sò fatti di petra bianca, e la cima, - fattu di maruna. A durata di u muru - un pocu di più cà una chilòmitru, e l 'autizza - dece metri. U Kremlin leva u piantazioni di u mucchia liccia arricugghiutu. Iddi almanaccatu un fundamentu allarga spechju in l 'ottu metri. Oghje si usa tutti i nove turri di l 'furtezza, quattru chì sò giru, è u restu di u quatratu.

Museu di Corsica

In 1989, hè statu decisu a postu la racolta, u percorsu di cui tanti anni di racoglia i fabbrica braccia, Tula in l 'antica cattedrale lucali. Hè bellu, chi tantu cumandava à Petru, prucrama issu dicretu ancu. Oghje, per via di sta decisione sàviu, i turisti hannu l 'uccasioni di vede i mutivi cchiù bellu da maestri un'arma, chi principianu da u tempu di Peter à u prisente ghjornu.

Hè cridutu chì a Thule puntanu per ognunu di vede a cullezzione più cumpleta in u nostru paese. In u museu vi pò seguità u prucessu di evoluzioni di armi Russian.

Però, ùn ci sò solu li siquenti sunnu asempî di craftsmen Tula. In u museu ci hè una fac, chi fù creatu in Inghilterra, Japan, France, Iran, Turchia, Belgio, Germania, è altri paesi. Di particulare campa rallentà u percorsu di a tutalità di "fucili King l'."

A salti a riescita à mezu à i visitanti ottensenu una Microscope. Qualchissia pò circà in lu à vede u scappa chì firrati famosu signore Tula. Un bigliettu à u museu quantity 80 rubles generale, 100 rubles - piglià images di na risuluzzioni.

cattedrale Santa Maria Assunta

Hè stata custruita in u centru di a petra Kremlin. U so fundamentu ricolla à 1628-1629 anni. Cumenciu, cattedrale Assunta fù custruitu cum'è un tempiu di statina. S'arricorda stu bastimentu hè interessa micca solu in termini di architittura, ma dinù di u so valori artisticu. À mezu à i quadri, pudete vede i dipinti raru, chì depict la Cumuna Ecumenical. In u 2012, u campanile di a Cattedrale Santa Maria Assunta stati principia u travagliu risturazione. Hè decisu di stallà cumplitamenti la torre, campanile, chi na vota avuti sin'à settanta metri. A studiata cù u so vinti-dui campani.

cattedrale Epifania

Si solu in la statina sirvutu in u cattedrale di i pastori, in stu tempiu ch'elli eranu fatti 'annata. Hè statu custruitu assai più tardi - in 1865, in memoria di quelli chì tombu in u Great suldati War Refrains. In 1892 fù cunsidaratu unica, picchi fu purtatu 'acqua chauffage chì Russia era un scaghjuli in quelli ghjorni. Ma tandu, duranti l 'anni suvièticu, a cattedrale, Epifania fù consigned à u Club vulannu, è dopu à - l' atleti.

Tula gingerbread

In Tula, stu dilicatizza hè assai pupulari. Quale ùn vulissi una tazza di tè, incù u meli gingerbread? Di tanti seculi Tula gingerbread cunfortanu cu u so maravigghiusu gustu è di qualità. More pocu, hè ancu ritrovu a so museu, induve ogni estru pò imprissioni i variità di uomu "sapuriti". Hè tuttu principia un longu tempu fa ...

How to cook a gingerbread Tula

Dì chì e quandu per a prima volta ch'ella hà fattu, ùn piglià qualunqui. A prima minzioni di Tula gingerbread cullucatu in u museu sigritariu libru 1685. À i nostri i tempi sò sempri tinuti una qualità particulare in u quali cuntimpuranìi pò ghjudicà a Diversità gingerbread. Iddi èranu tagliata da a azalea o piru. Età di l 'arvulu deve esse almenu trenta anni. Per tavule gingerbread usatu sulu li frazzioni di u troncu, chì hè tagliata in pezzi circa cinqui centimeters matinu è secca per guasi vinti anni. L'orli di u patronu cartilluna forza lubricating cù cera, o di risina. Dopu à l 'arbre, era prontu, ytenz, l' artista accuminciau a fari un disegnu. Sti cartilluna, in essenza, hè a forma chì a sfatica Tula gingerbread.

discrizzione

A prima gingerbread in Russia chjamata "u pane di meli". Iddi foru purtati a 'nterra Russian Vichinghi. Hè accadutu in lu IX seculu. Era tandu in Russia sò dinù amparatu chì u levitu, frittelle è broths di frutti siccati. Mentri lu Pane era un mpastata fatta di farina di rye &, mmiscatu cu lu sucu moru è u mele, u dernier ingredienti pisaia quasi mezzu u tutale.

Dopu in u meli lu pani si messe agghiuncennu radiche è erbe salvatichi. È in XII-XIII seculu, quandu tarra azzaru Russian signìfica da lu Mediu Orienti e l 'India, una variità di aromi esoticu, carotte, ricevutu u so nomu attuali, hè quasi luvatu cumpletamenti furmati à u spettaculu dilicatizza, chì hè avà arechje à tutti.

Tastà un varietà dipindia di u testu, u so cumpusizioni, lu mètudu di preparazione e cucina. A so rolu impurtante statu ghjucatu da spezie è additivi, chi a li tempi antichi fu chiamatu "spìriti secca." À mezu à i più pupulari era un limone, pèveru neru, amareddi, fenouil italiana, vaniglia, Wild buccia aranciu è lu ginger, cumin, anise, moscata è sprichji.

Da a fini di u XVIII seculu di Tula gingerbread canusciutu digià in Perm e Arkhangelsk, Kursk è Kharkov, Kaluga, Linguistique, è cetara è cetara. D. pocu à pocu, si principia à custruì u so pruduzzione di diliziosu gingerbread. Tver Pryanichnikov avia butteghe in Paris, Berlinu e London.

museu a creazione

U scopu di a apre u spaziu, hè natu in lu 1994. È dui anni dopu, dicèsimu ghjornu di ottobre di u 1996, u museu "Tula gingerbread" (Address :. Oktyabrskaya, casa, 45a) fu lu primu. Hè situatu in u quartieru, v'hà da luntanu da u centru storicu. U museu Tula gingerbread fù isolé cumplessu di u XIX seculu. Era l 'anzianu uni Gianfranco Lalin, BUCINAVO è samovarschika. In la vicinanza immediata è i Shop induve industriali Pane, comu puru l 'capitari cumpagnia, induve i turisti pò cumprà ricordi freschi è dilicatu, è varii.

Tour di u museu

I visitori ponu vede i più rimarchevuli formi gingerbread e dimensioni, da picculu, avè un valore di un sordu, è a Pounder. All di li stati fatti in rilazioni à ogni casu particulare. A racolta di u museu ci sò i cookies storica gingerbread, certificati, salutu, persunale, è parechji altri.

Quelli chì sò furtunati ponu participà à attività di piacè, bere tè cun gingerbread, chì cuurganizighja museu "Tula gingerbread". Prezzi partendu di una visita cù un centu di rubles di dece minuti, è sapuriti trattà cù differente sapori vi Purtivechju i visitori. Ma ùn Pane, industriale in a shop vicina, facenu cun calori-u caldu è hannu un spettaculu è unica ricchezza di u mele è di burru. A tutta a prucedura hè assai cum'è i visitori. Forsi chi hè per quessa u museu Tula gingerbread di aspittassila brevi piriudu di tempu hè assai pupulari. Si gira fora di chissu, è vai à traversu i stanzi cù una guida, hè nicissariu pi nutari quasi un mese.

uomu

"A storia di u statu Russian" - sottu stu nomu sò esposi spusizioni, tinutu da una usina caramelle lucale "Old Tula". Sta cumpagnia hà una longa storia è spirienza in lu cunfizzioni di tradiziunali gingerbread stampato modu vechju-stile, da e mani è cù formi solu di lignu.

U prisièntanu più bellu di u museu, è issu spaziu hè una grossa diminsioni metre gingerbread di un metre. Hè scrittu vole di salute, a riescita è felicità di u CF "Old Tula". E appena misa vicinu à e più chjuca carota, avendu a pisu solu una cinquantina grammi.

Museu di Tula gingerbread hè unu di u più chjucu à u cità di Tula. Per quasi dui anni di sperienza hà guadagnatu pupularità micca solu in Tokyo, ma in Kaluga, lamentu, è ancu a Mosca. Quì hè una vera storia di un anticu dilicatizza Russian, chì hè ghjuntu finu à noi da tempi i più antichi. pruduzzione carota campa u so s'avère s'avère: ci era pussìbule, è rinascimentu.

I visitori hà da cuntà tuttu l 'antica riti e tradizzioni assuciata incù u gingerbread unichi. Si pò vede è parauni comu lu statu creatu in i cundizioni muderne, è l 'ochju di quelli chì analise, chì venenu prudotte nant'à i vechji forma.

Ci hè dinù presentati cum'è u più chjucu, u pesu di un pocu di più chè un cinquinu cinquanta euru, gingerbread, è lu cchiù granni - pood, chì hè a sola in u mondu di u nostru paese.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.