News and SocietyU Ambiu

Casteddu Bykhov: i più chjappi ruins di Bielorussia

Hækhov hè una antica cità bielorussa catturale nantu à i banche di u Dnieper, vicinu à u locu duvore chì u fiumu Mokranka scorri. Per a prima volta, un pagamentu cù u nomu "U Patio Bychov" hè indicatu in fonti storichi u 1393. Malgradu a so storia antica oghje oghje hè una citadine pruvincia ordinaria, chì ùn avia avutu statu populari cun i turisti, se micca per l'attrazione lucale principale - u Castellu Bykhov.

Ci hè una citadella di petra!

À mezu à u XVI seculu, Bykhov era u centru di u vecchiu distrittu è era regnatu da u grande re di Pulonia è u prìncipe di Lituania, u Zhigimonont I. À quellu tempu, in a cità era digià in una fortezza di lignu protetti da una rampa terrestre è di difenniri. Dopu qualchì tempu, u figliu di Zhiguimont I Augustus hà cuncede a cità cù un casteddu di lignu à l'hetmanu lituanu Jan Khodkevich. U novu pruprietariu era chjamatu "Conti di u Chjucu" è prestu hà scuntatu un prublema imprevistata. I vecchi si cuminciaru à attaccà a cità più spessu, è ancu avè capitu di capiscenu una furtizza di lignu. Allora era decide di furtificà a cità è custruisce una nova struttura di fortificazione di petra. U castellu Bykhov fù custruitu in u XVIe seculu, a so area interna era 75 x 70 metri. I mura di u forte forte è a fossa prufonda hà fattu a furtizza senza prisenza. In u 1621-1625 Bykhov passa in pussidimentu di a famiglia Sapieha. I sidici novi pruvucanu immediatamenti u casteddu, aumentendu a so area. In l'internu hè un palazzu propiu, l'edifizii, un ponte d'elevazione hè stata fatta à i porte d'ingressu.

L'antica grandezza di u casteddu in u Kishov

Dopu à a perestroika di a citadella di Sapegami, u castellu Bykhov avia torri e triwers di difesa è una torre d'entrata. Duranti un pezzu in questa furtizza era cunzidiratu unu di i più impregnati in a so regione. In u territoriu di u casteddu ci era sempre un gran numaru di servicemen, ùn ci hè statu scassatu di armi è di pezzi di cumbattimentu. In ogni casu, i patroni di a citadella ùn si scurdanu di cunsulazione. U palazzu custruitu avia dui piani, nantu à i primi c'eranu pruprietariu di l'uffiziu, è nantu à a siconda - camere è abitudini per a celebrazione. U rollu significativu di u casteddu in u Keskov, è in a guerra contru u statu Russu è a Commonwealth-Pulonia-Lituana (a seconda mità di u XVII). A furtizza passò parechje volte da mano à manu, quandu a so difesa durò 18 mesi. In u 1830-1831, u casteddu divintò propiu di u tesoru Russu through its confiscation da i pussibuli previsti - u genus Ganere.

Turning a Great Fortress in Ruins

A storia muderna di a citadella in Ashkhov hè triste. À a fine di u XIX seculu, u casteddu, appartenent à l'Imperu Russu, hè perde a so impurtanza strategica. In parechji anni, a fortezza era usata com'è caserna militare è prisión. À u stessu tempu, i mura di u fortechju è l'edificiu internu di u casteddu ùn anu micca monitoratu correvule, è sta struttura ùn era micca ricunnisciuta com'è un monumentu di l'architettura, chì, secondu chì u grandi fabulariu u castellu Bykhov hà cullassatu è si colapsò. Ricertamenti, in u territoriu di e antichi furasterie ci eranu i travaglii di produzione. In u 2004, ci era un focu, dopu chì a fortizza, chì era prima di l'incidentu in micca a cundizione cundizione, hè stata malduta. Oghje, queste sò rughjoni umoristica, chì ponu colapse in ogni mumentu. Invece, avemu avemu davanti à noi un grande monumentu architettonicu di i seculu XVI-XVII.

Bykhov Castle: description of the sights today

Oghje parechji turisti viaghjàvanu per Bielorussia venenu à a cità di Bykhov. Parechji volte vanu à vede cù i so ochji di i ruvelli di una antica fortizza. Dopu un ghjornu maistitte majuristichi ùn viaghjanu micca e guidate organizzati. Finu à quì, solu uni pochi dritti, i mura di u palazzu è l'abitazioni hanu vultatu quì. Tutte l'uggetti cartugrafii sò in un Statu terribili, in certi lochi i limiti è i bagnu devastati anu collapsu, in altri posti sò circa à colapse. Ma, malgradu di tuttu questu, si ci hè una pussibulità, unu devi difinitivamenti vechja cù i so ochji Chjesa di Bykhov. A storia di a citadella remembers moments di grandezza è prosperità, è ghjorni di scunfitta è di decadenza. Forsi, u statu di u casteddu di u ghjornu hè solu un altru u più tempu, è prestu prestu l'antichi mura stanu aspittendu un magnificu rivoltimentu?

Hè urdinatu di restaurà?

Oghje u strongholdu in Bykhov hè cumprinneru in u Statu Catalogu di i Valori Storii è culturali di a Republica di Bielorussia. In seguitu, diverse fonti è organizazioni publici suscitanu u prublema di a necessità di resuranza urgente di u monumentu architettonicu. A data, a furtizza hè in un locu disgrazia, pari chì assai prestu i fragmenti di mura è tordi di torra. I travaglii di Restaurazioni ùn principia per a mancanza di una basa di materie per a so cummandu. Inoltre, quarchi travagliu annantu à questa mena hà digià iniziatu. Moltu prestu, a cunsirvazioni seranu realizati - una seria di avvenimenti, grazii à quale u Castellu Bykhov (Bielorussia) pò esse cunservatu in u statu di l'oghje. Questa prucedura hè obbligatoria per impedisce a più distruzzione di l'ughjettu.

Ritenimentu di i turisti chì anu visitatu u Castellu di Bykhov

Malgradu u fattu chì di u majuristendu majestezziu di i seculi passati oghje sò parechje murtali, i ruins di a furtizza sò assai populari trà i turisti. Parechje persone in u so viaghju in Bielorussia sò vinendu cusì à inspeccionà u Castellu Bykhov. Sightseeing of Bykhov, chì pò esse vistu oghje, salvu a furtizza distrutta - a sinagoga (ancu in un statu abbandunatu) è una vechja ghjuvanella di legno (in i nostri ghjorni). Ma u casteddu di u locu fendu memoria in l'impressioni più vivu. Cammendu trà i so pareti antichi, pudete tastate un ambienti spiciale è senti u sopranimentu di e passati tempi. Chì particulari hè impurtante, truvà un casteddu ùn hè micca difficiule, si trova in l'periferia di a cità è ogni residente lucali vi diciarà u modu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.