News and SocietyU Ambiu

Manezhnaya Square, San Petesburgo: storia, description, fatti interessanti è locu

Manezhnaya Square (San Petesburgo) - una di i chjosi in u cori di a cità. Crucireghja i so strade italiana è Karavannaya. Hè una bedda, bella tranquillu cù una fontana antica è una quadrata situata in u centru, decorata cù bustu di i architects italiani chì participanu à a custruzzione di a cità. Manezhnaya squadra hè inclusa a lista di u Patrimoniu Munniali di a cità.

Storia di a chiazza

Prima di l'iniziu di a custruzione di San Petruburgu in questu locu era situatu un arcipelagu, da quali viaghjava un coru è si spiuva in u fiumu. Fontanka. Allora Petru I prisintò a so moglia Catherine I cun questu pezzu di terra baixa, induve hà urdinatu à riparà u giardinu è si custruisce u palazzu di Berhgolz, chì ùn hà micca survivedu à l'oghje ghjornu.

Versu 1740 una corti elefante era custrutta annantu à questu territoriu (induve l'elefanti, donatu da u shah persianu) eranu caminari, stalli, storii è glaciali, magazzini è i quaderni erani locu vicinu.

A furmazione di u gruppu di a piazza di Manege principia durante u regnu di Paul I à u principiu di u seculu XIX. Allora i casci di i stazzali è u salottu di u cavallu di u Castellu Mikhailovsky sò stati construiti. U quadru stessu era ancu chjamatu finu à u 1846 da Mikhailovskaya.

Versu u 1840, vicinu à a custruzzione di u Manezu per fà u celu staghjunali, u Garden d'Anticu Manice fù distrughjatu, in quale hè un mondu peri u scrittore N. Turgenev.

U gruppu architectural "Manege Square (San Petesburgo)" hè stata furmata da u principiu di u XXu seculu in a seguente cumpusizioni:

  • Mikhailovsky Manege (principiu di u seculu XIX).
  • U custruzzioni di u corpu orientali è occidintali di stables appartenenti à u territoriu di u Castellu Mikhailovsky.
  • Giardinu Old Manege.
  • Diversi edifici di case di l'appartamentu (principiu di u XXu seculu).
  • U custruitu di l'Assemblea Noble di San Pietroburgo (ora House of Radio) (a custruzzione di u principiu di u XXu seculu).
  • New Manege Square (in u centru di a quadra).

L'ultimu ricustruzzione era fatta in 1999 (l'architettu GL Sholokhov).

Mikhailovsky Manege

Unu di l'edificiu cintrali à l'indirizzu: Manezhnaya Ploshchad (San Petesburgo) hè un cumunità di l'esposizione (ancu chjamatu "Stellu di Inverni"), chì hà una storia di 200 anni assai interessante.

U Mikhailovsky Manege era urigginatu è custruitu da u 1800 (l'architettu Venchentsa Brenna) com'è parte di u Complexe Chjesa Mikhailovsky. Dopu fù ricustruitu in u 1824 in classicu stilettu (l'architettu KI Rossi), a facade era appastru cù apertura di cincucenti per porte è un attic, bas-relief di armatura militari è rame di ramu eranu stati installati. À u stessu tempu, eranu stati sculptures (autore S. S. Pimenov è V. I. Demut-Malinovsky).

Prima di a rivoluzione di u 1917, l'arena era à dispusizioni di a guarda è a guarnizioni militare di San Pietroburgo.

Partennu da u XIX sèculu, u Mikhailovsky Manege hà iniziatu à utilizà cum'è sala di mostra, grazia à una bona lumera naturali attraversu 54 finestelli altos. Cusì, in u 1905, ci hè statu l'esposizione I-st di cars, chì hè stata urdinata da a Società Automobile Imperiale. Allora in u 1909 - l'esposizione internaziunale di l'invenzioni (cù a participazione di u club All-Russian), in 1913 - esezzioni dedicate à u 300 anniversariu di a Casa Romanov. In u 1949 u ghjovanu in l'annu sovietsu u bastimentu hè stata trasfurmata in un Stadiu di Invernu invernale, induve e classi sportivi è e competizioni sò stati disposti.

Avà u Mikhailovsky Manege hè utilizatu cum'è un cumunità di l'esposizione, induve avvene prestigiusi. Per quessa, assai visitori à a Capitaline Nord per participà in exhibimenti sò interesati in quandu Manezhnaya Square hè stallatu in San Petesburgo, induve hè custruitu stu locu.

Ci hè una sala di cunferenza per 100 persone è un restore (cun 50 posti), induve parechji presentazioni è sta cunferenzi di stampa. U salone hè furnutu cù un novu tabellamentu elettronicu è l'usterie modernu di rinfurzatu di u sonu per u sustegnu di l'exposition L'area di u Manege hè più di 4 mila metri. M.

Direzione da a sala di mostra: Manezhnaya Square, 2 (San Petesburgo).

Accatatori di u Castellu Mikhailovsky

Quandu perestroika in i 20 di u XIX seculu Mikhailovsky Castle, K. Rossi hà rializatu l'edificazioni adiacenti. I facciati di l'arena di Mikhailovsky è i stazzii chì custituiscenu u quadru di i dui fasci (i stazzali orientali è orientali di i stables) anu ligatu in una sola cumuzzioni in u stilu di u classicismu.

Sicondu stu prughjettu, i certi pezzi per a so cunnissione foru custruiuti, e poi li facciati di i duie edificati sò stati ammustrati cù sculture, chì anu dopu cambiatu in u principiu di u XXu seculu.

U bastimentu stessu hè situatu à u dirittu di u Manez à l'indirizzu: Manezhnaya Ploshchad, 2 (San Petesburgo).

Assemblea Noble Saint-Petersburg

Stu edificu monumentali hè stata posta in u 1912/14. In l'Art Nouveau, cumandatu da l'Assemblea Noble (architects - fratelli Kosyakov). In quelli ghjorni servita di un club per a petite nobiliaria, capi è i mercaderi di classe media. Questi piloni, leghje litterarii, esprimi teatrali sò stati dispunibule.

Duranti a custruzzione, marmurale, sculture, è i muru di a storia s'utiljate in l'internu. Dopu a rivoluzione, u palazzu diventò u Palazzu di a cultura proletaria, è l'audituu divintò u cinema "Colossu".

Dopu u 1932, u Centru di Radiu di Leningrad hè localitu quì, da induve i scopu di i studii sò realizati. U radiuportu hà acquistatu l'impurtanza più impurtante durante l'assediu di Leningrad, quandu a ràdio era l'unica fonte d'informazione per i so residenti nantu à i manifesti militari è a nova di i fronti.

In u 1948-1953 hè stata fatta da una grande ristrutturazione di u bastimentu (l'architettu A. I. Kubasov), da quandu tuttu l'edificu hè stata di a Radio House, di quali 10 ore sò trasmessi ogni ghjornu, i gruppi di musica è teatru è artisti esistenu.

Case Rendimenti, Cinema House, Dipartimento Militar

Da un locu à a piazza Manezhnaya sò parechji appartamenti d'appartamenti fabbricati in u 19u seculu. À a cantina di Karavannaya Rada ci hè un altru edificu notevale - l'antica casa di a Società di Crèsii Petrograd (ora a Casa di u Cinema). A facciata di l'edifiziu (a custruione hè compia di 1916) hè stilizata per l'architettura italiana di u XVIe seculu. Ora ci sò oghje festivals è i retrospective shows of movies, u Museu di u Cinema hè situatu.

U bastimentu di u Dipartimentu Militariu fu custruitu in u stilu di u neoclassicismu è hè stata apposta per a piazza di u Uffiziu Culone di l'Imperatore di Russia (1902), situatu à: Manezhnaya Ploshchad (San Petesburgo), 4 è hè oghje sottu sottu uffizii.

Giuncu di Valois

Un giardinu chjucu, vallata da valdi di ferru, si trova trà u Edificiu Manezu è u custruzzione occidentali di i stables, hè statu scunfittu in u 1838 in un giardinu di paesaggio. Eccu in u 2001 un munumentu à IS Turgenev (scultori Ya. Ya. Neiman è VD Sveshnikov) hè stata stampata.

Cuadra di quattru architetti

In u centru, ci hè un quadru, chì hè stata inaugurata in u 1879 (l'architettu VA Kenel) è stabilita da u ghjardinière A. Wiese, hè issa chjamatu Novo-Manezhny.

A storia sana di a custruzione architettonica di San Petesburgo hè inoluzione cù l'architetti di l'Italia solares. Hè per quessa chì u guvernu Italian hà decisu di fà un rigalu significativu à u 300 anniversariu di a Capital Nord - quattru busti di famosi architetti d'Italia (K. Rossi, A. Rinaldi, J. Quarenghi, F. Rastrelli). Manezhnaya Square in San Pietruburgu fù sceltu u locu di issi sculture.

Eranu fattu da scultori di San Pietroburgo VE Gorev è l'architettu V V. Popov. Anu stati stallati in u 2003 in un semicerculus vicinu à una fontana vicinu à a cantina di a strada italiana. L'inaugurazione hè stata a prisenza di i membri di u cumuni di Milan.

Piazza Manezhnaya (San Petesburgo): cumu ghjunghje à l'hotel

Un turisticu chì hè ghjuntu in a cità ùn serà micca cusì faciule per truvà questa zona chjuca, perchè ùn esiste un trasportu terrestre. L'estazione di metro più vicinu hè Gostiny Dvor. Da ellu ci vole to go Nevsky Prospekt è vai in a Malaya Sadovaya Street, in u quale per passà 200 m, è pudete avà una scatula pocu cunghjunata cù un giardinu è una fontaine in u mità.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.