ViaghjuDirections

Mir Castle in Bielorussia - l'embodiment of history in stone

U Castellu Mir hè situatu à a cità di Mir. Hè situatu à a regione Grodno. Stu monumentu architettonicu unicu hè una struttura di difesa. Finu à 1568 i patroni era Ilinichi, finu - finu à u 1828 - u Radziwills. Dopu à quelli Wittgensteins eranu i patroni di a residenza finu à u 1891. I finalisti di u cumplicamentu di u casteddu era Svyatopolk-Mirskie. Dopu questu, u Mir Castle, a foto di quale hè presentata davanti, hè statu trasmissioni à a pussidazione statali.

Infurmazione ghjugna

U complexu articulu hè cunzidiratu com'è unu di l'oggetti più grande è di cultu trà tutti i lagoni priservati di u Gotico originale di a Republica di Bielorussia. U Mir Castle hè una struttura quadrata cù i costi di circa 75 metri d'allungamentu è torres situati à e cantone. A so alte hè 25-27 metri. À l'iniziu iniziu di a custruzione, chì durò circa 4 anni, i quattru torres sò stati construiti, uniti entre parolle. U Mir Casteddu hà una distribuzione originale. I duminii sò fatti in forma di prismu octantagunali, chì sò in muntagna nantu à prismma tetraèdri. L'altura di i muri varia - da 10 à 12 metri. À u partitu uccidenti (in a strada di Vilnius), hè una torre, situata in u mità. À quell'èpuca era l'unica entrata à u tribunale di u casteddu, è in u so soteranu era una presida. A cappella hè stata a seconda planta di a torre. Hè da quì chì u lattice di metallu hè cascatu, chì prutiggiu i porte d'ingressu di lignu .

Cronologia di l'eventi

U cumunitate architecturale hà participatu in quasi tutti l'avvinimenti militari, chì in un certu momentu flashed da un torino fiery à traversu u paese bielorussiano. A cronulogica accumenza cù a battagghia russo-pulacca (1654-1667) è finisce cù a Guerra Russo-Francese (1812). Duranti stu tempu, l'esattazione religiosa hè statu subitu subitu a assicuranza è l'assediu. Spécidumente deplorabbli per u monumentu architettonicu era 1665 è 1706 anni. À questu tempu, era severamente alluratatu. A principiu di u seculu XVIII u Mir Castle hè stata restaurada, è in 1784 torna drammatu. In u 1812, in i muri di u complexe di u casteddu, a battagghia era fattu, in quali a cavalleria Davout (u marisciale francese) è a retaguardia di u 2u armatu Russu Platov hà participatu. Dapoi 1989, l'òpira caprice d'articulu gòticu iniziali hè un filu di u Museo Nazionale d'Arte in Repubblica di Bielorussia. A principiu di u XXI seculu, una ricrisu grandiose di u cumunità s'hè sviluppatu. Hè nutate chì u monumentu architettonicu ferma apertu à i visitatori. Per infurmazioni, una scursioni per u Mir Castle custituta da 120 000 bel. Rubuli. (Circa 400 Russa). In 2001, u complexu architettonicu hè stata premiata u statu di un museu indipendente.

Mir Castle: storia

U cumplicamentu architetturale hè una struttura di petra, a principale parte di quale hè stata edificata in i seculu XVI-XVII. Sicondu parechji scientists è ricchieri, prima di stu locu era a famiglia di i lettori feudali. U casteddu hè circundatu da un territoriu chianu, è sopra à u flussu u Riu Miranka. A data precisa di a custruzzione di u munumentu hè sempre ignotu. In ogni casu, sò parechje suggerimenti chì a so custruzzione ùn hà principiatu prima di 1522 e annu. Hè da quì chì u pruprietariu di i territorii lucali, Yury Ilinich, hà regulatu e so relazioni di a commodità trà Litave Khreptovich.

Perchè edificatu sta struttura?

I scientisti ùn ponu micca vinuti à un'opinione cumuni nantu à u propiu uriginale di custruisce un casteddu. In ogni modu, pò assicurà chì l'struttura gòtica hè stata fatta da cunsiderazioni di pristiggiu, sopratuttu si avemu fattu cunsiderà chì u paese di Mir hè quellu tempu cunzidiratu un locu tranquillu. In ogni modu, u gruixu di i muri di u casteddu (2 m nantu à a cima è 3 m in u fondu), in più di una mutazione speciale di trecchi mestieri di mattona è di petra indicate una bona capacità di difesa di u cumplessu cumplessu. In a parti più nella di a facciata, ciurenu lepisie di pistole. I paisi uccidintali è nordicienti hà stati battelli di battelli cù parapeti forti di pinu. Sfurtunatamente, i primi pruprietarii di u cumplessu - Ilinichi - ùn puderanu cumprà a custruzione, postu chì a so famiglia hè interrompitu in 1568. I novità novi - u Radziwills - anu rimessu u prugettu. Per via di l'attività, l'apparenza esterni di a struttura hà acquistatu elementi caractéristiques di u Rinascimentu. Nicolò Cristoforo Orfanu hà fattu un cuntributivu specialu à a vita di u Castellu Mir. À esse in pussidimentu di a famiglia Radziwill, u cumplessu cumprendi un palazzu di 3 stanzi, designed by Martin Zaborovsky.

A destinazione di u monumentu architettonicu

In u 1655 u bastimentu hè stata ripresu da i Cosacchi sottu a dirigenza di Hetman Ivan Zolotarenko. Dopu quessa, a battaglia cù Russia, è dopu a guerra di u Nordu per quasi 80 anni hà purtatu a distruzioni è a desolation. Solu da u 30 anni di u XVIII seculu a struttura di cultu hè stata restaurada, dopu una quali un salottu ceremimunali, una galleria di ritratto è una sala di dances aparicenu in questu. A Restauración ùn hè micca persu intaziu è u "Giardinu Italianu". In u 1785 u Regnu Stanisłu Augustu arribò in u Mir. Fu subdued da a bellezza è a ricchezza di l'internu di u palazzu. In u 1813 l'ultimu prubble murìu in Francia, ereditivu a pruprietà di u Radziwills, Dominic Geronim. A so figliola - Principessa Stephanie - diventa a moglia di Lev Wittgenstein. Hè struitu u casteddu di Mir, per heredità. Dopu a morte di Stephanie, Leo Wittgenstein si trasferì in Germania. U so figliolu, perchè senza figliolu, trasfirìu u complexu architettonicu à u pussessu di a so surella Maria. Ma ùn pudia micca esse u patrone di immubiliare sutta a lege. In u risultatu, u cumplessu hè vindutu à u Prince Nikolai Svyatopolk-Mirsky. U pussibile novu, hà principiatu in a ricustruzzione grandiose.

Anni di postwaria

Dopu l'annessioni di a Partenza occidentali di Bielorussia à a URSS in u 1939, a perla architettonica hè statu nazionalizata. Finu à u 1941 u stallà una prughjettu artel, è durante l'occupazione nazi - un ghetto per i Ghjudei è un campu per l'armata capitau. Dopu a liberazione di Bielorussia finu à u 1956, i civili vivi in u cumplessu. Questu parti affettiva u decoru interiore di u palazzu. Dopu u 1947 u bastimentu hè sottu a prutezzione statale.

Complecità asturiana di oggi

U Mir u Casteddu hè u marcatu più luminosu di a Republica di Bielorussia cun una infrastruttura turistica perfetta. Inoltre, ogni tipu d'avvenimenti culturale si ponu detta da i so mura: prucè di cavaleri, festivali è cuncerti, cunferenzi scientificu è e rendimenti teatrali. U cumplicamentu di u casteddu hè unu di i siti più famusi chì i visitori stranieri visitatori cù piacè.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.