Arte e spettacoliLetteratura

Letteratura di literatura: quale sò i rime chiamati rimasmi?

Ogni cumpagnu di schernu assicutatu in classi di letteratura, sapere chì rime sò chjamati senza rima. A maiò parte di sti travaglii sò chjamati versi bianchi, ma ci sò altre nomi.

Cumu crià un puema?

Rhyme hè u sinfalu principali di u testu poeticu. In ogni modu, hè assai possibbili di crià versi senza rima. Eccu un prucessu, un tentativu di truvà una nova forma. Hè devi esse nutatu chì, se l'autoru sceglie un tipu di versificazione senza riti, po è deve seguitu stu principiu in ligna. Se li rimuli rivolgiati cù i lini senza rimmi, avemu un punteddu, è micca un versu.

Tipi di rimi senza rima

Chì sò i nomi di rimi senza riei, ma cun un grandu clarificatu? Eccu sò versi bianchi. In questu manera, u pueta di u centru di u seculu XIX M. Koltsov hà criatu parechji opere. Un esempiu vivu è a "Song of Hiawatha" di Longfellow. U dimenisuni di u versu biancu hè cunsideratu cum'è sempre. Siegghiate di scuntura si alterna da quelli cunstrette in secca stessa. A maiò parte di sti poe sò stilizati per i canzuni populari, o per una epica. Questu hè chì sustituisci a rima è dà verse una certa scena.

Un altru esempiu hè a verse di rimi gratis. Un esempiu di pò esse serve com'è antichi grechi antichi è poechi (per esempiu, Horace).

Ma chì sò i nomi di rimine senza ritmo? Hè un versu (u nome vene da a parola francese è traduce com "verse liberu"). Sò cum'è un testu prosaicu divisu in linii. Verlibre si prisintò davanti à u versu silicuicu è silvestru tonicu rimatu. A so aghja hà righjuntu in a littiratura di i Stati Uniti. Hè difficili scrive u libel. A rimi è rhythm belle sò spessu aiuta per ammucciate qualsiasi fuzzoli in u cuntenutu. In u stessu versu, hè necessariu di cuncilià ogni frase è ogni parolla. Solu un genius veru hè capaci di crià un bonu versu liberu.

Poesi in prosa

Questu hè un tipu speziale di poemare senza cumpagnia. Forsi l'esempiu cchiù striaticu di sti travaglii sò i poema di u gran maestru di a parolla IS. Turgenev. Dedicò i so poesi in prose à parechji temi: iniziava da a lingua russa è finisci cù argumenti filusòfichi profundi nantu à u significatu di a vita umana è di a morte. A vera versu versu, u poemu in prosa ùn hè micca divisu in linii. Ghjè scritta in testu solidu. In ogni casu, ùn sò micca culligati à a puisia cun rimi o dispusitivi, ma da u cuntenutu lyrical. In tali travagli ùn ci hè nazione è narrazione, pianeta è collision, per quessa ùn hè micca impositu attribuisce à l'epica o dramma.

Versu nternu puliticu

Japanese verse senza rima hè chjamatu hokku. Ci hè ancu una altra variation - un tank. Hokku compone di 17 silabaghji è u tank - di 31. Per cumponitu Hokku, unu deve sapere di e reguli speziali di versificazione. A prima linea - 5 sìllabbi, u secondu - 7, è a terza linea - torna 5 simile. U tank compone di 5 linii, in quali 5,7,5,7,7 silabali rispettivament. A poesia giudaica permette di scurrittu, succinatu è gràficamente descrizanu qualcosa. A capacità di scriviri l'Hokku è l'abilità di esse chjè trisioni chjassi, solu i megliu, i più capaci di scalse si ponu ghjucà. Per esempiu, hokka in russiu ùn hè micca cusì sonoru, è traduzioni di a poesia giudaica perderanu ancu in u sensu.

Allora, chì rime rime chjamanu rimi? Pò esse un versu biancu, vers liberu, un poema in prosa, u japunesi japunesi o un tank.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.