U sviluppu spiritualeMisticismo

Magia rúnica ghjè o micca? Magia negra è runes

I tarritorii sò i simboli speciali chì i nostri antenati sò usatu per comunicà cù i dii è i so altri. Questi signali misteriosi sò appiicati à l'uggetti di ughjettu, robba, armi. È a magia runicu oghje hè cunsideratu unu di i più efficace e forti. Wizards chì praticavanu, in più di l'utilizazione di i simboli antichi, rializaranu i rituali è l'utilizazione.

Un pocu di storia

Magic runes - questu, in fattu, littri justichi di l'anticu alfabbetu Germanu. Stu tipu di scrittura in questa regione hè statu eventualmente sustituitu da l'alfabetu latinu. In l'antichità in Germania, sti l'iuli strammeni strambi oghji sò usati principarmenti per a perpetuazione di insiculi culticati è memorable. Simuli assai simile èranu usati da e tribù turchi.

Ci hè una versione chì in i nazionalità Slavonie chì in i tempi pre-cristiani anu avutu ancu scritte runi. In casu, ufficialmente sta zenza ùn averia micca ricanusciuta, postu chì ùn hè micca pruvvista pruvucatoria.

Di sicuru, i poviri antichi di e runi anu da u significatu màgicu sacru. Invece, sfurtunatamenti, in a so forma pristine, a tradizione di tirallu sti simboli di divinazione o mudificazione di a rialtà esistenti ùn hà micca ghjunghjenu i nostri ghjorni. I runes magicu (è a so significazione à i signe mistichi secretu) sò stati rilivati pocu tempu - in i seculi 19-20.

A ligenda di i runas

In i paesi Scandinavi, ci hè una legenda interessanti di l'urigine di i simboli in questa. Sicondu stu mitu, u anticu Odin di Dieu, per sapè a saviezza di u mondu, s'impatallu à l'Arbre di a vita è u chjappu nantu à trè ghjorni. Dopu questu, i runes chì hà datu à u pòpulu era statu rivilatu.

Unu hè un diu, chì (secondu leggende è miti) ponu esse ghjudicati cum'è malviziu è bè. Dunque, i rituali è i juculi, realizatu cù l'aiutu di runes, ùn sò micca sempre brillanti. Magia negra è runes - a cumminazione hè abbastanti. I rituali in u scuru, è ancu nantu à i formula, avemu intesu parli solu sottu. Per principià, pensemu chì e runes sò, in fattu, è ciò chì puderanu significà.

Alfabbetu Russo

U nostru alfabbetu mudernu hè cunnisciutu com'è l'alfabetu ciriliu. In l'America Latina è in l'Europa, u latinu si usa. L'alfabbetu runic è chjamatu futark. Stu nomu avia datu per e so primi lletri (F, U, Th, A, R, K). Ci hè un alfabbetu runiicu di 24 signai, classificatu in 3 atta, cume chì include 8 runes.

In più di u principiu in questu alfabetu, ci hè una altra runa, chjamata a vaga o u signu d'Odin. In i rituali, sti lettere antichi sò usati per creà certi flussi d'energia chì, in una manera o l'altru, anu influitu in u mondu cun elli. In divinazione, un signu particulari ponnu determinar una situazione statica è un prucessu dinamica.

Magic of Runes

Pudete applicà sti sìmbolu in modu diffirenti. A magia rúnica hè creativa è diversa. I maghiuri chì praticanu stu tipu di magia sò capaci di seguita:

  • Aduprate cumminzioni di runi, componi a forma di formule mistiche, stavs e ligami.

  • Applied spells and conspiracies.

  • E rivolve rittimi magichi di scopu di cambià a rialità objettiva.

  • Cunta l'escezione di e formule è l'eserenza di i preti. A volte, hè ancu un rituali.

  • Predicate u futuru.

Fetture, cuntestazioni è ligami

A magia rúnica hè una sfera in chì ogni simbulu speziale porta un significatu sacru spiciale. Cumminsi sti signi, pudete ottene u risultatu urientatu - per attruvarà bona furtuna, attruverà a ricchezza o a fama. Ci sò preparatori fugliali runicu apposta per a cumunicazione cù forzi più elevati, è per risolve i prublemi di vita.

In l'eventu chì runes sò usati micca per scrivite, ma per cumpusizzioni di formuli o ligami, sò chjamati forti (Ram). Sittite ste simbuli à parechji catégories. Sta classificazione hè distanti di l'invenzione di magi muderni. Questu quì sò sti signalamenti sò distribuiti in l'epica antica di Speech di Sigdurriva. L'applicazione màggica di runes in formuli è runescripts hè direttamente ligata à a so significazione, chì hè datu in questa vera attività.

U mitu di Sigrdrive

Sicondu a legenda scandinava, una di e Valkyrie un disubbiditu à l'Odin, chì dà a vittoria ùn era micca u suldatu à quale era statu urdinatu. Perchè u Diu Supremu era piccatu da a spina di dorme in u collu. Un guvernu valiant Sigurd fù mandatu à u pianu per a culpabilia Valkyrie, per dorme nantu à a muntagna. Chopping off its mail in chain, l'hà risparmiatu. Apprendre ch'ellu era una Valquiria, Sigurd li dumandò à insignà a saviezza. In risposta, Sigdurriva li disse à quale, è in quale casu, hè necessariu d'utilizà simboli, cum'è runes màgichi. E so parolle è cumone una epica antica.

Sig mancu

I runi Fehu, Hagalaz, Teiwaz sò numinati trà a prima fila. Eccu i simboli di a vittoria. In "Speech Sigrdriva" hè datu cunsiglie per applià a rigioni di Sig in armali è i marcalli cù u nomu di Türe - un altru Diu putente di l'Enigma-Scandinavi. Inoltre, i segni di a prima fila sò adatti per cumponenu i mischjuti chì aiutanu à guadagnà.

I simbuli Ale

A seconda linea di runes - Uruz, Naudh, Bercana - hè ancu chjamatu culore di culore. Aduprà per protettene di l'inganne. Frà l'altri cose, sti simboli sò colpi nantu à e cunchi è cun tazzi cù l'alimentari è bèvule in guardia contru l'avvilimentu. Hè cresce ancu chì queste signu pò esse adupratu per fassi spelli per seduzione.

Wolves Runes

A terza linea includenu i signori Thurisaz, Isa, Algiz. Cù u so aiutu, pudete di difenda à quelli chì dirigenu i ritu di magia negra, creatu per causà danni. Sti simbuli sò ancu utilizati per chjamà i morti o di crede. Sò ancu usati in a preparazione è aducazione di ritu màgichi.

Signori di Biarg

A quarta freccia di runi (Ansuz, Jera, Mannaz) hè utilizata per aiutà à a parturientu è à guardia per a donna è di i zitelli. Queste trè simbuli sò cunsiderate cum'è un tipu di mediatori à riferite à a diana Madre.

Simboli di Brun

A quinta fila hè rapprisentata da runes Raido, Eihwaz, Laguz (surf). Quandu sò stati utilizati principalamenti per i marineri per prutezzione in natation. Puderanu applicà à e diverse parte di a nave o barca.

Runes of Lim

Kano, Perth, Inguz sò simbuli chì pò esse usatu per curà malatii. In i tempi antichi sò stati cutteri annantu à l'scorchera di l'arburi. Fattu era usatu in medicina. Sicondu i reguli, era necessariu d'appricà i simboli da u livante orientale di u troncu.

Fila, Mats

U settimu gruppu di runi (Gebo, Algiz, Dagaz) hè più spessu usatu per guadagnà litigazioni. Inoltre, sò cunsigliati per purtate e persone chì anu patitu perchè per u so rimborsu. In i tempi antichi sò stati pinciuti nantu à i posti, sedili, muri di u postu induve a sessione di u tribunale eranu tenuti.

Hug Runes

In l'ultimu u ottu gruppu Sigrdriva cumpranu i signi di Wunjo, Sowulo, Odal. Ancu sò cunzidieti à e runes di a ragiunia è correlate cù u Diu stessu Odin. Aduprà l'anu da esse per u sviluppu di capacità mentale.

Induve si puderaghju applià a formula uruguaya

Dunque, quale sò e runes magica è a so significazione, sicondu l'epica antica, avemu truvatu. Cumu seguità, ojani induve pò esse appiicati. Tradizionalmente, l'annullamentu sò riunizzati in un arbre. Eccu ciò chì i nostri babbi. Evidenza di questa fattu pò esse chì più di un terzu di l'artifacti cù runas, truvati da archeologi è di i ricchieri, sò fatti di teppu aranciu. In u nostru tempu, i piume sò generalmente dipinti nantu à carta.

In ogni casu, se ne necessariu, pudete applicà à e fotografia, l'alimentariu, a cosmètica, a robba, fà talismanu, amuletini, etc. Rituali di a magia negra sò generalmente realizati cù u scrittore di formule culpèvule nantu à a foto di l'enemicu o ancu in l'unicu (nantu à u corpu à u dirittu right). In questu casu, accumincianu a fassi attraversu quandu si meetu. Eppuru, pudete fà ciò chì anu in l'antichità, quì, pigliate una tavola di lignu è tagliate u simbulu nantu à questu.

Hè cresce chì a formula più effittiva travaglia quandu un corpu supplementu hè aggradatu cù u ritu adattatu. Di sicuru, ci sò certe règule chì deve esse osservatu.

Negotiation over runes

U Spellò hè unu di i elementi principali di una spera misteriosa cum'è magic magic. Runes, per suprattuttu, fassi nantu à i so propii. In ogni modu, quandu anu fattu un embiu, a so forza cresce. Perchè, prima di prucede cù u ritu di scrivite a formula, hè necessariu di crià una riserva chjamata. Frà altri cose, aiuta à cuncentrazione è u magu stessu. I règuli di scrivevanu sò dinò:

  • I nomi di runi è formuli sò pronunziati.

  • L'obbiettivu di fà u rituali hè chjaramente indicatu.

  • L'addiziunevuli è i chjarificazioni sò fatti.

  • Di novu li nomi di i runi sò pronunziati.

Di sicuru, sta regula hè applicata à una zona cum'è magia runic negra. In sicuru, in questu casu l'aiutu serà appruvatu.

Cumplitendu u rituali

Quantu sò cumbilitati sò magia negra è runes, avemu parlatu solu. Prima di vede cumu, in fattu, u ritu solidu di a scrizzione di e runes. Ritu protettivu principia in a sera. I Rituali scopu à cambià a realtà oġġettiva, passanu a notte. Hè necessariu preparatori:

  • Table è sedia;

  • Un pezzu di carta;

  • Cuteddu;

  • Dui cannilòtti;

  • Pen o pencil;

  • Testu di una clause.

À u tempu sceltu, u maggicu toccu à pusà nantu à a tavula, pusendu u papetu davanti à ellu è facia lampò candele per i dui costi. Dopu un pezzu in silence è rilassante, avete bisognu di piglià una penna è cumincià aduprà a formula. À u listessu tempu, e parolle di a riserva preparata sò pruferiti in una voce bassa. Dopu chì u simbulu hè disegnatu, piglià u culteddu è traccia u segnu per l'aria, imaginannu cumu chì a energia di u culleghju circulante scorri in questu (cum'è un descargu electricu). À a fine di u rituali, apaganu i candele è poveru u simbulu in a pouch. Invece di carta, pudete aduprà un tablone chì u signu hè struitu.

Magia Rúnica è Runecrypts

Un scroll hè chjamatu un talismanu magic, chì hè una tavuletta o un pianu metalicu cù simboli nantu à questu. A sò cumminazzioni sò un tipu spellusu. I runi più impurtanti in tali talismanu sò i primi (chì hè u puntu di iniziu) è l'ultimu (in veru, u propiu propiu di compilà u talismanu).

Chì ci hè impurtante per ricurdà

A magia rúnica hè una esfera mystica. Quandu si attrae, avete de seguitu certu regule. Per esempiu, cresce chì runes estenu cusì cíclically. Eccu, mudificà a realità sicondu a vulintà di u maggicu, accumincianu a attuiscenu in l'ordine inversu, neutralitzendu u risultatu. Questu significa chì dopu à ottene u ghjocu, un pezzu di carta o una pezza cù a furmazione deve esse creata.

Magia negra è runes

A innocuità di magic magic in certi casi pò esce solu. E persone sò diverse. I tarritorii pò esse usati no solu per fà u bè. Uni di i so cumminzioni sò dritti da infrigiunà danni à altri maestri o ancu persone ordinariu. U paganismu, arrabbiatu in magia, hè una religione creata in tempi preistòrici, quandu u munnu è l'umanità sò stati ancora ghjovani. Ricurdativi di a vostra ghjovena, è avete capitu chì ùn ci hè bisognu di cresce una judicia especial di tutti questi di antichi è di spiriti. Hè per quessa, ci sò certe tradizzioni trà i maghiaturi. Parechji maghi è sorceriani ùn penserianu micca assai prima di imponente spoiling on the enemy. U stessu hè appiicatu à amà magia, chì ùn hè nisuna manera sempre sublimi è platonica.

Comu pudete vede, a magia negra è a runa sò cumpatibili. Ma se decide di decisu d'adopra unu di l'"avad kedavra" runi, avete bisognu di pensà. Sùbitu, quellu chì attache è serà più forte? O hà avè un amicu sorcerer dilettante? In casu daveru decide infliche, quale per escluderà quandu accende a magia runicia ùn valenu la pena, utilice i pezzi protettivi.

Formuli di attaccu è di difesa

Dopu, avemu ducomu parechje cuncillazioni pronti, chì ponu esse utili per vindetta à l'nimicu o durante un attaccu. I formi magichi di runas, cum'è l'annunziate, sò stati utilizati, frà altri prughjetti, per infruie un corpu di energia in l'enemicu.

Una furia forte forte, per esempiu, hè Isa-Nauthiz-Thurisaz. In i tempi antichi, hè statu pintazzatu nantu à i tesori per punisce i possibili robatori. Se vulete spona a vita di l'inimitu cù mudelli negativi, utilizate a cumminazione di Thurisaz-Hagalaz-Eihwaz. Appliendu a formula Nauthiz-Eihwaz-Nauthiz (ganciu di u lupu), pudete ancu reducià l'inimitariu à a tomba. Stav vinculante è depressore hè cunzidiratu com'è "prisioni di ghiacciu" - Nauthiz-Isa-Nauthiz.

Certi palazzi in magia runicu sò ancu una occasione di creà una prutezzione persunale forte. Per nutralizà u danu causatu da u magu hostu, pudete utilizà, per esempiu, a formula Thurisaz-Tiwaz-Thurisaz. Hè cunsideratu un scudo universale da ogni attaccu bruciatu. A corruzzione pò esse eliminata cumminendu i runes di Nauthiz-Sowilo-Nauthiz o Eihwaz-Sowilo-Hagalaz-Sowilo-Jera. L'attachjamentu à a tupia hè ritirata da Thurisaz-Berkano-Eihwaz-Berkano-Thurisaz.

Magia rúnica hà esiste per più di cente anni. I misteri misteriosi, cusì venerati da i nostri antenati, pò sensu pò esse usatu per migliurà a vita. Appretene in modu correctament, trattate cù u dèvule rispettu à certe forzi di a natura, è chì necessarete successu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.