ViaghjuDirections

Attrazioni in Bahrein: chì vale a pena vedere

Dopu parechji dicennii in questu regnu, i vittimi straneri eranu scarsi raramenti, ma issa Bahrein presta particularità à u sviluppu di l'infrastruttura turistica, investendu enormi fondi in a custruzzione di l'ospiti di lussu per arrivazioni ghjuridichi.

Dove si trova Bahrain?

Sta perla di l'Orienti Mediou hè situatu annantu à l'archipelago di u listu nomu, cumpostu di 33 isuli, in u Golfu Persicu. À l'Orienti da l'Arabia Saudita, è à u Nord - Iran. U territoriu di un paisanu hè di circa 750 km².

Un paese di isulani in più di l'ultimi anni anu starratu u restu di u paese in u criscamentu ecunomicu. Inoltre, u rate crime of Bahrain hè assai bassu, è u mari caldu è u sante ardente addiventanu i motori principali per a dumanda più grande di i viaghji à u paese in quale u rè regule.

Bahrain: lingua

A lingua ufficiali di l'statu hè àrabbu, è parechji di i so dialetti sò utilizati. L'in inglese hè insegnatu in l'a scola è hè spargugliatu in l'ambienti cummerciale.

Curiosamente, in Bahrein, l'interessu in a lingua russa hè sempri in furia, chì hè studiata in centri speciali, cumu vanu un grandi avvene da ellu.

Unichi munumenti culturali

Qualchissia chì si prefere un vacanze activu è hè straccatu di bagnarole nantu à i platti bianchi-nuvole, offre una fascinating excursions. Attrazioni insolitichi in Bahrain atrainu i milioni di turisti annu. Un paisi anticu cù una struttura architettonica è i centesimi orientali cuntenenti cuntene assai stori interessanti, chì ùn ponu esse dichjati.

Hà soru, un picculu paese hà assai monumentu famusi di a cultura, stupendu ancu i viaghji più sofistichi. Inoltre, sicondu a tradizione biblica, induve Bahrain hè oghji, u Garden of Eden hè statu, è i turisti chì anu venutu per a prima volta sentinu à stu paradisu.

U monticole custu i sicreti di e civilisazioni altri

Perchè cumincià cù u Statu di Arabi?

Ùn pudete aiutà à visità una di e principale attraversu di u paese - Kalat al-Bahrain. Un locu chì cuntene assai misteri senza risoltu hè statu fattu da e mani d'un omu in u 2300 aC.

Una volta un tempore, una culletta alta fatta creata da aduprà parechji capi culturali nantu à l'altri era a capitale di una civilizazione antica antica. In seguitu hà diventatu una furtizza ordinariu, è in u 2005 l'artefactu storicu hè statu ricunnisciutu com'è patrimoniu mundiale di a UNESCO.

Sculture di i architetti

L'ora scàvuli sò sottu viadu, è davanti à l'ochji di i visitori stupendu di a muntagna, ci hè una civilizazione sfatintabila in tuttu u so splendore cù casi eterni, e chiese, struttivi di difetti enterrati soterriti.

E ora ùn hè micca un segretu per qualsu qualchissia chì u monticole era un centru cummerciale impurtante durante parechji seculi. È in u cima di u muntagnu hè u forte di difesa portuguesa.

Archeologi chì travagliavanu quì cuntenenu chì i lochi storii di Bahrein sò diventatu un repositore reale di una grande collezione d'oggetti di a vita cumuna di e diverse culturi. L'impurtanza storica di questu muntagna hè chì ùn ci hè micca una sola menziune di e civilizazioni partuti chì eranu in u territoriu in i cronichi, solu in l'annals sumeri. È a scavi hè una grande opportunità per amparà qualcosa di novu nantu à a cultura di i persone chì avianu assai anni fà.

Bahrain World Trade Center

In un statu chì l'antichi temples sò harmoniosamente cunghjunghjini cù i disinni architettoniali più muderni, i raffi d'ind'i un locu separatu in panoramas urbanas.

A più famosa di l'oghji hè di dui torli gianti è si trova in a capitale di Bahrein. À u centru cummerciale sò parechji grattaciamenti, ma u so significatu s'integra in u sughjettu di un grattacieli, a custruzzione di quali fù spartutu $ 150 miliuna.

I architetti di u grandi prughjettu ùn vulianu micca affucà u visu pittorescenu di u Golfu Persicu è, in u stessu tempu, facìanu una scopu impurtante - per fà tuttu u sforzu di fà u Bahrain World Trade Center s'ingrantaghja in l'ambientu urbanu.

A custruzzione "Smart"

È quandu dopu à quattru anni di a custruzione in Manama - u centru finanzitariu di u paese - un grattaciricu hà apartu a so porte, i quelli di u statu hà cunghjintu in burrasci. A bellezza di u centru cummerciale, chì era una torre in forma di veli chì hà inchjutu da u ventu, superavanu tutte l'expectativa. Cinquanta i chjovi cù 240 m d'altitudine è 26 altri muderni friddi di vetru trasparente si sorpresa cù u putere è grandezza di tutti i visitatori.

Ma u più interessante hè chì u Cumunicu World Trade Center di Bahreinu hè un edifici "cù intelligenza". I tecnulugii tecnichi anu toccu tutti l'arghjuli: da a security à a cumunicazione. U principalu di u centru di a struttura unica hè una turbine eolica, chì furnisce un grandi edifiziu cù l'electricità.

L'ultimu sviluppu di l'architetti, situati in tale manera chì i "milles" fallenu à a squall zone di u Golfu Persicu, elabureghja u publicu à u prublema di salvà i risorsi naturali.

Museu di Perale

Proprima a biulogica hè un museu pocu cumuni chì presenta una varietà di colti di perli di a maiò alta qualità. Residenti di u regnu per un bellu pezzu sò impiegati à a minera una petra preziosa sottu l'acqua. Malgradu u fattu chì e tecnulugii muderni ùn ponenu tranquillamenti, è i metudi di cultivà i perli artificiali sò stati sviluppati , a populazione locale cuntene a ricerca di ghjuventula.

Esposizione di u museu muneta u più tipu rossu di petra, è cunchiglia di ostriche, da quale pudessinu i buttoni per a robba.

I posti unichi di Bahrein sò cusì unicu chì solu quì hè l'unicu monumentu ghjigantescu di u mondu di a perle.

Temple Barbar

In più di u restu di e chiesa di u paese, ci hè un monumentu architettonicu da u terzu milenariu aC. U complexu majestic hè diventatu una parti integrale di e rotis turistiche.

Scuprite in u 1954, siti di religiunhe in Bahreine hà permessu i scentifichi per fècenu una figura di a vita di quelli chì vìvanu quì assai seculi, perchè e trè grandi maggetti sò parti di u patrimoniu di a cultura antica di Dilmun, chì era citatu da i manuscritti Mesopotami.

L'ochji di i turisti parevanu parò lisci è passi da u travagliu maestru fattu è impostu. E scuperte exploratori scupreru un bacinu sottupulari è un altare sacru cun un significatu sacru, nantu à quali riti sanguinichi eranu fatti in onore di i antichi dii chì cuntrullonu l'pussessi sottu.

Rest in Bahrein, chì cunserva tradizzioni seculu, hè simili di stà in lochi di paradisu. E so residenti lucali sò amici à i straneri chì anu venutu da tutte e mondu per immerse in u mondu maraviglioso di u statu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.