News and SocietyU Ambiu

Per prutege a natura significa salvà a vita

Avemu intesu di a nicura di salvà a natura da a zitiddina. A maiò parte di solitu sintemu solu. L'Adulti (senza cuntà i duttori di scola) raramente spiecanu à i babelli perchè deve esse done. Inoltre, u cumpurtamentu adultu più spessu prumettieghja esempii inversi.

Ti ricorda di quantu volte vi fate campfires fora di a cità? Quante branche sò rotte? Quanti fiori sò stati scatti, ripusendu u boscu?

Diciemu à u caprettu: "Tenete a cura di a natura!", Ma tocca spedizione in fiumi, per contami l'atmosfera, avemu poisonu u tarritoriu cù un quantità eccessiva di fertilizanti. È à a listessa ora, spiranza chì i cataclimi ecològichi ùn puderanu micca à noi.

Avete mai pensatu per chì avete bisognu à prutege a natura? Un rispunsu cumuni hè: "Per salvar l'ecologia!", Eppo era assulutamente precisa, ma soe inconsciente (a più frecu). Intendemu di sunnarià è ricurdate i fatti veri.

Imagine chì site u ghjocu di un situ è à u stessu tempu un picculu tallariu per a pruduzzioni di sustanzi chimichi. Per fà cresce i profitti, pudete scurderà a materia prima in u vostru situ. Quì avete mandatu rimetti, denti. Chì credi chì succede à a vostra terra in un annu? E deci anni quì? E chì e piante vanu nantu à sopra? Seranu edili?

Ma dopu tuttu, facemu questu cù u nostru pianeta. Olvidamu chì ùn deve aduprà micca a cura di a natura periscentamente, durante l'azzioni, ma ogni ghjornu, ogni secondatu.

L'esempiu ùn hè micca sminticatu, quandu parechji dicennii in Chine, tutti i sparrows erani distrutti: manghjonu i culturi di rossu. Ma invece d'aghjurnà u prucessu, prima un gran numaru di pesti, da quì - u siccatu di i boscchi è, per consi, a prufundità di i fiumi. Ci sò parechji esempi simili in a storia di Russia è u pianeta Terra.

Ricurdativi di u distinu triste di u Mari di Aral, incantevvi forze forestale. Pensa à quantu persone fussinu avvilinatu cù ligumi cun un excedente di sustanzi chimichi, quantu persone suttamisu in un ambiente per umicidiu industriale?

Picchì vi prupona a natura? Sì risposte per risponde per esse per vive. Per avè i figlioli sani, per fà crià i sughjetti di figlioli è grandchi-figlioli.

Ma quantu bè da prutezzione a natura?

  1. Da a zitiddina prima, hè necessariu d'insignà i zitelli di piglià a cura di tuttu vivu: ùn murore micca i fiori salvatichi, micca micca di rami, ùn ti ùn scorri spedizione in l'asfaltu, ùn ùn creanu micca incendi nudda parte. Aiutu per imaginate u zitellu, chì succede à u pianeta, siddu ogni unu di i so abbitanti fassi un arburu? In u mondu, setti milioni d'arburi seranu menu. Avemu simu suffocate.
  2. Insegnassi à u to figliolu chì ùn perchè micca di scumpire e stagni, ùn l'abbanduneghja è ùn abbandunate e sacchetti di plastica, buttigli è altre coghju in terra. Ricurdativi: hè cunservatu in a terra per centenari d'anni!
  3. Assicurà i zitelli di l'amore in natura. Pudete cuntu a caminari è diventene a bellezza naturale. E pudete plantate un parcu sanu cù i vostri mani o fà un giardinu di fiore.
  4. Fate l'alumni pensanu à u futuru. Fighjulu à vede certi carburanti alternati, metudi innanimali di produzzione.
  5. I punisce i pruprietarii di l'imprese chì sferenu industriale in i fiumi è a terra. A lotta trà quelli chì contamina l'atmosfera. Segui i cacciaturi.
  6. Ridu da i drogues, fumendu. Ricurdativi: voi hè ancu una parte di a natura chì avete bisognu à prutezzione.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.