News è societàCultura

Lu cuvernu d 'oru di murali hè facile à sente lu core

Tanti articuli di u Internet mostra un particulare argumentu nant'à i temi di mitaètica, morals è ne rispettu. Affirmazioni rifirisci a da i scrittori, sò cotti abbastanza à a cappella. È I ch'elli u pubblicu à pensà un antru parè persunale, ùn puderà a pricisioni assuluta, ciò chì definisce u duminiu d 'oru.

U parè unanimu di l'anticu maghi (è si capisce qualcosa in a vita)

regule murali e ètica stati furmati in u sucità ancu s'ella diventa solu pubblicu, chi è, appena di pirsun accuminzarru a campari, addivintannu vicini vinutu à capisce cumu a si cumportanu in ordine per francà cunflitti è fà inseme u più asgiata è còmuda. Quessi sò i principii di quantu un intelligenza di u so bisognu di 'altri, make up lu duminiu d' oru: ùn fà à altri ciò chì tù ùn avaristi ca fattu à voi.

"Mahabharata" - l 'antichi epupea indiana, u quale età ùn hè pricisamenti cunnisciuti, migrà la fini di lu IV seculu aC. Stu hè u libru u quali l 'India ngravitau à dì la verità, in corti, parchì hè u solu paese chì hà ùn Custituzioni. In issu travagliu, assai di li linii, chì custituiscia un chjaru intelligenza di ciò chì deve esse u duminiu d 'oru di murali. Malfatte, ùn preziosi in relazione à a vostra propria, ùn deve esse fattu a rilazioni à l 'àutri.

Confucius, Iisus Hristos, u più anticu munumentu di a storia - antichi fola esiliu di Akihare, Buddha, e àutri sage di tutti i tempi è dicenu in amano chì si ùn hè micca necessariu di fà tinturia di lu so 'prossimu, - e poi iddu ti vivi na vita filici. Perchè hè u cusì difficiule hè u modu di capì una sola persona à u criticu di virità, sèmplice è eterna? Perchè hè tantu difficiule da traduce in pràtica a verità, è fighjulatu i reguli di murali? A risposta hè forsi a la natura di l 'omu, comu dici par un altru paràbula biblica di u bonu vole per ellu stessu: "Signore, à mè privà ochji!"

Buccati Corsi, murali è ne rispettu

Millesimu fora l 'azzioni raghjone populu è seguitate certi reguli di murali - na quistioni filusòfica. E li filòsufi hannu mai per elli stessi è sucietà trovu nunda, ghjustu taliannu la varietà di definizione di murali in dizionari, italiana, multilinguismo, puttachji è pinioni. Pudete accordu o spiecanu finu à ch'elli èranu vuci, ma a quistione di u rightness o di caratteru murali di u statu di l'omu e la sucità in una data piriudu di tempu ferma aperta. Era abbastanza à frase à dì una picca migghiara di anni fa. Ma di li tempi e abbitùdini di l 'antica sage gridava, calculer so mani tragically, è avà una chœur di skeptics repeats dinù sta frasi, s'arricurdau chi li reguli di murali e la murali di a ghjuventù.

Ne rispettu, murali è etica - sò differente cuncetti. Un omu pò esse calmu Decisive (si nun pensa a vostra manu à la tovaglia e sputannu da a lu barcuni), ma assai nun murali, per esempiu, facia i so figlioli è ùn primura di a so educazione. A murali 'omu hè prubbàbbili esse manipulated un zitellu, cunvince à castigà u conjoint è piacè à mossa nantu à un pratu Curie, cuntenti ca lu mali, siddu si pò prufananu certi reguli di ne rispettu ogni cantu di a pupulazioni (è ch'elli ogni gruppu suciale u so). e persone murali è eticu Deep ùn pò esse onestu, ch'ellu era sempre veru à i so principii, si sapi lu duminiu d 'oru è à tena lu quantunqua.

A verità, hè chì ugnunu hà e so, ma a verità hè u listessu per ognunu

Tù ùn tocca à pusà per ore più di libri, o à u screnu curà, lettura, i diversi pinioni circa murali, a capisce una sèmplice a verità: l'omu hè divisu solu da u fattu ch'ellu hà. Sì per una longa o corta periodu di a so vita, à causa di un tortu (o dritta) di struzioni, iddu era capaci di salvà qualcosa à l 'anima, ma avà ch'ellu limòsine distributes à tutti quelli chì sò vicinu à ellu. E quandu l'una persona ànima net, in la forma di accumulate zerga, centu è zerga è oddiu, si distributes limòsine a so ricchezza attornu a l 'anima.

Essa stunatu l 'anima si chjama bella o brutta. Prima di calchissia cundannati per un attu di male, o à speculate quantu è induve a dumandà u duminiu d 'oru di murali, circà in a vostra anima, puteva è impartially, cum'è tù ghjudicherà altri. Attravirsava lu pruvulazzu e Terre, fora di a vostra anima, tandu hè puri è aghjurnata, voi vi mittite à làcrimi in l 'N primi locu, purtannu paci è tranquillità, e poi la cuntintizza, e' amuri. Amore cun murali ùn campà in lu mio capu è in lu me cori. Solu unu di noi pò sente si? Amore noi miludia comu li rilazzioni sissuali, ma hè nfunnu è più largu stu pircizzioni.

Leghje i piena definizione d 'amuri in u missaghju di u apòstulu Paulu, chi parla d' amuri comu perpetuatu hè verità: "Amuri hè pacienza è bona; amore ùn Sanctum; amore ùn parata stessa, ùn hè s'étonnant, su, ùn si cumportanu rudely, ùn ani circatu a so, ùn hè facili pruvucatu, thinketh micca male, aligria in inghjuste ... "

Amore, è tuttu in a vostra vita hà da esse malati è murarmenti

A nostra sucetà hè à curpa, la criazzioni di novi cuncetti di murali è lushuria, unestità è norme di cunnutta. È chì hè bedda. Noi ùn murali ùn hè micca abbastanza, chistu è tuttu dritta, hè dicisa da u populu, in principiu, ognunu sà ciò ch'ellu vole per sè stessu, è sà dunque i reguli d'oru. Ma 'amore - u sintimu ùn hè micca ACCUMULASTE e divinu, mentri passava à mezu i tempi assai difficiule. Ancu 'amuri di un altru omu hè à spessu un caratteru ladiu, ciò chì parlà di l' amuri di li so 'prossimu. Meccanica hà fattu un colpu, in tutti i arrimbendu si nantu à i menti è à dì quantu lu cori duci vetru quandu vi piace.

Lu cuvernu d 'oru di murali d' amuri di quelli chì sò vicinu à voi hè difficiule à vede u capu, ma hè facile - lu cori.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.