SaluteAlimentazione salutistica

Menu for nursing mother - how to choose the right one

Fà un menu per i mariti in carione hè una di e prublemi principali di una ghjovana mamma. A diritta in l'uspitalu u solitu un duttore speziale riferisce i règule di alimenta u zitellu è fà a so dieta, chì ùn sò micca sempri cumprendi. In a casa di maternità, a nutrizione di a mamma hè cunzignata currettamente, a menzione hè custruita in sicretu i principii, avà principiani sovietici, è a maiò parte di i prudutti à i parenti sò pruibbuti à trasfirimentu. Tali e cundizioni aspri ùn beneficamu micca a matri o u zitellu, per piglià a cura di l'eliminazione d'allergens da a dieta hè sempre valuta. In ogni casu, sè ùn ricusà tutti i prudutti chì, in teorica, pò pruvucà una allergià, poi pò esse parce chì hè impussibile di furnisce i prudutti restante. Hè da l'alimentu chì u corpu riceviu tutti i vitamini è l'elementi traccia necessarii per questu, per quessa necessariu a valutate soberamente a situazione è micca di privà u zitellu di "materiale di edificazione".

Principi di Nutrition

Prima di tuttu, u menghjulu per una mamma d'invalidazione deve esse più caloria di l'usu. Hè nantu à a qualità di u latti di mammali veni dipende nantu à a salute di u zitellu, perchè deve esse cura chì e calori in l'alimentariu hè abbastanza solu per a mamma, ma per u zitellu. Inoltre, i nutizzionisti sò cunsigliati per aderiscenu à i principii di nutrimentu frazziunale, per esse micca overeatu, ma per ùn mancassi di fami. Prima di l'alimenta, hè desideratu, almenu un pocu snack, perchè da questu latti sera più, è manghjendu in un ambiente rilassatu, mentri u zitellu hè sempre di dorme, hè assai più utili è còmicu.

U terzu principale impurtante chì deve esse cunsideratu à l'elaborazione di un menù per una mamma d'averrea hè a diversità. U cunsumu di i stessi prudutti conduireghjanu à a mancanza d'autri elementi di traccia, cusì durante a lagnanza hè necessariu di abbandunà e di tutti i mono-dieti, ancu i curretimi. Per u corpu adulti, e cunsiquenzi di tali nutrimentu ùn saranu micca terribili in quantu à un ziteddu, ùn in regenerà pò ricusà l'anziani susseguendu è hà da cambià à misura di latti. Semu devi esse ricordati chì hè impussibule di ricusà solu i prudutti pruibbite, a menzione di una donna d'affittu avarà dettu tutti i prudutti familiari à a mamma, ancu in quantità limitati. Introduce elementi novi in u menù per una mamma d'invalidazione deve esse gradualmenti, sensibbilamenti dopu a reazione di u zitellu, l'intervalu entre l'innuvamentu devia esse almenu 3-4 ghjorni.

Presti particulari a pagarii à u regnu di u pumu, perchè l'ammontu di liquidu in u corpu depende da a quantità di latti prudutti. Per un ghjornu, una persona ordinariu pò esse bevede à 1,5 litri di fluidu, a mamma d'aziunmente hà bisognu à 2 volte più.

Quali prudutti sò esse riesciute

Da a menzione per i zitelli in lactante, tutti l'alkoħoli chì cuntanu i sapori è l'alimentari, anche cun u minimu alcolu di u spiritu, anu esse riesciute. Per mezu di u lettu di a mamma, sta sustegnu facilite ghjunghje à u corpu di u zitellu è pò causà a cunsiquenzi più impunenti. Hè ancu desiderate dà abbandunà u cafe naturali, u tè forte, u coke è a Coca-Cola, perchè tutti issi bebidas possanu a cafeina è altre sustanzi chì stimulan u sistema nervoso cintrali.

Hè necessariu di trattà cù prudutti di latti, u cunservazione di lignu hè megliu limitatu o sustituitu da un pruduttu latte pruduttu, u latti entero deve esse eliminatu solu. Inoltre da u menghjulu per i mariti in mutivi, hè bisognu di escludiri qualsiasi chjude di colti, meloni, pepini, frutti è vegetale di culore aranciu è culore rossu, cipolla, ajonch, pepino verde. L'acornazzu di i casati pò esse cunsumati in quantità limitati, ma da i pani spuntati è affumicate, hè sempri megliu d'abbandunà. U cunsumu di i prudutti di cunfitti deve esse minimizzati per u cuntenutu di conservatori è una gran quantitata di zuccaru in elli.

Ci si deve esse entrutu chì in tuttu ciò chì vi tenite bisognu à i fronti raziunali, è una retava di mandarin pruibitu hè improbabulevuli per causà maiò perchè à u zitellu, salvu quandu l' alergià alimentariu hè ancu in a mamma. Tutti i prudutti avemu bisognu di manghjà un pocu, ùn puderete micca terrore di u beriberi è altre cunsiquenzi sfaghi.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.