News and SocietyU Ambiu

Anomalii di Chernóbil: cunsiquenzi di a terrible catastrupia in a pianta nucleari

A notte di u 25 à u 26 di aprili 1986 , era un disastru fattu in l'historia di l'umanità - l'esprissioni di una centru nucleari, cumparatu in scala da 20 splusioni nantu à Hiroshima in u 1945. U primu ghjornu, a dosia di radiación era più di 400 roentgens - stu livellu di radiazione hè cunsideratu fatale. Uni pochi ghjorni dopu, a dispusizione di a radiazione supirava 600 000 volte u valore massimu permissibule.

Per assicurà chì l'irradiazione ùn hà micca influenzia a salute umana, stu livellu ùn deve esse micca più di 2 ragi di X per annu. U livellu di radiuattività simu scandalizatu u mondu sanu. In l'articulu parramu di i fatti di l'anomalia di Chernóbil.

Cumu successu?

Durante l'esperimentu cù u risparmiu di l'energia, i sistemi di salvezza d'emergenza sò stati desconectados. Per i ragi canusciuti, ci hè stata una splusioni di a 4 unità di forza: una corruzzione potente di radiazione soarò in u celu. I primi bombe, avè acquistatu, si praticà cù a flame, chì durante un bellu pezzu ùn succorsu à l'estimulamentu. E li cumbattenti di u focu ùn eranu micca vistimenti di ragiunità anti-radiazzioni. Tuttu chiancinu ricivutu dui dosi letali di radiazzioni è hè mortu da a radiazione in i primi 24 ore. Hè ringraziatu à queste persone chì era pussibule di impidiscia una seconda splutazioni, chì simplifichemente di borra tutte e paesi europei.

Dopu à 30 ore, una precipitazione di l'evacuazione di l'abbitanti di Chernóbil è a citadine di Pripyat, chì hè 3 chilometri da l'estazione nucleare di Chernobyl, principia. In più di 145,000 abitanti fughjenu a zona di esclusione in a primu simana. Questu hè cumu u territoriu attaccamentu à a crescita nucleari in a pianta nucleari cuminciò à chjamà.

I prossimi parechji ghjorni dopu à u disaster, i nuvuli radioattivu è a polvara agghicati i stati vicini: Bielorussia, Russia, Svezia è i paesi Balti.

Turismu à l'anomali naturali di Chernóbili

L'addevi urdinisiani aperteen l'accessu per i turisti à a citadine di Pripyat, chì parechji anni era custodiatu da l'esercitu, era impussibile acquistà senza accessu especial. Turistici hà apodiedu una cità ghisa, cum'è e carritteri abbandunati, i abbandunati e l'infrastruttura seguenu u listessu cumu di u ghjornu di l'evacuazione. Trascuntendu in ogni appartamentu o custruitu di una cità deserta, si senti allintatu involuntariu: in ogni locu there are traces of tariffs in furia è mobuli dilapidate.

I turisti sò attrati da l'anurmalità di Chernóbili in u munnu naturali è animali, quale chì ci sò assai rumore. Ma ci sò ancu fatti cunfurmati.

E cunsicenzi di un accident in l'ecosistema

Parechji chì anu visitatu a zona di esclusione dì chì anu vistu l'animali mute cù i so ochji. In terra, acqua, aria - in ogni locu u livellu di radiazione supera un valore sicuru ancu 30 anni dopu à l'accident.

U nivellu d'acqua in u fiumu Pripyat hè sempre crescente. A data, hè solu 20 centimetri. Questu hè duvuta à u fattu chì in questu spaziu ùn ci hè quasi nè ciumi, è in l'invernu ùn ci hè nè neve.

U boscu di piaghji, chì prima hà datu u prucessu di una catastrophe, hè oghje quellu ardente. U culori rinuvà torna restituitu di culore russu cum'è una surgente per un novu nomu. Oghje hè chjamatu u Purificazione Roja.

In u 1990, u viscò vechju era inspeccionatu, durante chì si truvava ca u nivellu di cesiumu in l'urgani hè stata supranvule in 2000. In a generazioni viventi chì anu travagliu di l'animali, questa figura hè ridutta à 10 valurizazioni suprana a norma. Quasi tutti l'animali in u mumentu ùn sò micca assai diffirenti da i fratelli in altre locu.

Ma l'anomali di u Chernobyl ponu esse truvatu trà i pezzi: si diffusanu in un apparenza pocu è u pesu, alcune 80 kilogrammi. Ci sò parechji albini in u mondu animali, è inzuccaranu un coloru pocu cumunu, ci sò stati grèmi nè, chì sò pocu raru in a so populazione. Tuttu chistu significa un mudellu in genotipu di l'animali assuciatu cù a radiazione. U mondu sanu hà parlatu annantu à l'anomali di u Chernobyl. Foto di i terribbili consegni di l'accidentu serà presentatu dopu.

L'addevu indipendenti Vyacheslav Konovalov hà sappiutu à scuntrà à l'espurtazioni di Chernobyl eight-colt, bi capu di porcu è d'animali cù proporzioni asimmetriali di u corpu. Cumulus ci hà calculatu: hè necessariu chì 8 seculi passanu prima chì l'ecosistema libirtà solu di a radiazione.

U hà abituitu di l'animali Ritratti Libri in a Zona di Esclusioni

Aduprendu cù l'anomali di u Chernobyl è Pripyat, ci sò ancu un momentu pusitivu in a fauna. A causa di fattu chì ùn ci hè quasi nisuna attività umana in l'area, l'animali salvatichi cuminciaru à vultà à queste locu. Losi, ciucci, i porchi salvatichi, i vignetu, l'orsi marroni, u coru d'ove u parechje altre animali hà principiatu à scontri più frequentiu, cum'ellu era 100 anni fà. Ci sò ancu assai spezii di Libru Rojo in questa zona: l'àguila bianca, a cigogna negra, a nutria, u zuccherinu è l'altri.

A vegetazione hè cultivata significativamente, ùn ci hè un factor tecnogénique. Jardín perenniale è e piante di cereali sò l'alimentariu per l'animali. Inoltre, l'animali sò imbulighjate liberamente in tutta l'area protetta, nclusa a gastru nutturna in case abbandunati è a splutazioni.

Hè impurtante per i turistici per ricurdà chì esse in a zona di exclusionu hè un viaghju estremu cun u riscu per a salute: l'animali salvatichi è i radichi ghjinirali sò sposti.

Risk per a salute umana

Dopu à l'accidentu à l'energia nucleare, l'anomalii di Chernobyl anu riflessu in i babori nascenu. Cinquanta milla figlioli nascinu, nascinu cù devvi e mutazioni.

A data, più di 2.500.000 ucraini anu da prublemi di salute degne à a catastrophe antropogènica in i centri nucleari.

In u 1987, circa 1.200 residenti riturnaru à a cità, in oghje questi 300 circoncisciani chì vivianu in a splutazioni: si cultivenu vegetali è mantene l'animali. Queste persone viranu in suluzione, ùn lasciate micca u territoriu di a so casa è ùn liberà micca e animali.

Certi scientifichi sò di l'opinione chì vicinu à l'periferia di e città vicinu à u NPP di Chernobyl ùn hè micca periculosa. Ma a risturazione di l'infrastruttura in a parti cintrali, da u puntu di vista ecunomicu, ùn hè micca cunsigliatu. Per questa mutivu, Chernóbili è Pripyat sò micca adatti per a vita umana per parechji seculi.

L'anomali di u Txernistu sò u cunsiquenza di a catastròparia più terribili di l'umanità. Hè un fattu pruvatu, cù chì ùn hà micca bisognu di discutiri. Tutti i cose viventi chì anu sposti à a radiazione anu avutu consegni gravi: da a mutazione à morte. Ma cumu chì u livellu di radiazioni diminuite ogni annu, a so influenza nant'à u mondu di l'animali è a pianta hè ridutta. Cusì tuttu u pocu torna in u normale. Solu chiuve ghjè un piu di tempu si dumandatu per questu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.