FurmazzioniStoria

Littirariu "I vai à voi". Quale hè dettu in cunnessione cù ciò chì?

Prubbabbili assai di più cà una volta era à sente a frasa "I vai à voi". Quale hè dettu ste parolle per a prima volta? In sta volta, l 'frasa fù ribocca? Stu sarà discutitu più.

Meaning phraseologism

So oghje noi vi pinghje u famosu phraseologisms "I vai à voi". Quale li disse sta frasa? Quandu ci era un idioma? Chì evenimentu hè la ragiuni? À tutti sti dumanni noi vi risponde più tardi. E avà avemu à pruvà à capiscia ciò chì hè vulia dì da u famosu frasa.

"I vai à voi" - un avertimentu à u nemicu u esercitu aperta. In fatti, sta frasa significa un champagne di a guerra è tistimunieghja a cridenza in più vittori più di u nimicu.

Next, avemu guardà in tecnica l 'urìggini di la frasa "Vaiu contru à voi" (chì li disse in sta volta).

Cu dici?

A famosa frasa "I vai à voi," lu primu dissi Svyatoslav - Prince di Kiev, chi cuvirnaru Rus da 945 à 972 anni.

Sicondu a legenda, Svyatoslav era u solu, figliolu di u Old Russian Prince Igor è a so moglia, Olga.

Igor addivintau famusu comu nu re saggiu è guerrieru curaghjosu. Riniscìu a cunquistari li terri di East slavi tribù Drevlyane e prigiò li un tributu. Tuttavia, Igor trionfo hè corta-stava. In 945, Igor cù l 'armata si n'andò à a guerra contru à Drevlyane, liberà à cresce u requisitions da i tribù. Tuttavia, vinevanu di la Drevlyane a terra, si trova a so morte.

Doppu la morti di Igor capu di Russia era u so figliolu Svyatoslav. Tuttavia, à u tempu di accessione à u tronu ch'ellu era solu 3 anni, tantu u putere à passau temporaneamente in i mani di Olga. Princess Olga era un re saggiu. Idda arrinisciutu pi suttamèttirisi infini Drevlyane. In più, Princess Olga hà stabilitu rilazzioni amichevuli incù Custantinopuli è aduttatu lu cristianesimu.

Svyatoslav, ghjunse à u tronu in 964, cuntinuau la pulitica di lu so re. Tuttavia, comu a so mamma, si rifiutò di niari a lu cristianesimu. Svyatoslav nanzu a fine di i so tempi ristau vera pagana.

It S'avissi a nutari ca lu Riuzzu pagatu di più attenti à l 'affari straneri, lassannu l' amministrazzioni di lu Statu a la manu di la matri. Svyatoslav fatti diversi voti a Bulgaria. In più, u principe parlava contru à Custantinopuli.

Iddu murìu lu granni principi di Kiev in 972. Dopu à a so morte seguita una longa guerra, frà i figlioli di Sviatoslav di a ghjestione di u statu, u vincitore di unni vinni la famusa Vladimir Veliky.

Cusì, avemu interrugatu l 'urìggini di la frasa "Vaiu contru à voi" (chì disse: it). Avà camperà u evenimenti, chì sò assuciati cu sta sprissioni.

In sta volta, dissi la sintenza?

Svyatoslav à quattru anni participò in li campagni militari. Tutta a so vita, u gran principi passati nant'à la guerra. Accessu à u prossimu spidizzioni contra li Khazars Svyatoslav è famously dissi. Cumenciu si parìa, "I vulete voi jiri."

Sta sprissioni è nu brevi cunsigliu nimicu di la guerra, imminenti. Parlà a so ogni peccatu, "Vaiu contru à voi", Svyatoslav spiranza di una corti di guerra. On a terra, lu nimicu nanzu ci ànghjulu ghjuntu da a lu Riuzzu di Kiev, chi scrissi l 'attaccu di imminenti un brevi frasa, "I vulete andà à voi". un tali affirmazioni lancia u nemicu in u taliallu, iddu usa pi festeggiari prestu per a guerra.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.