News and SocietyU Ambiu

76 Guarda Divisi d'Assault Airborne: storia, cumpusizioni è fatti interessanti

A 76 Edizioni di Guàrdie di Assault Airborne hè una di e famigghi più famosi di e forze anfibii chì esiste à questu ghjornu. Hè chjamatu ancu u Cernigov Red Banner. Hà l'Ordine di Suvorov.

A divizia Guardia

A 76 division di Guarda Airborne Assault hè stampata in Pskov. Unu di i regiments hè basatu in a cità suburbanea di Cherekh. In parlante cumuni sta divisionu hè chjamatu Pskov. Questu hè u so nome ufficiali, ma hè sottu à quellu chì a maiò parte di i Russi cunnosci. Ora a divizzione hè cummandata da i principali-generale, chì si chjamava Alexei Naumets.

76 Guardia Chernigov Red Banner Airborne Assault Division hè statu furmatu nantu à a vigilia di a Secunna Guerra Munniali. A faccia, si mostrava propriu splendida. Hè participatu à a difesa di Sevastopol, Stalingrad, Kerch è Odessa. Pigliò à u cruciamentu di u Dnieper è a Battaglia di u Kursk Bulge. A guerra finìu di victoriusu - in Germania.

À a mità di l'anni 1990, divizzioni particulare di a divisionu participonu à u cunflittu armatu in u Caucasus di u Nord. Ricertamenti, suldati è ufficiali di sta unità militari anu spedutu in cunflitti internaziunali. Per esempiu, a 76 Edizioni di Guardia Infurmazione Inguiculata participò in l'operazione di mantenimentu di pacificu in Kosovo, chì vinia di u 1999 à u 2001, è in u cunflittu militari contra Georgia in u veranu di u 2008.

L'ultima volta chì a divisionu fù spotted in u 2014 in a Crimea. Eccu, era carricatu da cumpiendu a realizazione di u ritornu a repubblica in Russia.

Storia di a divisiona

In principiu, a 76 division di l'Assault Airborne Guardia ricevutu u numiru 157. Hè fundata in u 1939 nantu à a basa di a Divina Taman.

À quell'èpuchju quandu a Gran Guerra Patriuttiva cuminciò, a divisionu hè stata attribuita à u distrettu militari di u Caucasian. U primu travagliu in a guerra hè a difesa di a costa di u Mar Negro.

In a prima battaglia, a 76a Divizia d'Assault Airborne Guardia, chì a so storia hà avutu tanti battagghi, hà participatu à a caduta di u primu annu di a guerra. À quellu tempu hà difendatu Odessa. In ogni modu, à l'alba, inesperatu per l'uvellu in l'offensiva, pigghiaru pussessu di a splutazioni statale è u paese.

In uttrovi a divizia fù trasferitu à Sevastopol, è più tardi à Novorossiysk. Idda avianu a pruvucari nta l'Operazione anfibia Theodosia. A lotta dura 9 ghjorni, secondu i so risultati hè pussibile di cumpensà a penisula di Kerch, appena assistenza considerablee hè statu attribuita à u Sevastopol difendenti.

Operazione militari

In l'estiu di u 1942, a divisioni distrugge e truppe francesi traspassanu u Don. A l'agostu, s'arrizzò nantu à a riva di u fiumu di Aksai. Quì ci sò stati battini cuntinui. A divisioni hà ancu avutu i so eredi. In queste battiche diventò un omu di l'Armata Roja, Afanasii Ermakov, un macchina cumprista. Hè stata premiatu u tìtulu di Eroi di a Unió Soviètica.

In u 1943, a 76 division di Guàrdie di Assault Airborne hè statu urdinatu per intervene in a battaglia di Stalingrad. A divizzione implementa a opera "Ring", chì consistia à a distruzione di l'inemicu, chì era falatu in u círculo.
In i battelli Stalingrad, a divisionu distruttu più di 10 000 suldati è ufficiali germani. Dopu à a battaglia di Stalingrad, hè stata datu l'statu di Guardia.

À a fine di a guerra

Allora a divisionu era parte di u Front Bryansk, participatu à a battaglia di Kursk. U 12 di lugliu, i paròpavu urdinu à Oka è catturò u pontu di u lignu, destrannu quinze mila nemici.

Dopu ch'ella hà participatu à a liberazione di Chernigov. Dopu trè ghjorni, a divizzioni hà sappiutu a avanzari 70 chilometri, attaccannu l'inimitu. In u 1944, digià in u 1er Front Bielorussia, participò à a liberazione di Kiev, captu da i fascisti. Cumu battiscia avanti in a direzzione di Brest. Comu u risultatu, a cità di furtizza era liberata.

Ntô ghjinnaghju 1945, in parte di u 2u Front Frontin Belorussian, a division divintò una unità inimitariu chì prumessa a cità di Torun. Cumprendi più di 30 mila suldati è ufficiali di a Wehrmacht. U 23 di marzu fù pigliatu da Zoppot, perchè a URSS hà stata una sera in u Mari Balticu.

A divizia si stalla versu a Germania. 2 di maghju, cunquistau a cità di Güstrow, è avanzati avanzati anu fattu u modu di u mari Balticu, induve anu cruciatu cù uni Alliati distinti.

Durante a guerra, più di 50 suldati è ufficiali sò stati premiati u tìtulu di Eroi di a Unió Soviètica. Medie è ordine sò stati premiati à 12 mila persone.

In tempu di paura, a divisionu fù trasferitu da l'Allemagne, è in u 1947 ghjunghjenu à u situ di u so novi implementazione. A 76a Guardia Airaline Assault Division Pskov à questu ghjornu cunsidereghja a so casa.

In tempu di paura, a divisionu hà participatu regularmente in l'eserciti, ma questu ùn ùn firmò micca. In u 1988, un terramotu massivu hà in Armena. A divisioni hà aiutatu à trattà e cunsequenze di u disastru.

In a guerra di Cecenia

Per participà à a guerra di Cecenia, a divisionu fù mandatu à u Caucasus di u Nordu in u 1994. I guardii di u guardii perdevanu circa 120 suldati è ufficiali mortu. Questa ora i 10 persone ricevendu u tìtulu di Erode di Russia, duie d'elle postumamente. In u realizazione di u so drittu ufficiale, Sergei Pyatnitskikh, un anticu coronelulu, è Yuri Nikitich mortu.

U persunale di a divisionu hà participatu ancu in a seconda campagna di u Cecchè. I paratroopi liberaron l'assentimenti di Argun, Gudermesi è Karamakhi, è bluccaru u Gorge Vedeno.

Vividempi di l'heroisimu

Un esigente chjostru di l'heroisimu hè a 76a Divizia d'Aggregatori Inguena, cu l'indirizzu Pskov-2, unità militare 07264, a via di u General Margelov, u 17 di a casa, amparò à battaglia per l'altura di 776. I paratroopelli ffaċċjaw il-ġellieda mħarrġa ta 'Khattab. Questa era una di e battagli più notte in quale a participava a divisionu. L'ingannatu hà sviatu assai danni. 22 paratroopelli hà ricivutu u tìtulu di Eroi di a Federazione Russa, anche 21 chì sò posti di pusterità.

Oghje

A divuzione assaltu è assautiva hè stata in u 2006. Un novu riunificatu di sta unità militare particulare hè chì i paratroopelli ùn pò micca solu a terra cù u parachute, ma ancu cun un pezzu di equipa militari.

L'ultima volta a divizia diventò in u 2014. Hà participatu à un cunflittu armatu in u sudeste di u Ucrania. SBU hà annunziatu a putenza di dui paratroopre di cummerciu di cumbattimentu. True, in u ministeriu sò sti spekulazione sò refutazione. Certe anche anu ancu chì a pudè esse pruvucazione.

A cunferma indirecta di a participazione di a spluta Pskov in a guerra in u Sud-Est era u funerale di i paratroopelli ammazzati in cirche chjaru. Dopu qualchì tempu, u cummandante di a paracaigusta era sipillitu, ma digià in Voronezh. Sicondu Voronezh commissari militari, muriu in u cumerciu di e so funzioni ufficiale immediata.

In parechji anni in a distribuzione ci sò parechje maniche famusi. Particularmente digià d'entrevista hè l'Eroi di l'Union Soviètica Viktor Malyasov, chì era per a vita inscribed in the lists of the regiment.

L'armamentu hè assai mudernu. Questu hè un veicanu di cumbattimentu, un capu di persunale blindatu, una pistola autopropulsata, un sistema missile anti-avianu. Ora a divizzione cuntinueghja di stà in Pskov in anticipazione di i più ordine.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.