Home e famiglieI zitelli

How to urganizeghjanu a prima baigner u ùmmiri in casa

Cumincià a bagna u bisognu ùmmiri à 7 ghjorni da a nascita. Esiste, issu ùn si pò fà a causa di lu fattu ca la ferita UV ùn pò esse parò in lu tempu, e l 'acqua, sciuri di un risicu di Ciak. parsona, acqua sò assai interessante di u so zitellu. Bagna u vostru ciucciu in la sera, à nutriscia. Bagni cun quì, acqua calda, faciliteghja ùmmiri ferà à manghjà cù un bonu Sole e bonu u sonnu. Hè assai mpurtanti comu vi la prima , baigner u ùmmiri in casa soia, per via di sta sperienza addipenni assai nant'à u versu di u zitellu à u allungamentu prucedure tres. Piglià tuttu in nanzu, è u zitellu hà da esse cuntentu.

Cosa vi si piglià per piscina

Sè u prima, baigner u ùmmiri in casa soia hè paura di me matri, ci hè megliu à dumandà un conjoint, o un aiutu minnanna di più amparati. Priparà tuttu lu vistitu, baigner in nanzu, accussì comu micca à esse distract durante u prucessu. At a manu deve esse:

  • bagnu Baby, o compra di un grande bagnu adulta.
  • Temperature scale di acqua.
  • Asciugamani Terry, u pesu di u quali hà da permette à all'Europei su callu e pistìcciuli.
  • Saldatura di erbe o suluzione spar. Erbe pò ièssiri usatu solu dopu à curativi pupochka. manganèse solu à stu tempu.
  • Baby Care: sapone, scuma, shampoo. All sùbitu ùn hè necessaria à aduprà ogni ghjornu. Ma subbitu una settimana u vostru zitellu hè preziosi à lavà si da com'è i mezi è una Puericultura a pulizziari la peddi, aiutu à un si.
  • Ciaretta cù acqua calda. Da issu brocca à l 'baigner fine tuccherà à friscià i so zitellu à lava i resti di rumpi.
  • Diaper à all'Europei u zitellu in u bagnu. Hè un strumentu universale chì hà da aiutà i pistìcciuli di creà un sintimu di cunfortu è di sicurità, oltri a la loca caldi di u corpu, chì serà sopra à l 'acqua.

In bisognu i l'zitelli di priparà un cambià di panni puliti, Messina per u trattamentu di wrinkles è pupochka ùmmiri, arechja appiccicare cun limiters, clippers Baby chiovu. Also micca noi ci vole scurdà chi nanzu matri baigner deve lavà e so mani è li fece Artificial. Manicure, hannu a sacrificari per tutti i cura zitellu.

usato bagnatoghju Infant

U bagnu Baby , postu una spiciali francesi non-Penelope, o diaper strasurdinariu. Stu vi accurtà u freitag Penelope. Italian a temperatura di l 'acqua, e hannu un ideale. temperatura acqua preferita di baigner, u zitellu 37 ° C. Esattamente u listessu l 'acqua in l' brocca, tena lu ci. 'Immerse u zitellu in l' acqua friscu. In stu casu, talìa nta l 'ochji di i pistìcciuli e parrari a iddu in un bassu calmu vuci. Pudete canta una canzona di natari, chì hà da divintà tradiziunali è recognizable a criatura. Stu vi nzignari lu in nanzu à tastà natari, solita falà. In 'acqua, u ùmmiri deve esse à u liveddu di u coddu e la testa ci firmamu in u crook di u to bracciu. a manu Free bisognu à lavà u zitellu cù o senza u so washcloths. Dopu à a prima, baigner u ùmmiri a casa, vicinu à una fine, risciacquare u zitellu fora di la brocca. Allora all'Europei lu in un pannu, permette à falli, callu. Dopu chì vi pò principiatu cure è visteva un ùmmiri.

Più di tempu, u zitellu hà da finisce a chianciri, mentri nuoto è vi tastà u callu ghjochi 'acqua, piscina, l' acqua. Hè impurtante di fà propriu sicuru ca li primi baigner, u ùmmiri in casa successu. Sè vo scuntrà howls l'zitellu di rivuluzioni, a prucedura pò posticipatu di un ghjornu, ma invece simpricimenti asciucàrisi lu incù struccanti Bagnato. Nunustanti tutti i prublemi, chì u vostru zitellu amparà a gudiri natari.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.