FurmazzioniStoria

Muru Derbent in Derbent: Lacu cu le foto

À mezu à i musei di a cità di Derbent Russia leva sputicu gustu orientali, lu putiri nternu è la storia multi-millennial. L'apparizione di "perla" di Dagestan hè caratterizata da grandiose strutturi di difesa, appartèniri a chi u palcu, quannu iddu era un cacciadore, fortezza, passaghju lockable longu la costa Caspian. Parechje di chilomitri Derbent doppia parete furtezza furtificatu Naryn-Thur, pruibitu u stradellu tenni a ricca di a sud "barbari" di u nordu.

Da l 'altezza di e muntagne

Da l 'altezza di u sarra Dzhalganskogo Derbent pari à ruban biancu stretta stinza trà u mare turchinu è u muru, verde di i cimi di i muntagni. Principianu da u mare, è arquantu larga striscia di costruzioni, è orti, i cità, arrampicata à pocu à a muntagna, hè cumpressu in un chjaru quadru di mura di tempu è abuts i cuddetti apertura di unu di i SPURS di a catena muntosa Dzhalganskogo.

Quì, nantu à un scogliu, vicinu à a bocca, hè scundisata in a muntagna di gole spechju, towering mura grisgiu di a citadella, chì supraneghja i tetti appartamentu è una reta di rotonduli longu situatu à u fondu di l 'antica cità. Spiciarmenti si prisenta majestueuxse u cima di u muru à Derbent Derbent poze quali nn'havi lu puntu di costruzzioni architetti di antichità.

u patrimoniu le Monde

Fortifying quì quindici, centu anni fà, u Sasanian Iran, seguita da u abbasidi Arab micca solu sustiniri la murtalità di i putenti associu di u catena francese steppe, ma ancu si a so putenza, è influenza nantu à tutta a Caucasus urientali. Surprisa, Derbent muro - doppia parete èbbica Sassanid - puntu dicini di guerri, parti cunsirvatu.

a ricerca archiulogica mosciani chi in tali un impurtante locu strategicu, pecchè rigulari prisenti 6000 anni fa. Stu fattu permette Derbent eni cunzidiratu la cità cchiù granni in Russia, è unu di i più antichi di u mondu. L'annu 2003 hè statu un repère di i cità: sperti UNESCO anu ricunnisciutu i citadella da una e Site le Monde cum'è unu di i monumenti megliu sarvata di architittura fortificazione di l 'antichi Persia.

insignamentu

Ancient Derbent tutti i posti trà dui muri longu allarga a unu tempu è vicinu un altru, à traversu u passaghju trà u mare è a muntagna. Unu di i seculi muri di difesa di Derbent, u nordu, campau quasi u so pezzu lunghizza, è forma sempri lu cunfini u nordu di a cità.

muru a sud Derbent, paralleli à a prima, hè cunservatu solu longu la parti supiriori, o uccidintali di la cità e lu picculu spazii in altrò. U tipu si messe dopu à la cunquista nurmanna, Russian, quandu li frazzioni di u crescia a cità di tipu European, ùn devi in i antichi frontiere, si messe à allargamentu di u sudu. Hè megliu sarvata a citadella, ùn hè custruitu palazzi muderni.

rùbbrica burrasca

budget Ancient soprattuttu creata parti di li mura, lassannu lu Mari Caspiu e spariscia, sottu à u mare. Stòricu Lev Gumilyov unu di i primi dopu un studiu di stu fenominu è trovu chì u mutivu di chì impurtante furnace in liveddu di u mari. In i tempi antichi, Derbent Derbent muru disguised da u portu di tarra, avà assai.

Oghje, i muri, in li ghjesci ni lu mari, lassannu sulu la sarra, levigata, fattu ricerche precise nantu à u fondu. blocchi tagliatu bè messa si vedenu sùbbitu sutta l 'acqua in l' a superficia di u mare calmu.

discrizzione

U nomu di u cumplessu di difesa di i Naryn-KALA (Derbent citadella è mur) significa "a porta stretta". Infatti, quì, la montagne Caucasus avvicinava a più vicinu lu Mari Caspiu, furmendu una stretta "coddu", muvimenti à chì fàciuli da manighjà. A durata di a custruzzione di circa 1300 metri, in i cità. A parti muntagnosa di u muru, comu lu Great stendi prufonda in u Caucasus in u 42 km a sud.

L'usi di i muri sopravviventi di Derbent vene à 4 m, è in parechji lochi ncontra un altezza di 18-20 m. In certi parti di l 'mura ristau scalloped sintinella. Tutta a so lunghezza lu muru siparatu da di più o di menu situatu friquintimenti radio, torre de furma o forma semi-circulaire, è qualchì volta, cum'è in a citadella di u tempu, la maison impurtente. I lochi più impurtante in la radio, torre rigrettu di difesa ingrandà à i valori di u forti. On a grana di li mura foru attravirsava, scale, chì hà risuscitatu u presidiu a repel nimici.

porta u nordu

A parte più dicurativi di costruzioni Derbent sò porte. Sicondu a scrittura àrabba in l 'antichi Derbent in u nordu, u Khazars, i più minacciati à u sensu militare, u muru hè solu trè porte. Ci sò firmatu à u prisente ghjornu. Unu di elli - hè u porta, situata vicinu à a citadella. A strada di li porta in un gola spechju, a busta di a furtezza di u nord-ovest. Sò chjamati Dzharchi-ntesta - portail messageru.

Assai ntirissanti di u so dicurativi porta disignu Kyrhlyarskie - Kyrhlyar-ntesta, chjamata nant'à li trova vicinu à l 'antichi cimiteru, sicunnu a liggenna fruttu di la fossa di i primi musulmani in sti terri. On ntrammi li lati di la porta-nùmaru fora di u capitale sarvata e dui, sculture, imagine marini di. A terza porta, Shurinskie apparentimenti si jìu a un tempu più tardi. In fatti, u muru nordu di Derbent hè u cunfini trà u numadi mentre u nordu è u sudu agriculu.

porta San Francisco

In lu muru a sud di punta à i paesi musulmani, a secunnu di scrittura àrabba, ci era tanti porti. Nunustanti lu picculu a durata di u parte cunsirvatu di u muru, ci firmatu di quattru porte. Unu à l 'assai cima di a citadella - Cala tapa - avà cumplitamenti distruttu, altri - Bayat-Condensateurm trova vicinu à u apertura à a citadella - via trova da antica turri annata, ma i pisi ricustruita.

Most ntirissanti sunnu la terza porta di u muru meridionale - Horta-ntesta chi sò trà i torri quadrangular è custituita di dui spans successivi. U primu viaghju fora, hè creatu cum'è un tri arcati bisturì, siparatu da duie culonne circulari cu capitali quadrangular suttana stalactites doti. Here muru parte Derbent hè studiata cù picculi arcati sopra chi serbit stalactites - arcature dicurativi almanaccatu in trè filari in un triangulu o trì santi.

U secondu viaghju di un tippu assimigliava, furma, overlapped voûte appartamentu horizontale, Riposare u uva prufilu. Sopra à sta volta ci hè un voûte razgruznaya altu Arc cù una di lunette cecu. Sopra, chi serbit protruding da u scultura in muru di un standing, lion, da lu fronte, in una forca spiciali è cunfigurati (oltri, sculture Kyrhlyarskih porta) hè assai generalized è soulunatics.

Da u quartu cancellu francese steppe Italia miridiunali, situata in u spaziu, centro, è si chjama Doubar-ntesta, puntu dui massiccia pylons cù segni arcati slung trà elli. In più, ci sò duie porte à a citadella: a urientali A torra furma e cunquistau la tracce di numerosi suffissi, è uccidintali, trova da dui turri.

lucca Cultura

muru Derbent è a citadella - Ùn sò u solu cità antica. In la furtizza ci sò i ruvini di nummurusi edifici di vari scopi. Di particulari intaressu sò:

  • Situata quì un mid culussali, sculpite in u scogliu, è overlapped da una cupola nant'à quattru arcati bisturì tout.
  • ruines curiosu di bagnarole, unni prima di lu 1936 fu unu sanu di u cùpuli di u listessu tippu com'è quidda di u serbatoi sopra-divirsamenti.
  • In u tempu longu lati di Derbent sparse vastu cimiteru cù una furesta di petra naturelles monumentu.

A cità hè dinù un numeru di vechji edifizii, moschee, fontane, stagni, minarets. A custruzzione edifizii è grandiose hè una muschea, una cupola, verde, chì si pesa sopra à i tetti appartamentu di a parti supiriori di lu mudernu Derbent cun curone putenti crescia u cortile di u moschea di arburi billet seculu-vecchia.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.