SaluteTurismu Medical

Istitutu di Hematology in Moscow: situ ufficiali, address, recensioni

Istitutu di Hematology in Moscow hè un istitutu statu di significatu fidirali, chì hè in lu cuntrollu direttu di lu Ministeru di Salute. Oghje ghjè u più grande centru di ricerca pluridisciplinari chì sviluppa un gran numaru di lochi in u campu di trasfusione di clinica è spirimintali e cura scentifiche. Ci sò campatu assai qualificata è hannu un intervallu piena d 'apparicchiaturi canadese diagnostic vole à purtà un aiutu a pianificazione in u campu di diagnosticu e cure di i malatii hematological. Cumpresi l 'Istitutu di Hematology in Moscow Mascagni histiocytosis figure, mastocytosis, sicundariu è hemochromatosis ereditaria.

Storia di a creazione è u prima riisciuti

Stu centru di ricerca ricolla à 1926, quandu fù creatu prima centru scentificu-pratica di u mondu di trasfusione di sangue. Allora ch'ellu fù numinatu diritturi di u famosu duttore e scinziatu naturale Alexander Bogdanov. Dopu à a so morte, a purtari l 'Istitutu diventa una figura publicu è pathophysiology Alexander Bogomolets. Sottu a so pràtica particulari di preservazione di sangue, lu statu creatu u cumandu diretta, ca oggi veni usatu, senza mancu nu canciamentu significativu. Dapoi u 1930, direzzioni u Center fu prufissuri Andrey Bagdasarov. Duranti u so funziunamentu, l 'Istitutu di Hematology in Moscow spanna è mette in pratica qualchi novi tècnichi cunsirvazioni di sangu. Lu cchiù famusu di li - un mètudu si basa supra l 'usu di "EPC liquidu", è tecnulugia babbu-citrate. I MUVRINI in pràtica clinica di e tecniche sviluppatu da u Center dirittu duranti l 'anni, a guerra (1941-1945) à purtà fora di più cà sette milioni di trasfusione di sangu.

Milestones

In u 1944, l 'Istitutu di Hematology in Moscow ricevutu u abbianu - l' Order of Lenin, e addivintau canusciutu comu l 'TSOLIPK. Doppu la morti dû Prufissuri Bagdasarova più di u dopu uni pochi dicennii, u centru guidatu da AE Kiselev e OK Gavrilov. In 1976 l 'Istitutu statu attribuitu l' Order of Banner Labor di i rializazioni à u campu di scienza medica e cura salute. In più, da a stu mumentu in avanti, iddu fu chiamatu da l 'Istitutu Central Research di Hematology è trasfusione di sangue. In 1987, si cunduceranu academician Vorobyov, à chì u centru u sangue iniziati u workpiece cu lu passaggiu di l 'accussì-chiamatu figure spinta. Un annu dopu à l 'eventi in Moscow Istitutu di Hematology, recensioni di cui solu u più pusitivu, hà da esse di gusti trasfurmò, è da issu puntu nantu sarà chjamata a Hematological Center Research All-Unione di u Ministeru di Salute di l' Unioni Suvietica.

Institute oghje

In u 2010, sta ricerca datu à a cumpitenza di u Ministeru di a Salute Russian. U capu di l 'Istitutu Hematology hè s'arricorda lu diritturi di l' Istitutu Research di Hematology Molecular e bone marrow sublingual, MD, hematologist Valeria Grigorevich Savchenko. Sutta lu so cundotte vari enquête purtatu fora di sviluppà novi i metudi di surviglianza è diagnostic di un grande numeru di i malatii. In più, essendu attività scentificu attivu in u campu di mudernu, difúnniri ticnoluggìa di u sangue.

infurmazione generale

Cù riguardu à l 'argumentu è u principale ugettivi di u stabilimentu medicale, hè prima di tuttu u mutore è urganizazione finale di fundamentali è a ricerca appiicata in u campu di trasfusione, hematology e figure di diversi stati critica. In più, l 'Istitutu di Hematology in Moscow (u situ si trova à: www.blood.ru) hè incaricatu di un gruppu di misure andà à fidilità è curatu di salute umanu, accussì comu lu sviluppu di a scienza medica. Numerosi scuperte è enquête scentificu chì anu esaminatu à ringrazià à i travagli prufessiunale di cullaburatori di u centru di ricerca, è u so fa usu diffusu in pràtica medicale migghiuranza mudificà li jammi, è efficienza di cura pacienza è à i tempi di migliurà a so qualità di a vita. In più, l 'agenzia cooperates attivamenti cu l' urganizzazzioni particulare cum'è zitellu Istitutu di Hematology in Moscow u nomi di Rogachev.

U principale divisioni di u Menu

A data, di più cà una agenzia hè a parti di u centru. Ntra li deve esse dedicatu l 'Istitutu di Hematology Molecular e bone marrow sublingual, Istitutu di Hematology è Care intensivi, Institute Research di trasfusione di sangue, di Alexander Alexandrovich Bogdanov. In più, hè custituitu di vari laburatoria è unità di ricerca. Su li basi di l 'Istitutu Hematology funzioni dinù Interdepartmental Cunsigliu Scentificu di l' Accademia Russian di scienze è Salute Centri u Ministeru di a Russia in lu campu di trasfusione è Hematology. The Center publicheghja dinù a so rivista, è hè una rùbbrica è indipindenti in u Moscow City Società di Médecins. Tra l 'àutri cosi, lu Institute serve cum'è una basa clinica di u dipartimentu di Hematology è Care corsi è transfusión Dipartimentu di u State Medical University.

stage Institute

In cunclusioni, si deve esse dettu chì, induve si trova u stabilimentu, è cumu megliu à se rendre à l 'Istitutu di Hematology. In Moscow, u indirizzu à quali si pò truvà u centru di: New viaghju Zykovsky, numaru casa di 4. A manera più còmuda à se rendre à l 'Istitutu sarà verde (Zamoskvoretskaya) linia metro, o di ligna grisgiu (Serpukhpvsko-Timiryazevskaya). In u primu casu, si sarà nicissariu à entre la gare "dinamo", tandu da numeru tassì 105 à se rendre à u riparu chiamatu "1st via u 8 di marzu". Faci lu Institut hè ghjustu un pocu caminu luntanu. In u secondu casu, voi vi ghjunghje sin'à u stazione "Savelovskaya" e poi trasfiriri a autobus, numaru 327.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.