Arte e spettacoliArte

How to piglià un mare è astronauta: passu da guida passu

Intaressu di i zitelli - è generale - à u spaziu aperta (pianeti scunnisciutu abbitanti e civiltà esigenza, vulari a mondi luntanu) sempre "scala tantum". Ch'ella era a causa di l 'prumuzioni di i più astronautics o appena ci spiega un umore pranzi? Hè difficiule à dì di sicuru.

Ricurdativi di lu scopu di zitellina: "? Quale hè chì vo vulete esse"

So, mezzo, i figlioli in lu USSR candidly ammissu: un astronauta! Pariva à noi chì issu hè u mistieru è sumigghianti a storia, risicu, bona furmazione fisicu è altri qualità chì definisce un eroe. E chi nun vulianu un zitellu à esse? E la quistioni di quantu à piglià un mare è astronauta, hè generale unu di i più impurtanti di u ghjovanu artistu. Oghje avemu à pruvà di fà si. Avemu bisognu di a fari un pezzu di carta, siccatura, o disegnu carbuni, effaceur. Successivamenti, in ordine di fà una imagine in culore, u anticarburizing sarà bisognu (Original o chiù), ma vi ponu aduprà Marchera!

À u principiu di quantu à piglià un mare spaziu

Stu veìculu, aérien, hè longa statu usatu di l 'volu. È, di sicuru, nè di viaghju u spaziu, senza lu sarà micca fà.

Step 1. Place un fogghiu di carta, di A4 vertically (versione libru). Chì di fà un formi di un ughjettu u spaziu incù un crayon - facile, maculata Chjara. A casu, iddu stissu mare hè una figura moderna (o piuttostu, i so cumbinazioni). Hè di più di un cilindru, indicò upward. Piglià è aghjustà cù u effaceur. Sè u solcu di u to disegnu, vultèndusi fora Ùn precisa assai, nun vi scantati. Hè megliu à ciclu ciatu di luce, dannucci la dirizzioni dritta.

Passu 2. Draw un formi di un mare à u fondu di u stabilizer cuda. Iddu nn'havi bisognu di equilibriu u dispusitivu in volu. Ghjè dinù formi moderna: triangulu, rectángulo trova nantu u latu. Smoothes u diedrali di parti è sharpen lu punte.

Step 3. In la parti alta di l 'oggettu depict parechji picculu tufone - CATAPULTASTEIS (dinò geomitria - circuli). missili capu dinù sharpen up.

Step 4. Ora sguassà tutte e ligna effaceur micca necessariu, casuali umbri, tira la scheda. Rocket pronti à vulà! Ma stu hè solu a metà di u nostru mudellu. Piglià riposu un pocu è viaghjà à travaglià di più nantu à a fiura.

pilotu

Avà avemu Mulateri Di L'taliarlu quantu à piglià un astronauta tappe matita. U pilotu - la pirsuna ca ci feranu u nostru mare. Pudete piglià u stannu dopu à l ' aviò. Allura, avemu da cuntinuà una lezziò in u quantu à piglià un mare è astronauta. U pilotu di noi hà da esse vistuti in un vistitu prutittivu.

Passu 1: A la dritta o di manca di u mare pricisà la figura di a nostra astronauta: una grande capu (perchè purtavanu un elmu), cchiu jauta di li mani e li pìadi catturati, purtari un novu spaziu. spacesuit Belt è backpack. Sketched linii barra di luce.

Passu 2: Begin détails disegnata vistitu (vi tocca à circà prima u imagine novu spaziu à). Oltri guanti, tutti li tipi d 'apparicchiaturi, casi (tutti abbastanti granni).

Step 3. Una parti impurtanti di u nostru mudellu - cascu. Detailing una apartura di l 'ochji, facènnunni piglià. Obscures i spiculi, caccià u linia suverchiu.

Step 4. Cuntinuà a lezziò nantu quantu à piglià un mare è astronauta. Avemu comincia a se scarpi. Oltri asparagi, backpack, etc. - .. All speci di picca li cosi e Accessori.

volu di fantasia

A cosa più impurtanti avà - la paci valdi dui parti di l 'figura. Chì hè chì l 'astronauta ùn trapassa i rivenuti di u mare. À a linia di transizzioni Luxembourg da una parte à un altru. Ùn àbbia paura à Spirimentu cun effaceur e lu carvuni. Pensu è ambiente: nun sulu quantu à piglià un mare è astronauta, ma dinò ciò chì li circunna. Sè vo vulete se un pilotu aceddi, li tocca à tepida in zeru seriu, entouré stiddi e pianeti in lu celu a notte Space. Quandu nantu a terra, in u situ di ghjochi.

colorable

È avà u nostru disegnu è vi pò mettiri, Guache luminosu, per esempiu. O multi-coloured pens-pizzu 'ntisi - hè bè troppu! Bona furtuna à voi in travagghiu criativu!

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.