FurmazzioniStoria

Mitu "Apollu e li fussini": Description

Mitu "Apollu e li fussini" hè unu di li cchiù famusi travagghi di la Grecia antica. Autore, o almenu una data apprussimata di a creazione hè quasi impussibile di chjama. Mitu "Apollu e li fussini" deve esse incluse in lu Curriculum scola in parechji paesi. Ci sò parechji varianti di u uriginale, chì differ nanticchia. Ci sò dinù parechje traduzzioni di diffirenti genti chi travagghiau suprattuttu in u periodu suvièticu.

U mitu di antichi l'Greece "Apollu e li fussini"

U mitu statu creatu quandu davanti à l 'avventu di lu cristianesimu. Per quessa, a versione prima di u tra pupulari hà suppurtatu cambiamenti. Però, l 'circadori era capaci à ricreà dinò quasi cumplitamenti l' uriginale. Quissa hè duvuta à u fattu chì u mitu scritti in u stile di prosa epupea, ca veni facili distintu da a lingua "nazionale". Mitu "Apollu e li fussini" discrivi l 'addevu di diu su Olimpu. Nant'à sta cullina messe à u capu di i dii. Ci sò sempre stata Sveda è ostilità. Casi ogni diu avutu u so nimicu, o invidia. Allura s'affacciau Constant. E ntra lu pirchì di vede Apollo accumpagnati da u 9 ramintà. Ghjoca u CITTERN. Fussini cantari e ballari ingiru. A dii po diventa ascolto abbagliulatu. Ancu u redoubtable Zeus ùn cchiù diri 'na parola. Eagle, Hera, Artemis - tutte e taliànnula arrivi. U so cantu fà scurdà circa è tastà debacles. U missaghju principali di stu mitu - la ricerca di armunia in arte. 9 fussini rapprisintatu diversi scienzi e arti. Liggenna dici a lu litturi chì ancu u megliu di i migliori pò pagari a scurdari l 'musica. Apollu hè u embodiment di u primacy di a supranenza di biddizza. Iddu paria esse una persona chì t'inspira creatività (di cui scuntrà francese muse).

Apollo

Mitu "Apollu e li fussini" devotes un impurtante rolu di u diu di luce - Apollo. Iddu è unu di i più revered in a mitulugia greca. Iddu didicatu crià di sculture. Ancu dopu à mille anni, a Apollu hè sempre un nomu soi chì rapprisenta a forza fisica è biddizza di na pirsuna.

fussini

Fussini hè a patrona di l'arti. U so imagine sò dinù ancora usatu in parechje lingue. Per esempiu, a parolla ancu cunnisciutu-"musica" piglia u so radichi in Grecia antica era solu quandu lu lassatu arte in generali. Sicondu a legenda, u fussini stati nati da Zeus sè stessu. Ogni donna, hè incaricatu di una certa ramu di scienza, o, arte. Fussini ghjuntu à a morti pi strumenta a iddi. Per issu si custruì un tempiu di la dea è scrivi puisia. Casi la mità di l 'fussini hè rispunsevuli di i puisia. Mitu "Apollu e li fussini" discrivi li vistutu in tops bianchi è curone. In agghiunta a cantu, a dea ghjucà dinù intornu à elli, chi vìnniru appressu intro da l '' altri abitanti di Olimpu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.