FurmazzioniLingue

L'Armata di paraguni di avverbi in Russian

As una volta dissi u gran filosofu francese Fridrih Nitsshe, "tuttu hè parenti". Difatti, l 'umanità hà un tempurale range of bè è servizii. People cumpetiri ccu autra, sceglie i so amichi è associa à a vita di famiglia. Dunque malati avemu sempre calcosa à parauni cu iddi. È à mette dinù a scrittura, avemu usari li dù parti di discursu chi quì spicificu di uggetti, segni, o altre azzione. A fari sta, è ci sò livelli di paraguni di avverbi e aggittivi, induve u dirittu d 'aducazzioni e noi guardà a stu articulu.

morphology

Adverbe - hè una parti nnipinnenza di discursu, ca putissi ripprisintari na scritta di l 'azzioni (curriri comu - viloci ;? Leggi quantu -? Arechja), Signs, segni (éclairé, comu - luminosu ;? Strong as -? Assai), È in casi rari, in cumminazzioni cu vicinu à certi paroli, i funzione oggettu (sempri calmu un zitellu, di lettura onore). I pruposti sò à spessu à fiancu à i verbi, aggittivi e àutri n'avverbiu, ghjucà u rollu di i circustanzi, è s'ellu si scrivenu à un nome, a definizione. L'Armata di paragunà avverbi ricaccià l 'diffarenza ou rapportu di parechje azzioni, o più features, attribuisce una di i dui, o unu di li tutti. È perchè u regulamentu di a furmazione è dumanda di u pruposta sò assai simile à l 'aggettivu, allura li nzignarisilli a la cantina.

Cosa parolle ponu esse usata

L'Armata di paraguni di avverbi pò esse furmatu solu da i raprisintanti di sta parte di u discursu, chì articulu à tramindui u qualitative è attributive, t. E. palesa cum'è una funzione, o azzione. Per esempiu: to go viloci, a lotta cunnosce, to 'amuri Minuet splende luci luminosu. In Pà capisce subitu si tu pò ricurdari lu mètudu sèmplice: u gradu di paragunà furmatu solu da i dialetti, chì ponu esse all'incirca girava in aggittivi. Fast food - viloci, casanova - casanova, nota - surrisu, luminosu - luminosu, etc. Cù altre n'avverbiu di tempu (sempre tardi), lochi (luntanu davanti), ti (involuntarily, in una leca), i scopi (a cena, in u scopu .. ), misura e gradu (assai, ghjustu un pocu), modu di l 'azzioni (camminare, sullenly) à fà cusì hè chjaramente impussibili. Stu succedi picchì sulu avverbi qualitative stati furmati da u listessu aggittivi purtata da toglie a nostra campagne e agghiuncennu lu suffissu "-o".

Vita

Stu significa dinù u periculu à esse cunvinzioni in identificà i parti di discursu. Dì, la corti forma of adjectives facili cunfusu cu avverbi qualitative. Per esempiu, e ricchezze dui esempio sèmplice: "Hè suliùu incidente" e "iè, hè d'incidente." In u primu casu, hè significa Adverbe, postu chì si lija a un verbu (predicate) c'è un signu di stu azzioni, cusì cù a "quantu", è hè un fattore. In la sigunda sintenza, a parolla "altu" hè una corta forma di l 'aggettivu hè dipinnenza un pronomi (sughjettu), si u duminiu sughjettu chì novum la dumanna "ciò chì?" È Gaffory cumu u predicate. Dunque, in ordine di distìnguiri tra sti dui parti dû discursu in una sintenza, l 'anàlisi, sopra di u prublema hè necessariu di fà una parolla, è tandu tuttu sarà divintatu chjaru.

How to vita à u furmulariu cumparativu di un avverbio

Ci hè un altru pussibilità cunfusioni erroneous. U prublema hè chì a forma parente di paragunà gradu avverbi pruduttu in u stessu modu cum'è in aggittivi, t. E. By agghiuncennu lu suffissu "e, -tümer, hè u so, PariucuviataProTV, -zhe" a cima, qualchì volta cù mozza o rimpiazzati da l 'ultimu littri, è in certi casi scambiatu da tutta a parolla. Per esempiu, u "luntana - su chiudi - vicinu, bellu - più bellu / beddu / bellu, bonu - megghiu picculu - menu". Dapoi i furmazioni di un sèmplice (intruti) formanu i livelli di paraguni di n'avverbiu, u tavulinu vi sò micca in u fondu di a prima culonna, è chì hè listessi à l 'aggittivu in u testu. Again piglià dui pruposte per un esempiu: "Iddu, santò up" è "Stu picciottu hè sempri." Hè ubligatoriu dinù analisi: in lu prima casu, hè un nome, si rifirisci a la predicate, hè un segnu di l 'azzioni, novum la dumanna "cumu?", È in lu sicondu esempiu - l' aggittivu. N'àutra forma di paraguni di l'università (spinta / Italia) a sti sfarenti rughjoni di discursu, si smetti furmati agghiuncennu parolla ausiliari "più" o "di menu cà". Per esempiu, una "supiriuri" è "menu vicinu" da l 'aggettivu "supiriuri" è "menu vicinu" in lingue.

How to Forma una forma superiore

Avverbi in gradu cumparativu de espressai chì sta parolla azzione / attribuilla denoted più sputicu chè l 'altri. In più, ci hè dinù un altru furmulariu, chì si chjama "Sognu". Hè l 'azzione / firmari tutti ripurtava si in lu più altu gradu di avverbi comparison, è hè furmata agghiuncennu parolla ausiliari "tutti" (na cumpunenti), o lu suffissu "-eyshe, -ayshe" (armata). Last caratteristica solu per certe parolle, suprattuttu abbuccari (valenu, valenu), è dunque quasi ùn cumparisce micca in li libbra di riferenza in a lingua russa. Ma usatu una cumpunenti formanu lu livelli di paraguni di avverbi. Esercizi e li siquenti sunnu asempî hè pussibili per cullà cun alcunu di li paroli: A pling, sopra tuttu, esse menu cà tutti, vai fora di tutti, à fà la megliu, è cusì u ..

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.