FurmazzioniEducazione è culleghji

Cosa hè ritorica è u so fundamenti

Ci hè a scenza di la ritorica in li tempi antichi. A data, u quistione di ciò chì hè ritorica, viste da a tri lati:

1. Quissa hè a scenza di lusso publica, di oratoriu, chì hà certi règuli e li liggi di una presenza Live in ordine per ghjunghje ne à u megliu effettu di u mpattu supra li spittaturi.

2. Stu hè u più altu gradu di artighjanatu pubblicu Live, programmazione a parolla è qualitative discursu oratorical.

3. disciplina marge chi studia i principii di cumpetenze lusso publicu.

U sughjettu di ritorica - sò règuli spiciali pi la custruzzioni e lu discursu hè stata trasmessa à u fracicume di lu pubblicu di la destra parranti.

Russia, hà sempre avutu una ricca di a tradizioni di ritorica. ghjuvevule Oratorical digià in anticu Russia era assai diversi, è sò distintu da u so altu livellu di mistieru. XII seculu, ricunnisciutu com'è un 'età d'oru in anticu Russia per his eloquence. A prima un'opera in Russia chì tali ritorica affaccatu in u XVII seculu. Quessi sò i "Legend di u Seven Wisdom" e "la ritorica." Si misi fora 'na basi di esercizi Linguistics: Cosa hè a la ritorica, quale hè u cunduttori è u so òbligu; pasta si, ciò chì ghjè. In u XVIII seculu, si hà publicatu un numeru di libri, à mezu à elli i fundamentali scentificu u travagliu "dialetto" Lomonosov.

A data oratoriu èssiri culligata cu àutri scienzi: filosofia, a logica, psicoluggìa, educazione, linguistics, ètica e centri.

classìfica di his eloquence

Micca ogni quistioni hè oratorical, ancu l 'unu prevista in anticipu. Chì si hè accadutu è compie u compitu lu parraturi, doppu la liggi di la ritorica deve esse seguita:

1. lege Paul.

2. A lege di cumunicazioni effittiva.

3. Act stampa.

4. A lege di cumunicazione.

Hè esse messu in usu in parechji modi, comu un monologue, dialogu è polylogue. Segundu su chi u scopu stessu crià lu parraturi, si hè divisa da activité:

1. Informativ - cunniscenza di i studienti cun infurmazioni spécifique, facts, chì hà da fà un persunale nant'à u sughjettu.

2. Fate sicuru - la cridenza in u correctness di u so postu.

3. sustinìa - a prova di u so puntu di vista.

4. Alessandro-stimati - si u so valutazione nigativu o pusitivu.

5. INCENTIVE - studianti sò ncuraggiati a fàrilu pi menzu di qualcosa.

Pò I divintatu un parranti ?

Quandu si veni a lu compitu di parlà à a presenza in cui à u fracicume di u pubblicu di quarchi cosa, unu principia à dumandassi - ciò chì hè ritorica? Hè pussibili à esse un bon parraturi? Pinioni nant'à stu tentativu differ. Calchissia si faci chì un parraturi ncignusu deve avè un donu naturale. Altro - chì pò esse una bona picciò, s'è vo furmà dura è migliurà. Sta quistioni hè stata avanzendu per parechji anni, quasi u pezzu di storia di oratoriu.

, Ma in ogni casu, iddu bisogna sapiri i principii di ritorica, si tratta micca solu i tecnichi di più cumuna, ma puru l 'individuu scuperte chì aiuta à fà lu in un ghjornu è à u listessu tempu Cosi. How to priparà un discorsu publicu, cumu a spiegari comu pi fari la fini di lu discursu - quessi i quistione chì à truvà in u primu postu, prima e parolle principiu di u maestru.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.